Images 1687264164 64919Ba42F6Af
معرفی کسب و کار

ثبت نام دوره زبان آنلاین و حضوری

تیر ۳, ۱۴۰۲ 2۰182

همه گیری کووید منجر به فراگیری سریع کلاس های آنلاین در سرتا سر جهان شد و یادگیری زبان نیز از این قاعده مستثنی نبود. موسسات زبان باید به سرعت سازگار می شدند و معلمان و دانش آموزان به طور ناگهانی با چالش گذراندن ساعت ها در مقابل صفحه نمایش با استفاده از پلت فرم های ویدئو کنفرانس مانند زوم مواجه شدند. پس از چند سال همچنان آموزش آنلاین مورد توجه بسیاری از زبان آموزان است ولی عده ای نیز ترجیحشان کلاس های حضوری و آموزش رو در رو است.

مزایای آموزش حضوری

۱. زبان بدن و ژست

قطعا زبان بدن و ژست تدریس در یادگیری بسیاری از زبان آموزان موثر تر است و بدین گونه بهتر مسائل را فرا میگیرند و به خاطر می سپارند.

۲. ارتباط با دیگران

ما نه تنها با صحبت مستقیم خود، بلکه با تماشا و گوش دادن به اطرافیانمان و ارتباطات و تعامل با آنها نیز یاد می گیریم.

همچنین این نوع آموزش باعث بهتر شدن روابط اجتماعی زبان آموزان نیز می شود.

۳.ارتباط عمیقتر با استاد

در آموزش های حضوری دانش آموزان به دلیل دیدار رو در رو و دیدن حرکات و زبان بدن استاد، گاها ارتباط عمیق تری با معلم خود پیدا می کنند.

۴. پشتیبانی بهتر

قطعا اگر در آموزش حضوری مشکلی برای زبان آموزی پیش بیاید امکان پشتیبانی و رفع مشکل آسان تر از آموزش آنلاین است.

۵. عدم نیاز به گذرندان ساعت ها جلوی صفحه ی نمایش

قطعا بسیاری از ما عادت به گذراندن ساعت ها جلوی صفحه ی نمایش داریم غافل ازین که این خیره شدن های طولانی مدت در دراز مدت آسیب به سیستم بینایی و عصبی ما وارد خواهد کرد. به همین دلیل شاید بسیاری مایل نباشند ساعت ها جلوی صفحه ی نمایش لپتاب و یا کامپیوتر بنشینند و کلاس های حضوری را ترجیح می دهند.

۶.امکان فعالیت گروهی

قطعا آموزش آنلاین امکانات بسیاری با وجود پیشرفت تکنولوژی در حوزه ی آموزشی ارائه می دهد اما امکان فعالیت های گروهی و کار های گروهی در کلاس های حضوری بسیار راحتتر و به مراتب موثر تر است.

مزایای آموزش آنلاین

انعطاف پذیری زمانی و مکانی

برای شرکت در کلاس های حضوری نیاز به صرف زمان و حضور پیدا کردن در مکان مشخصی است حال با شرکت در کلاس آنلاین می توانند از انعطاف زمانی و مکانی بهره مند شوند. به این صورت که می توانند کلاس های خود را مطابق میل خود تقریبا در هر زمان که خواستند و هر کجا که مایل بودند برگزار نمایند.

هزینه

جای تعجب نیست که دوره های آنلاین و به طور کلی ارزان تر از دوره های حضوری است. کاهش هزینه دوره و همچنین صرفه جویی در هزینه رفت و آمد، یادگیری آنلاین را برای کسانی که بودجه محدودی دارند جذاب می کند.

تکنولوژی

در دوره های آنلاین می توان از امکانات بسیاری که در سایه ی پیشرفت تکنولوژی ایجاد شده بهره برد، کلاس را در صورت غیبت زبان آموزی ریکورد کرد و بعدا در اختیار زبان آموز گذاشت و بسیاری از امکانات دیگر که شاید در کلاس های حضوری نتوان از آن بهره برد.

ثبت نام در دوره های حضوری و آنلاین

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد ثبت نام در کلاس آنلاین زبان را دارید ما آموزشگاه زبان دهخدا واقع در غرب تهران را پیشنهاد می نماییم. آموزشگاه دهخدا با بهره گیری از مدیریت و عوامل با تجربه در امر آموزش و همچنین بکار گیری اساتید مجرب و متعهد، بهترین کیفیت را در حوزه ی آموزش زبان به زبان آموزان ارائه می دهد. کلاس ها همواره توسط سوپروایز ها و مدیریت ابزرو می شود و از این جهت کیفیت کلاس ها تضمین شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×