بازی فری فایر
فناوری

کدام اشتباهات در بازی فری فایر مهلک شناخته می شوند؟

اسفند ۲۱, ۱۴۰۱ 6۰128

بازی فری فایر طرفداران بسیاری از داخل و خارج از ایران داشته و این موضوع سبب پرمخاطب شدن آن شده است. اشتباهات بسیاری در بازی وجود دارد که مهلک شناخته می‌شوند و با انجام آن ها دردسرهای بزرگی را تجربه خواهید کرد. در ادامه به مطالب بیشتری در مورد اشتباهات مهلک این بازی می‌ پردازیم.

 

معرفی بازی فری فایر

در این بازی هواپیمایی که سرنشینان بسیاری داشته در جزیره‌ ای سقوط می ‌کند. به این صورت بازی آغاز شده و هر یک از این افراد باید برای زنده ماندن خود تلاش کرده و اقدام به کشتار بقیه کنند. هر فردی با قتل بقیه می‌ تواند به منطقه امن دست یافته و تا آخر بازی زنده بماند که در این حالت برنده بازی می ‌شود. جم فری فایر ارزان روشی موثر برای دست یافتن به قابلیت های بسیار بازی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی فری فایر کلیک کنید.

ویژگی های بازی فری فایر

فری فایر جزو نبرد هایی به حساب میرود که ویژگی های زیادی را به خود مختص کرده است. این ویژگی ها شامل:

  • امکان بازی با ۵۰ نفر
  • برخورداری از تعداد ۴ نقشه
  • وجود تجهیزات و سلاح ها
  • و…

هستند. جم فری فایر به شما این امکان را می دهد که به تجهیزات و سلاح های بی نهایتی دست یابید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اشتباهات مهلک بازی فری فایر

اشتباهات مهلک بازی فری فایر

بازی فری فایر جزو بازی هایی است که انجام تنها یک خطا در آن، ممکن است خطرناک بوده و سبب حذف بازیکنان شود. کمتر کسی می تواند در این بازی تا آخر مانده و برنده شود. داشتن دانش در این بازی اهمیت ویژه ای داشته و با تکیه بر علم خود خواهید توانست از بروز هرگونه اشتباهی جلوگیری کنید. در ادامه به معرفی برخی از اشتباهات مهلک بازی می پردازیم.

پایین آمدن در منطقه هات دراپ

این منطقه جزو مکان های پر خطر و دارای مبارزات بسیار است که می تواند شما را از ابتدای بازی بازنده کند. افراد اگر در بازی انفرادی وارد این منطقه شوند موظف هستند که در مقابل چندین تیم بازی کرده و آن ها را شکست دهند. در غیر این صورت خود بازنده شده و امکان ادامه بازی را نخواهند داشت.

توجه نکردن به هم تیمی ها

در بازی تیمی یکی از اشتباهاتی که می تواند منجر به شکست شما شود، توجه نکردن به هم تیمی هایتان است. کار تیمی یعنی با یکدیگر هماهنگ بوده و با هماهنگی پیش بروید. زمانی که هم تیمی هایتان نیاز به کمک دارند، شما موظف به کمک کردن هستید و این اتفاق نیز باید به صورت بلعکس بیفتد. با این روش دیگر شکستی در کار نخواهد بود.

سعی بیشتر برای به قتل رساندن افراد در ابتدای بازی

بسیاری از افراد از همان ابتدای بازی سعی در کشتار بقیه داشته و با این کار می خواهند از بقیه رقبا پیشی بگیرند. ولی این کار غلط بوده و ممکن است خود را در معرض کشته شدن قرار دهند. انجام این اشتباه معمولا در بازی‌ های انفرادی رخ می دهد که بلافاصله پس از خروج از هواپیما دست به قتل افراد می زنند.

آگاهی نداشتن از زمان بازگشت خود

بسیاری از بازیکنان زمانی که بازی می کنند دیگر امکان دست کشیدن از آن را ندارند. به همین منظور دچار شکست می شوند که این موضوع پشیمانی زیادی در بر دارد. دست نکشیدن از بازی می تواند منجر به تمام شدن تجهیزات شود که در این حالت دیگر راه برگشتی نخواهید داشت. در این زمان خرید جم فری فایر بهترین انتخاب برای بازیکنان بوده و می تواند امکانات و تجهیزات زیادی را در اختیارشان قرار دهد.

نمونه های بیان شده تنها برخی از اشتباهات مهلک بازی بوده و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

برای گرفتار نشدن به اشتباهات مهلک چه کاری انجام دهیم؟

همانطور که گفتیم اشتباهات مهلک جزو مسائلی هستند که می توانند زمینه ساز بروز شکست شما را فراهم کنند. این اشتباهات خطرناک بوده و افراد باید از آن ها فراری باشند. هر بازیکنی آرزو دارد که جزو بهترین ها شده و برنده بازی شود که در این بازی برای دست یافتن به آرزوهایتان، باید گرفتار اشتباهات نشوید. به این طریق خواهید توانست رفته رفته به فرد حرفه ای و خبره تبدیل شده و برنده بازی شوید.

برای گرفتار نشدن به این اشتباهات می توانید روش های ذیل را به کار بگیرید:

  1. از همان ابتدای بازی سعی کنید وارد مناطق کوچک شوید و در آن ها بازی کنید. این موضوع رفته رفته سبب حرفه ای تر شدن شما خواهد شد و زمانی که خود را قدرتمند دیدید، می توانید وارد مناطق بزرگ و پرخطر شوید.
  2. حرص و طمع دو اصول خطرساز بوده که باید آن ها را از خود دور کنید. جعبه های موجود در بازی دارای چندین نوع جایزه هستند که باید با مشاهده آن ها گول نخورده و کم کم به سراغش بروید.
  3. پس از بیرون آمدن از هواپیما تا زمانی که فاصله کمی با زمین دارید، اقدام به باز کردن چتر نجات خود نکنید. این روش کاربردی بوده و می تواند سبب زنده ماندن شما در همان مراحل ابتدایی شود.

این چهار روش به منظور جلوگیری از اشتباهات موثر بوده و می توانند سبب زنده ماندن افراد به مدت زیاد شود. برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد حرفه ای شدن، می توانید اینجا کلیک کنید.

مزیت بازی فری فایر

مزیت بازی فری فایر

بازی فری فایر نیز همانند سایر بازی ها دارای یکسری مزیت هایی است که افراد با بازی درست از آن ها برخوردار خواهند شد. مزیت های این بازی به شکل ذیل هستند:

  • نحوه درست انجام برنامه ریزی
  • افزایش میزان قدرت تفکر و تحلیل
  • انجام کار به صورت تکی و گروهی

برای اینکه بتوانید مراحل را با موفقیت پیش ببرید نیاز به تجهیزات بیشتری دارید که با جم فری فایر ارزان به این امکان خواهید رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این موارد کلیک کنید.

خرید جم فری فایر

فری فایر محبوب ترین بازی در جامعه امروزه شناخته شده که دارای مراحل بسیاری است. با طی کردن هر کدام از مراحل می‌توانید به جوایزی دست یابید که البته خرید جم فری فایر بهترین گزینه برای دست یافتن به امکانات و جوایز بسیار است. در صورتی که امکان پرداخت جم فری فایر را ندارید، می‌توانید از جم فری فایر ارزان کمک گرفته و از قابلیت‌ هایی برخوردار شوید. با استفاده از جم فری فایر رد کردن هر مرحله ای آسان بوده و هیچ سختی نخواهد داشت. این خرید نیز دارای روش های گوناگونی است که هر روش مزیت هایی دارد. از روش های خریداری آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • خرید با استفاده از اطلاعات حساب بازی
  • خرید با به کارگیری آیدی بازی
  • و…

خرید جم فری فایر

سخن پایانی

بازی فری فایر محبوبیت زیادی در بین افراد داشته و به همین دلیل میزان دانلود بیشتری از سایر بازی ها را به خود اختصاص داده است. ولی مسئله مهم در آن دسترسی به قابلیت و تجهیزات بسیار بوده که اگر هزینه کافی را برای دست یافتن به سلاح های بیشتر ندارید، جم فری فایر ارزان گزینه خوبی برای شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×