تازه عروسان این اقلام را برای جهیزیه نخرید!
راهنمای خرید

تازه عروسان این اقلام را برای جهیزیه نخرید!

بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ 6۰63

اگر از بهترین سایت خرید اقساطی قصد خرید قسطی جهیزیه را دارید و با محدودیت بودجه مواجه شده‌اید، باید از خرید یک سری از اقلام چشم پوشی کنید. معمولا افراد زندگی مشترکشان را از یک خانه کوچک و نقلی شروع می‌کنند. به همین خاطر در خرید قسطی جهیزیه بهتر است اقلام غیر ضروری و دست و پا گیر را حذف کنید. یادتان باشد همیشه اقلامی وجود دارد که بعد از شروع زندگی مشترک می‌توانید اقدام به خرید آن‌ها کنید، از جمله ماشین ظرفشویی قسطی.

برای همه خریدهایتان رضایت شخصی در اولویت باشد. برای مثال افراد با وام زنان سرپرست خانوار تلویزیون می‌خرند. در حالیکه هیچ کدام به تماشای تلویزیون علاقه‌ای ندارند. پس در این شرایط که داشتن تلویزیون ضروری نیست، بهتر است خرید تلویزیون را فراموش کنید. چنانچه فریزر آنچنان استفاده‌ای برای شما ندارد، می‌توانید به جای خرید آن، بهترین لباسشویی ایرانی را خریداری کنید.

تهیه لیست خرید جهیزیه و فهرست کردن اقلام مورد نیاز مناسب‌ترین روش برای این منظور است. باتوجه به اینکه کاربرد و نیاز شما چیست می‌توانید از بهترین سایت خرید اقساطی وسایل ضروری را خریداری کرده و وسایل غیر ضروری را حذف کنید. به این صورت در زمان خرید جهیزیه دیگر بی‌نظمی و فراموشی ندارید.

قبل از این که به اصل مطلب برسیم، باید بدانید هیچ خریدی به‌طور خاص غلط یا درست نیست. همه چیز به بودجه‌ای که شما دارید بستگی دارد. اینکه می‌خواهید وام زنان سرپرست خانوار را برای خرید قسطی جهیزیه از بهترین سایت خرید اقساطی چگونه خرج کنید مهم است. شما با یک برنامه ریزی صحیح این امکان را دارید تا از بودجه مدنظرتان استفاده بهتری ببرید. توجه کنید که برای خرید اقلامی نظیر ماشین ظرفشویی قسطی یا بهترین لباسشویی ایرانی باید پول زیادی بدهید. پس بهتر است، پیش از هر چیز تصمیم درست بگیرید.

چند دست مبلمان

اگر فضای خانه شما بسیار بزرگ است، می‌توانید چند دست مبلمان را در آن بگنجانید. در غیر اینصورت، برای فضای خانه‌های کوچک، بیشتر از یک دست مبلمان نخرید. چرا که خرید چند دست مبلمان، باعث می‌شود تا فضای خانه شما تنگ‌تر و کوچکتر شود. پس هنگام خرید قسطی هر کالایی، چه مبل، چه ماشین ظرفشویی قسطی و یا یخچال قسطی حتما به اندازه فضا توجه کنید. به‌طور معمول، برای خانه‌هایی با اندازه ۱۰۰ متر به پایین یک دست مبلمان کافی است.

چندین سرویس پخت‌وپز و غذاخوری

در رابطه با سرویس پخت و پز اگر تازه عروس هستید، این سوال را از خودتان بپرسید؛ مگر در آن واحد چند مهمان برای صرف غذا به خانه‌تان می‌آیند؟ آیا ضروری است که یک سرویس غذاخوری هجده نفره خریداری کنید؟ خریداری بیش از یک سرویس قابلمه و چند قابلمه یا تابه به چه کارتان می‌آید؟

این اقلام اگر بیش از اندازه خریداری شوند، نه تنها غیرضروری‌اند، بلکه بسیار جاگیر نیز هستند و باعث مشکل می‌شوند.

ساندویچ‌ساز، سرخ‌کن و قهوه‌ساز

سبک زندگی شما نقش اساسی را در خرید اقلام منزل دارد. اگر فکر می‌کنید چنین وسایلی برایتان ضروری است، حتما به بودجه خودتان توجه کنید و یک مدل از آن را برای خرید انتخاب کنید. برای اکثر افراد، چنین وسایلی عملا کاربردی در آشپزخانه‌شان ندارد.

یخچال و فریزر

خرید یخچال قسطی که فریزر جدا دارد، فضای زیادی اشغال می‌کند و در ضمن گران‌تر نیز است. از آنجایی که بسیاری از مواد خوراکی موردنیاز این روزها در تمام طول سال در دسترس‌اند، آنچنان به فریزر جداگانه و بزرگ نیازی نیست.

میز ناهارخوری بزرگ

برای خرید میز ناهار خوری به فضای خانه خود توجه کنید. علاوه بر متراژ خانه، بررسی کنید که چه تعداد میهمان معمولا به خانه شما رفت و آمد می‌کنند. اینکه اقلام بزرگتر و زیادتر باشد نشان‌دهنده لوکس بودن نیست. شما برای خرید مدل میز ناهار خوری باید ببینید برای فضای‌تان، کدام یک از میز ناهارخوری‌‌های مربع، مستطیل و یا گرد مناسب است. هر یک از این موارد برای یک فضا مناسب هستند.

ظروف مسی یا ظروف بامبو زیاد

بسیاری از اقلامی که نو عروسان می‌خرند، به خاطر چشم هم چشمی و به نمایش گذاشتن آن در اینستاگرام و فضای مجازی است. این در حالیست که خرید آن‌ها ضرورتی نداشته و آنچنان کاربردی هم ندارند. همچون سرویس‌های غذاخوری و پذیرایی مسی، ظروف بامبو، ظروف سرویس کامل، مثل ظروف سنگی و یا غیره.

بوفه و ویترین

مدتی است که خرید بوفه و ویترین و قرار دادن آن در سالن پذیرایی از مد افتاده است. البته اینکه در خانه‌های امروز فضایی نیز برای قرار دادن آن وجود ندارد نیز بی‌تاثیر نیست. در عین حال هزینه خرید بوفه و ظروف و وسایل تزیینی برای داخل ویترین زیاد است. شما به جای آن از دکوری‌های کوچک نظیر گلدان، تابلو، آباژور و آینه در بخش‌های مختلف خانه استفاده کنید.

میز کنسول

از آنجایی که همه در منزل خود کنسول دارند خیلی از افراد فکر می‌کنند آن‌ها نیز باید آن را تهیه کنند. اگر خانه شما کوچک است و آنچنان فضایی برای گنجاندن کنسول در آن ندارید، پس خریدش هم ضرورتی ندارد.

677F611B A0A8 4054 852E 9Ac584Db04Af

جمع‌بندی

خرید قسطی جهیزیه از بهترین سایت خرید اقساطی تحت هر شرایطی پر خرج و پر ریسک است. اطلاعات درست و کافی می‌تواند تا حد زیادی در این امر مهم، دغدغه‌های شما را در این زمینه کم کند. از این رو، ما در این مقاله به نکات مهم و ارزشمند در رابطه با خرید جهیزیه پرداختیم. گاهی لازم است از خرید یک سری از وسایل مثل یخچال قسطی گران یا خرید قسطی لباسشویی ایرانی و ماشین ظرفشویی قسطی برند چشم بپوشانید.

باتوجه به گرانی وسایل خانه و کوچک‌تر شدن خانه‌ها، اولویت‌ها در زمان خرید دچار تغییراتی شده است. پیش از هر چیز متراژ خانه را باید در نظر داشته باشید. به به بودجه‌ای که برای خرید کالا می‌خواهید اختصاص دهید توجه کنید. پیش از هر چیز، وسایل بزرگ و ضروری جهیزیه را خریداری کنید. در ادامه به وسایل کوچکتر با هزینه کمتر برسید تا دچار کسری بودجه نشوید.

بعضی از خانواده‌ها با هدف پر زرق و برق کردن خانه و زندگی، انواع تابلوها و لوازم تزئینی گران قیمت را می‌خرند. این در حالیست که خرید لوازمی نظیر بوفه، تابلو، گلدان های تزئینی و … آنچنان ضروری و مهم نبوده و نیاز تازه عروس و دامادان نیست. خریدن لوازم برند و غیر ضروری باعث می‌شود تا مبلغ و هزینه‌ زیادی را برای خرید جهیزیه از بهترین سایت خرید اقساطی بپردازید. در ضمن تجربه ثابت کرده یک جهیزیه گران مثل بهترین لباسشویی ایرانی یا یک مهریه سنگین تضمینی برای خوشبختی زوجین نیست.

در زمان خرید دقت داشته باشید که هر کالایی را شما برای رفع نیازهای خودتان خریداری می‌کنید. شما تنها کسی هستید که می‌توانید روی خوب و بد بودن هر چیزی نظر دهید. اگر می‌خواهید با وام زنان سرپرست خانوار خرید کنید‌، به جای مقایسه و چشم و هم چشمی اولویتتان نیاز، بودجه و عرف خانواده باشد. به این صورت شما به جای همراهی با موج تنش‌ها در ابتدای زندگی، می‌توانید آرامش و راحتی را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×