0 Tmb5
تناسب اندام

بهترین دمنوش لاغری و چربی سوز شکم و پهلو + طرز مصرف

تیر ۳, ۱۴۰۲ 4۰201

 دمنوش لاغری و چربی سوز شکم و پهلو + طرز تهیه خانگی

افزایش وزن و چاقی از شایع ترین مشکلات زندگی در عصر ماست.بسیاری از ما به دلیل سبک زندگی و تغذیه ، نگران از افزایش وزن ماه به ماه خود هستیم! گیاهان دارویی به دلیل داشتن خواص ویژه در کاهش وزن و چربی سوزی توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده اند.این روش‌ها اغلب به عنوان یک جایگزین سالم برای قرص‌ها و روش‌های دیگر کاهش وزن استفاده می‌شوند و می‌توانند به دستیابی به تناسب اندام مطلوب کمک کرده و برای حفظ سلامتی عمومی مفید باشند. مصرف دمنوش ها گیاهی چربی سوز در کنار رعایت رژیم غذایی و فعالیت های ورزشی منجر به نتیجه ی فوق العاده ای در زمینه ی تناسب اندام ، کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده ال میشود. در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین دمنوش های لاغری و چربی سوز شکم و پهلو بپردازیم.

دمنوش لاغری چربی سوز شکم و پهلو

دمنوش لاغری خانگی سریع

برخی از گیاهان دارویی به دلیل داشتن خواص افزایش متابولیسم ، به سوزاندن و کاهش توده ی چربی کمک کرده و روند سوزاندن و کاهش چربی بدن را تسهیل میکنند. این دسته از دمنوش ها باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش شده و میزان چربی و کربوهیدارت های ورودی به بدن را کنترل میکند و در نهایت باعث کاهش وزن و افزایش میزان سوخت و ساز بدن میشود.در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین دمنوش های گیاهی کاهش وزن بپردازیم. با ما همراه باشید.

دمنوش های لاغری شکم و پهلو

در این بخش به معرفی بهترین دمنوش های لاغری برای دست یابی سریع به کاهش وزن میپردازیم. این دمنوش ها را به سادگی میتوانید در خانه تهیه کرده و میل کنید.

دمنوش چای سبز

دمنوش چای سبز به عنوان یکی از معروف ترین نوشیدنی‌هایی است که مصرف آن دارای تاثیر چشمگیری در کاهش وزن افزاد میباشد. چای سبز دارای مقادیر زیادی از آنتی‌اکسیدان‌ها و فلاونوئیدها است که این مورد باعث افزایش سرعت متابولیسم بدن شده و در نتیجه روند چربی سوزی بدن را تسریع میکند. مصرف حدود ۶ فنجان چای سبز در روز باعث کاهش وزن و توده ی چربی بدن شده و به افراد در رسیدن به وزن ایده ال خود کمک فراوانی میکند.

برای افزایش تاثیر در کاهش چربی شکم و پهلو میتوانید زنجبیل را به چای سبز خود اضافه کنید. اضافه کردن زنجبیل به دمنوش چای سبز باعث افزایش چشمگیر تاثیر کاهش توده ی چربی در افراد میشود.

زنجبیل

زنجبیل یکی از گیاهانی است که طبع گرم دارد و مصرف آن باعث افزایش سوخت و ساز در بدن میشود. این خاصیت گرمی زنجبیل باعث  تحریک معده و کاهش اشتها شده و میل افراد را به پرخوری کاهش میدهد. برای تهیه ی دمنوش زنجبیل قطعات زنجبیل را به صورت قطعات کوچک خرد کرده و پس از خشک شدن آن ، این قطعات را به فنجان حاوی آب جوش اضافه کنید. بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری زنجبیل زمان های بین دو وعده ی غذایی است که باعث کاهش میزان اشتهای افراد میشود.

دمنوش لاغری آویشن

دمنوش آویشن یکی از بهترین دمنوش های لاغری است که با افزایش مکانیزم متابولیسم در بدن در دراز مدت، باعث کاهش وزن و توده ی چربی بدن میشود.آویشن یکی از گیاهان دارویی است که عطر و طعم دلپذیر خاصی دارد و مواد موجود در آن، باعث تقویت عملکرد سیستم گوارشی و افزایش سرعت دفع سموم در بدن شده و در کاهش بسیاری از مشکلات گوارشی موثر است. آویشن به گیاهی است که به صورت دمنوش، پودر و عرق آویشن تولید و عرضه میشود.

برای تهیه دمنوش آویشن کافی است که چند گرم از آویشن خشک را به صورت حرارت غیر مستقیم در یک فنجان آب جوش بجوشانید. پس از مدت ۱۵ دقیقه عصاره گیاه را از صافی عبور داده و دمنوش را میل کنید.

فروشگاه هایار طب یکی از بهترین فروشگاه آنلاین خرید گیاهان دارویی در ایران است است که امکان خرید انواع آویشن دنایی ، شیرازی و باغی را به صورت آویشن و  پودر آویشن با بهترین قیمت برای متقاضیان عزیز فراهم کرده است. جهت خرید آویشن و پودر آویشن با بهترین قیمت ، وارد لینک خرید و قیمت آویشن در سایت هایار طب شوید.

دمنوش لاغری نعناع

دمنوش نعناع، یکی دیگر از دمنوش های معروف و محبوب لاغری است که از برگ‌ها و گل‌های گیاه نعناع تهیه می‌شود. این دمنوش دارای خواص متعددی مانند افزایش متابولیسم بدن، احساس سیری، کنترل اشتها و افزایش انرژی میباشد. نوشیدن دمنوش نعناع در طول روز باعث افزایش سطح انرژی شده و مصرف آن در کنار رعایت رژیم غذایی و فعالیت های ورزشی موجب تاثیر فوق العاده ای در کاهش وزن افراد میشود.

فروشگاه هایار طب امکان خرید نعنا و عرق نعنا را به صورت عمده یا کیسه ای و با بهترین قیمت در انواع نعناع فلفلی، کوهی و معمولی برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. جهت خرید نعنا و عرق نعنا با قیمت مناسب، وارد لینک خرید و قیمت نعنا در سایت هایار طب شوید.

دارچین

دارچین از جمله داروهای گیاهی است که دارای خواص ویژه ای مانند کنترل قند خون است.این خاصیت به دلیل ترکیبات فعال موجود در دارچین مانند کومارین‌ها میباشد. کومارین‌ها می‌توانند به عنوان آنتی‌اکسیدان‌ها عمل کنند و فعالیت آنزیم‌های مرتبط با متابولیسم قند را تنظیم کنند.با مصرف دارچین، حساسیت بدن به انسولین افزایش یافته که این مورد به کنترل قند خون کمک می‌کند. برای تهیه دمنوش، می‌توانید چوب دارچین و کمی پودر دارچین را با آب جوش مخلوط کرده و بعد از مدتی عصاره آن را از صافی رد کرده و به عنوان دمنوش لاغری در طول روز میل کنید.

دمنوش سیاه دانه و عسل

سیاه دانه از جمله گیاهانی است که سرشار از فیبر است. وجود فیبر در این گیاه باعث کاهش اشتها، کاهش میل به خوردن شیرینی جات ، تثبیت قند خون، رفع یبوست و افزایش سطح متابولیسم بدن میشود.مصرف یک تا سه قاشق سیاه دانه در روز، به کاهش توده ی چربی بدن و افزایش سطح انرژی کمک فراوانی میکند.

متقاضیان خرید انواع سیاه دانه میتوانند این محصول گیاهی و کاربردی را در انواع سیاه دانه چینی و ایرانی، با بهترین قیمت از سایت هایار طب تهیه کنند.جهت خرید سیاه دانه اصل با بهترین قیمت به صورت عمده یا کیسه ای ، وارد لینک قیمت و خرید سیاه دانه در سایت هایار طب شوید.

دمنوش لاغری چربی سوز شکم و پهلو

دمنوش لاغری با قهوه سبز

قهوه سبز یا همان قهوه خام تفت داده نشده ،دارای اثرات چشمگیری در کاهش وزن و چربی سوزی است. قهوه سبز حاوی کافئین، اسید کلروژنیک و آنتی‌اکسیدان‌ها مانند اسید کافئیک و اسید فرولیک میباشد.کافئین موجود در قهوه سبز سرعت متابولیسم را افزایش داده و به افزایش اکسیداسیون چربی‌ها کمک میکند. مصرف کافئین باعث کاهش اشتها در افراد شده و انرژی مصرفی بدن را افزایش میدهد. بهترین زمان مصرف قهوه سبز صبح و قبل از ورش است. کافئین موجود در قهوه سبز باعث افزایش سطح انرژی در افراد میشود.

دمنوش لاغری زیره

زیره یک ادویه بسیار مفید است که در بسیاری از غذاهای ایرانی به کار می‌رود و علاوه بر طعم و رایحه خوش، دارای خواص و مزایای زیادی مانند افزایش متابولیسم بدن، تقویت سیستم ایمنی ، حفظ سلامت قلب، کاهش وزن و تقویت پوست است.برای تهیه دمنوش چای سفید، می‌توانید یک چاشنی چای سفید را به فنجانی آب جوش اضافه کرده و به مدت ۳-۵ دقیقه آن را دم کنید. سپس می‌توانید آن را به عنوان نوشیدنی داغ یا سرد مصرف کنید.

سایت هایار طب به عنوان تولید کننده انواع گیاهان دارویی، امکان خرید زیره سبز را با قیمت مناسب در فروشگاه خود به فروش میرساند. جهت خرید زیره سبز با بهترین قیمت به صورت عمده و کیسه ای وارد سایت هایار طب  شوید.

دمنوش رزماری

رزماری یکی از ادویه‌های پرکاربرد و محبوبی است که به عنوان چاشنی در انواع غذاها استفاده می‌شود.مصرف رزماری باعث افزایش سرعت چربی سوزی در افراد شده و فعالیت متابولیک را در بدن تسریع میکند. رزماری سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات فیتوشیمیایی است که مصرف آن باعث بهبود سیستم گوارشی، تنظیم فشار خون، افزایش خونرسانی به مغز و افزایش انرژی میشود.

دمنوش لاغری هل

دمنوش لاغری هل یکی از دمنوش‌های پرکاربرد و پرطرفدار برای کاهش وزن و لاغری می‌باشد. هل میوه‌ای با خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی است که به بهبود عملکرد سیستم گوارشی کمک کرده و فرایند لاغری را تسهیل نماید.هل دارای مقادیر قابل توجهی فیبر می‌باشد که باعث ایجاد احساس سیری و سبب کاهش مصرف غذا می‌شود. مصرف فیبر برای عملکرد بهتر روده‌ها و کاهش جذب چربی‌ها اهمیت ویژه ای داشته و این ویژگی‌ها تاثیر زیادی در کاهش وزن و لاغری در افراد است.

دمنوش لاغری به لیمو

دمنوش به لیمو از محبوب ترین دمنوش های گیاهی است که مصرف آن تاثیر زیادی در کاهش وزن و کنترل چربی بدن  دارد. به لیمو دارای خواص ضد التهابی، ضد اضطراب و ضد اکسیدانی است و  مصرف آن  باعث کاهش اشتها و کالری‌های دریافتی بدن میشود.مصرف به لیمو میل خوردن شیرینی و تنقلات را کاهش داده و در کنترل پرخوری استرسی تاثیر چشمگیری دارد.مصرف دمنوش به لیمو بهتر است بین وعده‌های غذایی انجام شود تا به میزان مصرف کالری کمک کند و اشتها را کاهش دهد.

دمنوش لاغری برگ بو

دمنوش برگ به عنوان یک دمنوش قوی کم کننده اشتها و تسریع کننده فرآیند کاهش وزن شناخته میشود.یکی از خواص مهم برگ بو، تقویت سیستم ایمنی بدن و دفع رادیکال‌های آزاد است. این گیاه حاوی ویتامین A بوده و در تقویت بینایی تاثیر زیادی دارد. مصرف دمنوش برگ بو باعث تسریع کاهش وزن در افراد شده و از جمله دمنوش هایی است که نوشیدن آن سرعت رسیدن افراد به وزن ایده ال  خود را افزایش میدهد.برای تهیه دمنوش برگ بود یک لیوان آب جوش را با مقداری برگ بو ترکیب کرده و اجازه دهید که به خوبی دم بکشید. سپس عصاره ی این گیاه را از صافی رد کرده و میل کنید.

دمنوش  مریم گلی (گل مریم)

مریم گلی یکی از گیاهان دارویی دارویی است که طبع خشک و گرمی دارد. این گیاه یک گیاهی با خواص آرامش بخش قوی است که مصرف آن در کنترل اشتها و بهبود عملکرد سیستم گوارشی موثر است. مصرف دمنوش مریم گلی موجب افزایش متابولیسم و سوخت ساز شده و بدن را از سموم و آنتی اکسیدان های مضر پاک میکند.

دمنوش لاغری چربی سوز شکم و پهلو

دمنوش لاغری بلوبری

دمنوش بلوبری از جمله دمنوش هایی است که نوشیدن آن در کاهش وزن و سلامت جسمانی تاثیر زیادی دارد.. بلوبری به عنوان یک میوه غنی از فیبر و ویتامین C و پتاسیم شناخته شده و مصرف منظم آن بهبود سلامت بدن را تضمین می‌کند. یکی از خواص مهم بلوبری افزایش سرعت متابولیسم است که مصرف آن باعث کاهش وزن و سطح توده ی چربی در افراد میشود.این میوه حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی است که می‌تواند در مقابله با رادیکال‌های آزاد مضر مؤثر باشد و بخشی از خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرطان را کاهش دهد.

دمنوش لاغری رازیانه

دمنوش زاریانه از دمنوش های محبوبی است که مصرف آن موجب کاهش وزن و رسیدن به وزن دلخواه میشود.دمنوش لاغری با استفاده از رازیانه و زیره به کاهش وزن کمک زیادی میکند. رازیانه خاصیت هضم و جذب مواد مغذی را افزایش داده و این موضوع تاثیر زیادی در جذب مواد مغذی از غذا و بهبود عملکرد گوارش در افراد دارد.

دمنوش لاغری یونجه

یونجه یک گیاه با خواص بسیار متنوع است که مصرف آن مزایای فراوانی دارد.مصرف دمنوش یونجه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و به سم زدایی بدن کمک فراوانی میکند.یونجه سرشار از ویتامین هایی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم، ویتامین K و پروتئین است که مصرف آن به تسریع روند کاهش وزن و کمک به افزایش سطح متابولیسم منجر میشود.

دمنوش لاغری گزنه

گزنه یک گیاه علفی است که در طب سنتی به عنوان یک داروی پرخاصیت شناخته میشود. گزنه حاوی مقادیر زیاد ویتامین و آمینو اسید است که مصرف آن به عنوان درمانی برای دردهای مفصلی و کاهش وزن است.یکی از مهم ترین خواص گیاه گزنه افزایش سطح چربی سوزی بدن و کاهش سطح چربی بدن میباشد . با مصرف دمنوش گزنه در کنار رژیم غذایی و ورزش میتوانید به وزن دلخواه خود برسید.

دمنوش لاغری اسطوخودوس

اسطوخودوس خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی است که به سم زدایی از روده‌ها کمک فراوانی میکند. این خاصیت منجر باعث بهبود عملکرد گوارش و کاهش جذب چربی بدن میشود. با کاهش جذب چربی، مصرف کالری کاهش یافتع و در نتیجه باعث رسیدن افراد به وزن ایده ال خود میشود.

دمنوش لاغری کرفس و چای سبز

ترکیب کرفس و چای سبز از جمله ترکیبات گیاهی است که مصرف آن تاثیر زیادی در کاهش وزن افراد دارد.ترکیب کرفس به عنوان یک ماده مغذی با چای سبز  ترکیب گیاهی فوق العاده ای است که سرشار از آنتی اکسیدان است و مصرف آن باعث افزایش سطح متابولیسم در افراد میشود.ترکیب این دو ماده ی گیاهی با یکدیگر، تاثیر افزایش متابولیسم سطح بدن و افزایش سوخت ساز را دو چندان میکند.

برای تهیه ی دمنوش کرفس و چای سبز، نصف قاشق چای خوری برگ کرفس را با  قاشق چای خوری چای سبز مخلوط کنید و این ترکیب را داخل یک لیوان آب جوش بریزید. سپس به مواد حدود ۵ دقیقه زمان دهید تا خوب مخلوط شوند و دمنوش آماده شود. برای طعم دهی به دمنوش، می‌توانید مقداری زیره سبز یا زعفران به آن اضافه کنید.

زمان مصرف دمنوش‌های لاغری

زمان مصرف دمنوش‌های لاغری تأثیر مهمی بر نتایج آنها دارد. بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری به نوع دمنوش و هدف شما از مصرف آن  نیز بستگی دارد. اما به طور کلی، میتوان گفت که مصرف دمنوش‌های لاغری در ساعات میان وعده  تاثیر بیشتری در کاهش اشتها و کاهش وزن در افراد دارد. دمنوش‌های لاغری تأثیر قابل توجهی بر اشتها داشته و با کاهش اشتها و میل به خوردن،  به کاهش کالری دریافتی و در نهایت کاهش وزن کمک می‌کنند.

خرید دمنوش لاغری از سایت هایار طب

از این رو، مصرف دمنوش‌های لاغری در ساعات میان وعده، که اغلب زمانی است که احساس گرسنگی و میل به خوردن بیشتر را تجربه می‌کنیم، مفیداست.نکته ی مهم در خصوص مصرف دمنوش های لاغری این است که این دمنوش ها به تنهایی برای کاهش وزن و رسیدن شما به وزن ایده آل کافی نیست. رعایت رژیم غذایی و فعالیت های ورزشی در کنار مصرف این دمنوش ها است که باعث تاثیر بیشتر دمنوش های لاغری شده و روند چربی سوزی و لاغری شما را تسریع میکند.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی بهترین دمنوش های لاغری و چربی سوز شکم و پهلو پرداخته ایم. یکی از روش های خرید آسان و سریع دمنوش های لاغری ، خرید از فروشگاه های معتبر گیاهان دارویی است.

فروشگاه هایار طب به نشانی اینترنتی http://hayar.ir یکی از بهترین تولید کننده انواع گیاهان دارویی، دمنوش و عرقیات است که امکان خرید محصولاتی مانند : زعفران، غنچه گل محمدی، گل ختمی، بادرنجبویه، گلاب، آویشن، پودر آویشن، زرین گیاه، موسیر، سیاه دانه، عرق نعنا، نعنا، زیره سبز، گل گاوزبان و … را با بهترین قیمت به صورت عمده و کیسه ای و بی واسطه از تولید کننده ، برای متقاضیان عزیز فراهم کرده است.

جهت خرید محصولات گیاهی اصل ، انواع دمنوش و عرقیات از فروشگاه هایار طب، کافیست که سفارش خرید محصول مورد نظر خود را از طریق تماس با شماره پشتیبانی ثبت کرده و انواع گیاهان دارویی اصل، دمنوش و عرقیات گیاهی را به صورت عمده یا بسته ای ، با بهترین کیفیت همراه با ارسال فوری از سراسر ایران دریافت کنید:

شماره تماس:۰۹۱۳۸۱۰۵۱۹۱
آدرس: اصفهان، چادگان، روستای علی عرب، خیابان نور، کوچه شیخ مفید، پلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×