اصلاح بینی بدون جراحی چگونه
معرفی کسب و کار

اصلاح بینی بدون جراحی توسط بهترین کلینیک زیبایی در تهران(تضمینی)

آذر ۲۲, ۱۴۰۱ 3۰91

یک بینی زیبا، بدون نیاز به تیغ جراحی

تعداد محدودی از افراد وجود دارند که به طور خدادادی از بینی بی عیب و نقص برخوردار می باشند. اکثریت مردم دارای بینی همراه با عیوب کم تا زیاد بوده و برای رفع این عیوب و نواقص به پزشکان زیبایی مراجعه می نمایند. پزشکان حاضر در این حوزه با تکیه بر علم و توانایی خود، وارد عمل شده و برای رفع نواقص بینی، اقداماتی را انجام می دهند. یکی از این اقدامات، اصلاح بینی بدون جراحی است. این اقدام برای کسانی که از تیغ جراحی واهمه داشته و به همین دلیل بینی شان را به دست پزشکان جراح نمی سپارند؛ کاملا مناسب بوده و آنها را به نتایج دلخواهشان می رساند. پس اگر خواستار یک بینی زیبا و بدون عیب هستید؛ می توانید بدون نیاز به تیغ و خونریزی به چنین نتیجه دلخواهی دست یابید.

اصلاح بینی بدون جراحی چگونه صورت می گیرد؟

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایلی به رفتن به اتاق جراحی و عمل بینی ندارید؛ می توانید با انتخاب گزینه دوم یعنی اصلاح بینی بدون جراحی، نواقص بینی را رفع و یک بینی ایده آل را صاحب شوید. اما اگر یکی از دغدغه ها و سوالات ذهنی شما این است که اصلاح بینی بدون جراحی چطور ممکن است؟ پاسخ این سوال را در ادامه خواهید گرفت. در این روش، نواقص بینی با تکیه بر تزریق فیلر و ژل برطرف می گردند. دکتر جعفری متخصص پوست و مو و زیبایی، این کار را برای مراجعه کنندگان زیادی انجام داده و در صورت مراجعه به کلینیک ایشان، شما نیز از این خدمات بهره مند خواهید گشت.

اصلاح بینی با استفاده از تزریق فیلر و ژل، یک روش بدون درد و آسان است که افراد زیادی را به خود علاقمند نموده است. شاید یکی از دلایلی که باعث شده تا خیلی از زیباجویان این روش را انتخاب کرده و از تیغ جراحی فرار کنند؛ درد ناشی از جراحی باشد. اما با تزریق ژل بینی یا فیلر، هیچ درد و ناراحتی ای ایجاد نشده و همه چیز ختم به خیر خواهد شد. اما در روش جراحی بینی، نتیجه جراحی تا حدودی به وضعیت فیزیکی فرد بستگی داشته و ممکن است برخی از بیماران، درد زیادی را تجربه کنند. البته تعداد انبوهی از آنها هم هرگز با این درد روبرو نمی شوند.

اصلاح بینی بدون جراحی چگونه صورت می گیرد؟

اصلاح بینی در کلینیک دکتر مسعود جعفری

اگر در جستجوی بهترین کلینیک زیبایی در تهران برای اصلاح بینی هستید؛ ما به شما کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری را پیشنهاد می کنیم. این پزشک حاذق، سالها تجربه و تخصص را چاشنی کار خود نموده و تمام خدمات پوست، مو، زیبایی و لیزر را به صورت گسترده؛ خدمت شما زیباجویان محترم ارائه می دهد. با مراجعه به کلینیک دکتر جعفری متخصص پوست و مو نه تنها خدمات اصلاح بینی را با بالاترین سطح کیفیت دریافت خواهید کرد؛ بلکه موفق به دریافت سایر خدمات زیبایی در صورت تمایل خواهید شد.

داشتن چهره زیبا و بدون نقص، حق طبیعی همه شماست. این حق را از خود سلب نکنید. انسان به طور فطری به زیبایی گرایش داشته و از اینکه چهره خود را در آینه اینگونه ببیند، لذت می برد. به دنبال آن دچار احساسات خوشایند دیگر مثل اعتماد به نفس خواهد شد. اعتماد به نفس، زمینه ساز موفقیت های بزرگی در زندگی بوده و این واقعیت را نمی توان انکار کرد.

آیا نتایج فیلر بینی دائمی است؟

اگر چه اصلاح بینی بدون جراحی و با تزریق فیلر امکان پذیر می باشد، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که این روش موقتی است. پس از اتمام دوره تاثیر می توانید مجددا تزریق را انجام داده و هر چند وقت یکبار، این اقدام را تکرار کنید. معمولا فیلر بینی بین ۱۲ الی ۱۸ ماه ماندگاری داشته و بعد از پایان این مدت، نیاز به تمدید دوباره آن خواهد بود.

اما در بهترین کلینیک پوست و مو در تهران یعنی کلینیک دکتر جعفری، این تضمین را دریافت خواهید کرد که نتیجه نهایی کار، دقیقا مطابق با انتظارات شما و همراه با بیشترین کیفیت باشد. پس به اثربخشی موقت آن نیندیشید. بلکه به این فکر کنید که تا ۱ سال و نیم، بینی تان بدون نقص باقی مانده و پس از آن هم دوباره امکان استفاده از این امکان را خواهید داشت.

اصلاح بینی در کلینیک دکتر مسعود جعفری

تزریق فیلر بدون عوارض سنگین

در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری نه تنها تضمین بابت کیفیت خدمات را دریافت خواهید کرد؛ بلکه با امتیازات دیگر نیز روبرو خواهید شد. این مجموعه که در زعفرانیه مستقر بوده و زیر نظر پزشک متخصص و کادر مجرب و حرفه ای اداره می شود؛ تمام خدمات زیبایی را با کمترین عوارض یا عوارض سطحی خدمت شما زیباجویان گرامی ارائه خواهد داد.

حقیقت این است که تمام عمل های زیبایی حتی عمل های سرپایی دارای عوارض اندک بوده و هیچ یک از آنها بدون عوارض نیستند. اما مهم این است که این عوارض، دردسرساز و عمیق نباشند. درست مثل اصلاح بینی بدون جراحی که با فیلر صورت گرفته و عوارض خیلی سطحی و گذرایی دارد. تنها عوارض این کار، قرمزی و تورم است که پس از طی دوره نقاهت برطرف می گردد.

کلینیک دکتر مسعود جعفری، شایسته انتخاب و اعتماد

کلینیک دکتر جعفری که در بهترین منطقه تهران واقع شده، به عنوان بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران نیز فعالیت دارد. پزشک حاضر در این کلینیک یعنی دکتر جعفری، تحصیلات عالیه پزشکی را در برترین دانشگاه کشور یعنی دانشگاه تهران و دانشکده علوم پزشکی گذرانده اند. همچنین ایشان در سمینارهای مهم پزشکی، حضور جدی داشته و از استادان بزرگ ایرانی، تحصیلات را دریافت نموده اند. آیا همه اینها کافی نیست تا کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری را شایسته انتخاب و اعتماد بدانید؟!

حضور همه عوامل مهم در این مجموعه

به جز این، پرسنل حاضر در کلینیک نیز تحصیلات خود را در بهترین دانشگاه های ایرانی و خارجی طی نموده و به تجربه و توانایی بالایی در کار خود دست یافته اند. بنابراین با حضور آنها، خدمات زیبایی تکمیل گردیده و نزد شما زیباجویان عزیز ارائه خواهند گردید. در این مجموعه از تجهیزات مدرن و تخصصی، از متخصصین کارآزموده و حرفه ای، دسترسی آسان و مشاوره رایگان بهره مند شده و در نهایت به مقصود خود یعنی زیبایی ظاهری دست خواهید یافت.

آدرس کلینیک: زعفرانیه – خیابان آصف (اعجازی) – جنب بانک ملت – طبقه ۲ پلاک ۳۷

اصلاح بینی بدون جراحی چگونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×