خرید هدایای سازمانی مستقیم از درب کارگاه _ بهین گیفت - تصویر 1
سرگرمی

بهترین ایده ها برای هدایای نوروزی سازمانی + عکس

شهریور ۱۷, ۱۴۰۲ 5۰197

در دنیای آنلاین کنونی برای خرید هدیه نوروزی ایده های ناب و منحصر به فردی به شما معرفی می گردد. از تاثیر هدایای نوروزی سازمانی بر روابط کارکنان تا مخاطبان و مشتریان شرکتی خرید اینترنتی بهترین راه کار در انتخاب هدیه است.

دسترسی آسان به تخفیفات خرید عمده هدایای سازمانی ویژه نوروز و همچنین ثبت سفارش تولید هدایای شرکتی خاص با تیراز بالا یکی از هدف گذاری های شرکت های موفق در امر فروش ست های مدیریتی نوروزی است.

برای این منظور از طریق سایت های فروش هدایای تبلیغاتی بهین گیفت تنوع هدایا را را در بستر آنلاین همراه با لیست قیمت ارزان تا گران مشاهده نموده و همچنین راه کارهای نو اورانه در چنین بازار پویایی بهره مند گردید.

تاریخچه هدیه دادن نوروز در ایران

تاریخچه هدیه دادن در نوروز ایران به عنوان یکی از سنت ‌های قدیمی و ریشه ‌دار، به دوران‌ های باستانی بازمی‌گردد. این عمل در فرهنگ ایرانی با توجه به ارتباط با مفاهیم مذهبی ، اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته است. در ادامه، به تاریخچه هدیه دادن در نوروز ایران خواهیم پرداخت.

نوروز در شاهنامه

در اسطوره ‌ها و داستان‌ های شاهنامه ، اشاره ‌هایی به هدایا در نوروز و رویدادهای مرتبط با آن داریم. برای مثال، در شاهنامه ی فردوسی ، به هدایایی از جمله گل ، عنبر ، طلای تخت و ملکوتی ، هنرهای دستی بر روی سنگ ها و همچنین دست سازه های چوبی به کیخسرو پادشاه ساسانی اشاره شده است.

دوران اسلامی و اهداء هدایای مالی و هنرهای ساخت دست

پس از شیوع اسلام در ایران، عمل هدیه دادن در نوروز به شکل‌های متفاوتی ادامه یافت. در دوران اسلامی، علاوه بر هدایای مادی مانند طلا کار شده با هنر دست و نقره به شکل صنایع دستی تزئیناتی یا زیور الاتی، هدایای مالی نیز بین اقشار مختلف اهدا می‌شد. این عمل با توجه به مفاهیم انسانی و اخلاقی اسلامی، به عنوان جزءی از کمک به نیازمندان در نوروز رواج داشت.

بهترین ایده ها برای هدایای تبلیغاتی نوروزی

رسوم اهدا هدیه نوروزی به خانواده و دوستان

در قرن‌های اخیر، تاریخچه هدیه دادن در نوروز در ایران به سنت‌های خانوادگی و اجتماعی تبدیل شده است. افراد در این روزها به خانواده، دوستان، همکاران و افراد مهم در زندگی‌شان هدایایی اهدا می‌کنند. این هدایا می‌تواند از مواد غذایی و شیرینی‌ها تا اشیاء دست‌ساز یا محصولات صنایع دستی مختلف باشد.

در کل، هدیه دادن در نوروز ایران از دوران‌های باستانی تا امروز به عنوان یک رسم و سنت مهم در فرهنگ ایرانی ادامظ داشته و به شکل‌های مختلف در طول تاریخ تغییر کرده است.

آیتم های هدایای نوروز برای سازمان ها

هدایای نوروزی برای سازمان‌ها می ‌توانند به شکل‌ ها و انواع مختلفی باشند که به تنوع مخاطبان ، فرهنگ سازمانی و بودجه در دسترس بستگی دارد. در زیر، برخی از آیتم‌های معمولی که به عنوان هدایای نوروزی برای سازمان‌ها انتخاب می‌شوند، آورده شده است:

شکلات خوری مسی ساخته شده از هنر صنایع دستی الماس تراش اصفهان که در دو رنگ فیروزه ای و مشکی در حال حاضر در کارگاه ها تولیدی که با رشد خلاقیت فردی و حرفه ای هنرمندان به مرحله اجرا در می ایند.

محصولات دمنوشی از قبیل ست میوه خشک در کنار فرنچ پرس ، انواع ست تبلیغاتی قهوه و ست های زعفران با مشهورترین برند ها ( سحر خیز ، بهرامن ، مصطفوی ، سرگل ، عباس زاده ) که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نموده است و یکی از ایده های ناب برای هدیه تبلیغاتی شب یلدا می تواند باشد.

10 پیشنهاد جذاب برای ست هدیه مدیریتی - بهین گیفت

معرفی ست هدیه نوروزی به سبک صنایع دستی

هدایای نوروزی از جنس صنایع دستی تعاملی نزدیک و مرتبط برای تقدیر از مشتریان است. رسوم خرید هدیه سنتی در ایران بسیار کهن ولی متاسفانه طی سال های اخیر بسیاری از سازمان ها ترجیح می دهند از هدایای الکترونیکی مانند پاور بانک های تبلیغاتی ، ماگ ، فلاسک های چینی و . . . خریداری نمایند و در اینده ای نه چندان دور صنایع دستی عنوانی کلیشه ای از هدایای نوروز به خود خواهد گرفت.

هدایای تبلیغاتی عید نوروز برای کارمندان

فرا رسیدن نوروز یک فرصت عالی است تا به کارمندان خود ارتباط مثبتی ارائه دهید و ارتباط ‌های سازنده‌ای را تقویت کنید.

در ادامه، چند ایده برای هدایای تبلیغاتی عید برای کارمندانتان آورده‌ایم:

سبد تازه‌های نوروزی

سبدی شامل مواد غذایی تازه، شیرینی‌های نوروزی، میوه‌ها و تنقلات مختلف در کنار انواع شکلات خوری میناکاری ، گلدان فیروزه کوبی این هدیه نشان از محبت و توجه شما به کارمندان دارد.

سفره‌ی نوروزی

یک سفره‌ی قلمکاری با ابعاد ۱۰۰ * ۱۰۰ سانتی متری با طرح هخامنش کامل نوروزی با همه‌ی اجزای آن مانند ست هدیه زعفران ، ست هدیه دمنوش با جعبه تی بگ چوبی ، ست قهوه ترک شیک . این هدیه مرتبط با فرهنگ و سنت‌های ایرانی است.

هدیه‌های سفر

اگر بودجه اجازه داده، فلاسک مسی با نقاشی مس و پرداز یا میناکاری اصفهان ، انواع لیوان مسی فیروزه کوبی یا قلمزنی محبوب می‌توانند هدایای جذابی باشند.

هدیه‌های شخصی‌سازی‌شده

ارائه‌ی هدایایی مانند شکلات خوری چوبی خاتمکاری شده با لوگو ، پارچ مسی با چکش کاری دست یا جنس‌های دیگر با لوگو یا نام شرکت و شعار نوروزی، احساس ارتباط ویژه‌ای را ایجاد می‌کند.

ست هدیه سررسید با پاور بانک تبلیغاتی که به همراه آن می توان ارزان ترین تقویم رومیزی با چاپ لوگو یا طلا کوب را به کارمندان هدیه داد.

هدایای نوروزی سازمانی ویژه مدیران

برای خرید بهترین هدایای سازمانی ویژه مدیران، می‌توانید به مواردی فکر کنید که به عنوان علامت تشکر و ارتقاء توانایی‌ها و مسئولیت‌های آنها ارتباط دارند. در ادامه، چند ایده برای هدایای نوروزی ویژه مدیران آورده‌ام:

کتاب‌های توسعه شخصی و مدیریت

انتخاب کتاب‌هایی که به توسعه شخصی، مهارت‌های مدیریتی، رهبری و استراتژی‌های کسب و کار مرتبط می‌شوند، می‌تواند هدیه‌ای آموزنده و انگیزشی باشد.

ابزارهای تکنولوژیک مدیریتی

مثلاً تبلت‌های کاری، لوازم جانبی تکنولوژیک مدیریتی یا نرم‌افزارهای مدیریت پروژه می‌توانند هدایای کاربردی و مناسبی باشند.

تخفیف ویژه خرید هدایای سازمانی به ارگان ها - گروه تبلیغاتی بهین گیفت

هدایای لوکس و منحصر به فرد

مثلاً ساعت ‌های برند دار و با کیفیت، جواهرات کوچک یا اقلام دیگری مانند گوشی تلفن همراه انواع صنایع دستی گران قیمت که نشان از ارزش و توجه به مدیران داشته باشند.

هدایای نوروزی مختص مدیران

مثلاً ست‌های نوروزی با اجناس باکیفیت و مناسب برای مدیران، که نشان از توجه ویژه به جایگاه آنها دارد. ( گلدان های بزرگ مس و فیروزه کوبی در کنار شکلات خوری فیروزه کوبی )

بهترین هدیه عید برای همکاران

تخته نرد خاتم کاری یا شطرنج خاتم کاری : یکی از سرگرمی های عالی در هنگام فراغت همکاران می تواند مفید واقع شود.

فلاسک مسی

یکی از هدایای خاص که می تواند جالب به نظر برسد.

ساعت دیواری خاتم کاری اصفهان

که تنوع بسیار بالایی در شکل ظاهر و حتی سایز دارد و به عنوان یک هدیه کاربردی در دکوراسیون منازل بسیار پر کاربرد است.

پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر

کاربردی ترین هدیه برای همکاران خانم و آقا

ست های عطر یا ادکلن با رایحه ای آرامش بخس

جعبه تی بگ چوبی رومیزی با انواع دمنوش های طعم دهنده ارگانیک

خرید ست هدیه زغفران با هل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×