سفارش تابلو تبلیغاتی
معرفی کسب و کار

اگر قصد سفارش تابلو تبلیغاتی در تهران را دارید این مطلب را بخوانید

خرداد ۲۳, ۱۴۰۲ 3۰221

در این مطلب شما را با روند سفارش تابلو سازی در تهران و برخی مفاهیم مرتبط با آن آشنا می‌کنیم. تابلو تبلیغاتی یکی از ابزارهای مؤثر در معرفی کسب‌وکارها، جذب مشتری و افزایش فروش است. با نصب یک تابلوی کارآمد بر سر درمغازه، شرکت و یا هر محیط کاری دیگری، علاوه‌ بر جذب مشتری، هویت برند خود را به دیگران معرفی خواهید کرد. انواع تابلوی تبلیغاتی با طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد، نام تجاری شما را از دیگر رقبا متمایز می‌کنند. با توجه به نقش مؤثر تابلو تبلیغاتی در برندینگ، جذب مشتری و افزایش فروش، ممکن است شما هم بخواهید یک تابلو تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود مهیا کنید که در این مقاله با مراحل سفارش تابلوسازی آشنا خواهید شد.
در ابتدا با تعریفی از تابلوسازی شروع می‌کنیم.

تعریف تابلو سازی

سفارش تابلو تبلیغاتی
تابلوها به‌‌‌عنوان ابزاری برای نمایش تصاویر و نوشته‌ها، در انواع مختلفی تولید می‌شوند. امروزه بخش وسیعی از فعالیت‌ مشاغل تابلو سازی به تولید انواع تابلوی تبلیغاتی از قبیل تابلو چلنیوم، تابلو لایت باکس، تابلو ال‌ای‌دی، تابلو کامپوزیت و … اختصاص یافته‌است که این تابلوها در معرفی ‌کسب‌وکار، جذب مشتری و افزایش فروش و سود، نقش قابل ملاحظه‌ای دارند.

همان‌طوری که گفتیم، امروزه صنعت تابلو سازی با ترکیبی از تخصص‌ها و مهارت‌های مختلف، توانسته است نسل جدیدی از تابلو‌های تبلیغاتی را تولید و عرضه کند. برای مثال، با مراجعه به تابلو سازی در تهران، تابلوساز گزینه‌های متنوعی را به شما پیشنهاد می‌دهند. این گزینه‌ها از تابلوهای تبلیغاتی ارزان قیمت گرفته تا تابلوهای نسبتاً گران‌تری همچون تابلو چلنیوم را دربر می‌گیرند.
در وهلهٔ اول انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی با خودتان است. انتخاب یک تابلوی تبلیغاتی مؤثر، حتی با صرف هزینهٔ نسبتاً بالا، مزایای زیادی را در آینده برایتان خواهد داشت. بر همین اساس لازم است که اطلاعات بیشتری درمورد این تابلوها و نحوهٔ سفارششان داشته باشید.

بورس تابلو سازی تهران

تعریف تابلو سازی

همان‌طور که گفتیم، گزینه‌های تابلوی تبلیغاتی متنوع است. ممکن است یک تابلو تبلیغاتی را انتخاب کرده و سفارش دهید؛ اما مدتی بعد با نوع دیگری آشنا شوید و نظرتان نسبت‌به سفارشی که داده‌اید تغییر کند. این وسواس‌ها واقعاً ناخوشایند است.
در صورت مراجعه به بورس تابلو سازی در تهران، شرایط را برای یک انتخاب آگاهانه و به‌صرفه مهیا خواهید کرد. با مراجعه به بورس تابلوسازی تهران واقع در شرق تهران، مزایای متعددی ازجمله تنوع و تخصص، کیفیت بالای تابلو و متریال آن، طراحی‌های حرفه‌ای و متناسب با هر کسب‌وکار، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش بهره‌مند خواهید شد.
برای سفارش تابلو تبلیغاتی، باید چند مرحلهٔ ساده را طی کنید که این مراحل را در ادامه توضیح داده‌ایم.

چطور یک تابلو تبلیغاتی مناسب سفارش دهیم

تابلوی تبلیغاتی یک تبلیغ کارآمد و مقرون به‌صرفه است. با نصب یک تابلوی تبلیغاتی مغازه، بدون محدودیت زمانی، شغل خودتان را در معرض دید صدها رهگذر قرار خواهید داد.
اما نوع تابلو، انتخاب تابلو ساز و به‌طور کلی نحوهٔ سفارش بسیار مهم است؛ لذا موارد زیر جهت یک انتخاب عالی به شما کمک می‌کنند.

مشاوره با تابلوساز در رابطه با متریال‌های تابلوسازی

امروزه انواع تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از متریال گوناگونی همچون PVC، آلومینیوم، فلز، پلکسی گلاس، چوب و … تولید می‌شوند. برای انتخاب بهتر باید این متریال را بشناسید و مناسب‌ترین آن را متناسب با شغل و بودجهٔ خود انتخاب کنید. مسلماً افراد عادی آشنایی زیادی با تمام این متریال‌ها ندارند؛ اما یک تابلوساز حرفه‌ای و باتجربه، با هر متریالی کار کرده‌است. بنابراین بهترین مشاوره را به شما خواهد داد. بدین ترتیب می‌توانید بهترین تابلو را برای نیاز خود و با توجه به بودجه‌ای که دارید انتخاب کنید.

اطلاع از رزومهٔ تابلوسازی منتخب

به‌طور معمول تابلوسازها معیارهای سفارش گیرنده را در اولویت قرار داده و سفارش‌های دریافتی را با توجه به درخواست‌های آن‌ها انجام می‌دهند؛ اما نکتهٔ مهم این است که تابلوسازان باتجربه، به‌واسطه‌ٔ سابقه‌ٔ چندین ساله در انجام پروژه‌های موفقِ متعدد، بهترین پیشنهادها را برای مشتریان خود دارند؛ لذا بر همین اساس بهتر است رزومهٔ تابلوساز موردنظر خود را بررسی کنید.
با بررسی رزومهٔ تابلوساز و مشاهدهٔ نمونه‌کار تابلو‌های تبلیغاتی موردنظرتان، تصمیم‌گیری برایتان آسان‌تر می‌شود و به‌عبارتی اگر قصد سفارش تابلو چلنیوم را داشته باشید، می‌توانید نمونه کار تابلو چلنیوم‌ که توسط تابلوساز موردنظرتان تهیه شده را ببینید و سپس تصمیم بگیرید که این نوع تابلو را سفارش دهید یا خیر.

انتخاب تابلوساز حرفه‌ای

تابلوسازانی که از رزومهٔ قوی برخوردار هستند، به ‌تدریج مهارت و تجربهٔ بیشتری پیدا کرده‌اند و به‌تبع در کار خود حرفه‌ای شده‌اند. یک تابلوساز حرفه‌ای در انتخاب طرح، نوع و جنس تابلو به شما کمک می‌کند.
تابلوسازان حرفه‌ای طرح‌های مختلف را انجام داده و از نتیجه کار مطلع هستند. همچنین آن‌ها می‌دانند که کدام تابلو برای شغل شما مناسب‌تر است.
امروزه انواع تابلو تبلیغاتی از قبیل تابلو چلنیوم، تابلو ال ‌ای‌ دی ثابت، تابلو روان، تابلولایت باکس، تابلو استیل لبه رینگی و تابلو فلزی، برخی از رایج‌ترین تابلوهایی هستند که تابلو سازی در تهران و سایر نقاط به انجام آن می‌پردازند.

بهترین تابلوسازی در تهران

اگر به بورس تابلو سازی در تهران مراجعه کنید، با ده‌ها مغازه، کارگاه یا شرکت تابلو سازی روبه‌رو می‌شوید و همین تعدد تابلوساز و تنوع تابلوها، انتخاب را برایتان دشوار می‌کند؛ اما نگران نباشید؛ تنها با بررسی چند مورد زیر، به‌راحتی می‌توانید بهترین تابلوساز را انتخاب کنید.
به‌ بیانی دیگر، بهترین تابلوساز و بهترین تابلو سازی باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد.

استفاده از متریال باکیفیت

برخورداری از طراحان حرفه‌ای و ارائه طراحی جذاب و منحصربه‌فرد

استفاده از ابزارها و دستگاه‌های تابلوسازی همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا

برخورداری از نصابان حرفه‌ای جهت نصب استاندارد و مطابق با اصول ایمنی

خدمات پیش از فروش از قبیل ارائه مشاوره برای یک انتخاب عالی و مؤثر

خدمات پس از فروش شامل ارائه خدمات تعمیر یا تعویض

قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه

سخن پایانی

تابلو تبلیغاتی وسیله‌ای کارآمد برای جذب و ترغیب مشتری است. انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد. انتخاب تابلو باید متناسب با شغل، نیاز و بودجهٔ شما باشد.
با مراجعه به شرکت های تابلو سازی در تهران، صدها نمونه کار تابلوی تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید به‌نوعی نتیجهٔ کار را ببینید. سپس طرح و متریال تابلوی منتخبتان را به تابلوساز اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×