داروخانه آنلاین صبا
معرفی کسب و کار

داروخانه اینترنتی صبا؛ بهترین داروخانه آنلاین ایران

آذر ۲۳, ۱۴۰۱ 4۰127

طی چند سال اخیر که داروخانه‌های اینترنتی کار مشتریان را آسوده کرده‌اند، خرید مکمل‌های دارویی، ورزشی و رژیمی، ابزارهای پزشکی و سلامت، کالاهای بهداشت و سلامت و محصولات مراقبت از پوست از یک کار نسبتاً سخت مانند خرید حضوری به یک کار لذت بخش و آسان، مانند خرید آنلاین تبدیل شده  است. یکی از این فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌ شده، داروخانه آنلاین صبا است.

اگر تا به حال تجربه آشنایی یا خرید از این فروشگاه را نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین و معتبرترین داروخانه‌های آنلاین ایران آشنا کنیم.

داروخانه آنلاین صبابا داروخانه آنلاین صبا آشنا شوید

داروخانه صبا یک داروخانه آنلاین و کاملاً مدرن است که انواع محصولات دارویی، مکمل‌ها و کالاهای تخصصی مراقبت از سلامتی را از طریق فروشگاه اینترنتی https://www.sabads.com/ به مشتریان عرضه می‌کند. این داروخانه آنلاین خوش‌نام، یکی از داروخانه‌های منتخب بخش خصوصی است که علاوه بر فروش انواع مکمل و مولتی ‌ویتامین و محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو، زیبایی، آرایشی و عطر و ادکلن، داروهای خاص و شیمی درمانی را هم ارائه می‌کند.

داروخانه آنلاین صبا یکی از وب‌سایت‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات تخصصی، مناسب و متمایز در پاسخ به نیازهای سلامت افراد جامعه است و محصولات بهترین برندهای دارویی و درمانی بازار جهان و ایران را با ضمانت اصالت کالا، کیفیت و قیمت ارائه می‌کند. سلامتی جامعه دغدغه جدی داروخانه اینترنتی صبا است و در این راستا از کیفیت و اصالت کالا، رضایت مشتریان و ارائه مشاوره تخصصی به ‌عنوان سه اصل مهم پیروی می‌کند.

داروخانه آنلاین صبا1

چه محصولاتی را می‌توان از داروخانه اینترنتی صبا تهیه کرد؟

داروخانه صبا یک فروشگاه کامل از انواع مولتی ‌ویتامین، مکمل‌های غذایی و درمانی، کالاهای پزشکی و درمانی و محصولات مراقبتی است که ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به شماست. از این داروخانه آنلاین مجهز می‌توانید گروه کالاهای زیر را تهیه کنید:

مکمل‌های دارویی

  • انواع مولتی ‌ویتامین عمومی (ویتامین ب کمپلکس، آهن، منیزیم، کلسیم، زینک، ویتامین C، ویتامین‌های گروه B و فولیک اسید.
  • انواع مولتی ‌ویتامین و مکمل‌های بانوان (مولتی ویتامین بارداری و شیردهی، بهبود باروری بانوان، قاعدگی، یائسگی و بهداشت بانوان)
  • انواع مکمل‌های تخصصی (تقویت سیستم ایمنی بدن، کلیه و مجاری ادراری، تقویت بینایی، استخوان و مفاصل، دردهای عضلانی و مفصلی و…)
  • انواع مکمل‌های پوست، مو و ناخن (مراقبت از پوست، مو و ناخن، ضد جوش و آکنه پوست، ترمیم زخم و سوختگی و مکمل‌های ضد چروک و جوانساز پوست)
  • مکمل‌های تنظیم وزن (کاهش وزن، کاهش اشتها، افزایش وزن و…)
  • ترکیبات مغذی (کلاژن، رویال ژلی، امگا و روغن ماهی، کیوتن و گلوکوزامین)
  • و انواع مکمل‌های آقایان، مکمل‌های کودکان، مکمل‌های کمک درمانی، مکمل‌های بهبود گوارش، سلامت قلب و عروق، سلامت دستگاه تنفس، سلامت مغز و اعصاب و انواع مکمل‌های گیاهی.

مکمل‌های ورزشی

  • انواع پروتئین (پروتئین وی، کازئین، وی آلبومین، پروتئین گیاهی و پروتئین گوشت)
  • انواع کربوهیدارت (کربن، گینر و مَس)
  • آمینواسیدهای گلوتامین، آرژنین، بتاآلانین، آمینو و BCAA
  • مکمل‌های تنظیم وزن (چربی سوز، کاهش وزن، س ال ای، کارنتین و فیبرها)
  • انواع انرژی‌زا و رفع خستگی، کافئین، پمپ‌ها و اچ ام بی
  • انواع مولتی ویتامین ورزشی، ریکاوری و پرو هورمون‌ها

لوازم آرایشی و عطر و ادکلن

انواع لوازم آرایش صورت، چشم و ابرو، آرایش لب، بهداشت و زیبایی ناخن، تجهیزات آرایشی و انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه.

محصولات مراقبت از پوست و مو

  • انواع محصولات ضدآفتاب، شوینده‌های صورت و بدن، محصولات مراقبت از پوست صورت، چشم و دست‌ها و انواع کرم، لوسیون و محصولات مرطوب کننده و آبرسان، ضد چروک، ضد لک، شوینده و…
  • انواع شوینده و نرم کننده موی سر، انواع تقویت کننده و ترمیم کننده مو و وسایل آرایش و رنگ مو

محصولات مادر و کودک

انواع مولتی ویتامین‌های مادر و کودک، غذای کمکی، لوازم بهداشتی کودک و محصولات مراقبت از پوست کودک.

کالاهای بهداشت و سلامت

انواع محصولات بهداشت دهان و دندان، کالاهای بهداشت فردی، محصولات اصلاح، محصولات بهداشت زناشویی و انواع محصولات بهداشت عمومی.

کالاهای پزشکی و سلامت

کالاهای این دسته شامل انواع محصولات ایمنی و مراقبت، ابزارهای سلامت فردی (تب سنج، فشارسنج، دستگاه قند خون و…)، سلامت محیط (دستگاه تصفیه هوا، دستگاه بخور، دماسنج و…)، محصولات کمک درمانی، تجهیزات اپتومتری و تجهیزات ارتوپدی.

داروخانه آنلاین صبا2

مزایای خرید اینترنتی از داروخانه صبا

همان‌طور که در بخش قبلی توضیح دادیم تقریباً هیچ مکمل درمانی و ورزشی، مولتی ویتامین و کالای بهداشتی و درمانی (از جمله لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن و…) وجود ندارد که نتوانید آن را از داروخانه آنلاین صبا تهیه کنید.

خرید از این داروخانه مجهز چندین مزیت دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم:

تضمین اصالت و کیفیت کالا

اولین مزیت خرید از داروخانه آنلاین صبا، تضمین اصالت و کیفیت کالا است. این داروخانه بزرگ تحت نظارت سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کند. به همین دلیل کلیه محصولاتی که به فروش می‌رساند تحت نظارت مستقیم این سازمان و دارای تاییدیه‌های بهداشتی و استانداردهای لازم هستند.

تا ۵۰ درصد تخفیف بر روی همه محصولات

در این فروشگاه مجهز و بزرگ می‌توانید هر کالاهایی که نیاز دارید با بهترین قیمت و تخفیف‌های ویژه تهیه کنید. علاوه بر تخفیف روی محصولات، در بخش پیشنهادهای ویژه نیز تخفیفات استثنائی روی بعضی از محصولات در نظر گرفته شده‌ است. در این فروشگاه شما می‌توانید هر آنچه نیاز دارید ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها خریداری کنید.

ارسال کاملاً رایگان و به‌ موقع سفارش‌ها

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین صبا، ارسال کاملاً رایگان سفارش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. فرقی نمی‌کند ساکن شهر تهران باشید یا سایر استان؛ همه سفارش‌ها به‌ صورت کاملاً رایگان و در سریع‌ترین زمان برای مشتریان ارسال می‌شوند.

خدمات پشتیبانی و گارانتی ۷ روزه

براساس قوانین و مقررات بخش مرجوعی کالای داروخانه صبا، شما تا ۷ روز پس از خرید بعضی از کالاها امکان مرجوع کردن و تعویض آن کالا را خواهید داشت. اگر موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه صبا به اتمام رسیده باشد و فروشگاه امکان تعویض آن کالا با کالای جایگزین را نداشته ‌باشد، مبلغ کالا به‌ حساب خریدار بازگردانده خواهد شد. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر از داروخانه آنلاین صبا خرید کنید.

دسترسی آسان به انواع محصولات برندهای معتبر

داروخانه آنلاین صبا کالاها و محصولات برترین برندهای دارویی، تجهیزات پزشکی و مراقبتی را یک ‌جا جمع کرده ‌است و می‌توانید با اطمینان از اصل بودن کالاها، محصولات برندهای معتبر SILCARE، GINAGEN، Dermax، wet & wild، KALLEH، ERIKEH و… را از داروخانه اینترنتی صبا تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×