کوچک تصویر 1 Jpg
آرایش و زیبایی

تتو کوچک، درآمد اضافی آسان برای هنرمندان آرایش دائم

آذر ۱۱, ۱۴۰۲ 7۰227

آرایش دائمی یک کسب و کار بسیار سودآور و پرسود است، اما بیایید صادق باشیم، تا زمانی که نام خود را به دست نیاورید، حمایت از خودتان فقط در انجام آرایش دائم یا میکروبلیدینگ اصفهان می تواند چالش برانگیز باشد. تقاضا برای خدمات آرایش دائم در طول سال در نوسان است و ماه های تابستان بسیار کند شناخته شده است.

گاهی اوقات، صرف نظر از اینکه چقدر تلاش می کنید، نمی توانید برای تمام عمر خود مشتری پیدا کنید. شما به برند خود متعهد هستید، قبل و بعد از نمونه کارها، شما حتی یک سایت یا پیج راه اندازی کرده اید، اما مشتریان شما را رزرو نمی کنند.

تتو کوچک!

طرح های کوچک تتو در حال حاضر سرویس بسیار محبوبی هستند که هر هنرمند آرایش دائم می تواند برای افزایش درآمد و پر کردن شکاف های روز کاری خود به منوی خدمات خود اضافه کند. اگر در حال انجام تتو زیبایی هستید، یادگیری آن بسیار آسان است و می تواند در کمترین زمان بازگشت سرمایه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

تتوهای کوچک نوعی از تتوهای تزئینی هستند که طرح های کوچک و مینیمال ایجاد می کنند. طرح ها می توانند هر چیزی که مشتری می خواهد باشد، اما در اندازه بسیار کوچک هستند، ظریف هستند و معمولاً رنگی نیستند، بلکه فقط خطوطی در رنگ های مختلف دارند. بنابراین، فقط خطوط کلی.

محبوب ترین طرح ها گل ها، ستاره ها، کلمات و غیره هستند. آنها کاملاً ساده هستند و به اندازه طرح های بزرگتر و دقیق تر به خلاقیت نیاز ندارند. یک تتو کوچک را می توان در هر جایی از بدن انجام داد و این سرویس کاملاً قابل تنظیم و همه کاره است.

تتو کوچک

چرا هنرمندان آرایش دائم باید خدمات تاتوی کوچک را ارائه دهند؟

هنگامی که برای آرایش دائم گواهینامه دریافت کردید، به زودی متوجه می شوید که می توانید موارد دیگر را انتخاب کنید مهارت‌ها و درآمدتان را افزایش دهید. عالی است و می‌تواند به طور بالقوه برای شما درآمد زدایی کند.

اما واقعیت این است که فقط مشهورترین هنرمندان روزانه چندین مشتری دارند. برای اکثریت، گرفتن مشتری می تواند دشوار باشد، به خصوص در شهرهای کوچکتر که تقاضا برای خدمات زیاد نیست و مجموعه مشتریان بالقوه محدود است.

بسیاری از هنرمندان آرایش دائم، منوی خدمات خود را با خدماتی غیر از آرایش دائم گسترش می دهند. برخی در زمینه ابروها تخصص دارند و لمینیت ابرو یا ابروهای حنا را ارائه می دهند، برخی دیگر اکستنشن مژه و خدمات کاشت و طراحی ناخن را انجام می دهند.

اما عملی‌ترین و پرسودترین خدماتی که می‌توانید در سالن خود ارائه دهید، تتو‌های کوچک هستند. دلیل این امر این است:

یادگیری تتوهای کوچک برای هنرمند بسیار آسان است

یادگیری تتو برای هنرمندان آرایش دائم کار بسیار راحتی است. شما قبلاً تجربه انجام کار با دستگاه را دارید، آناتومی پوست را می دانید، هر روز با مشتریان کار می کنید، به دقتی برابر با یک تتو کوچک نیاز دارد، فقط به کمی تطبیق از نظر فشار و کار با جوهر به جای رنگدانه های آرایش دائم نیاز دارید.

شما می توانید به راحتی درآمد زایی کنید

قیمت یک تتو کوچک با هنرمندان مختلف متفاوت است. اما تقاضا برای تتوهای کوچک بسیار بیشتر از درمان های PMU است.

درباره آن فکر کنید: ۱ مشتری فقط می تواند ۱ جفت ابروهای پودری داشته باشد، در حالی که بوم برای تتوهای کوچک عملا بی نهایت است. یک مشتری می تواند برای چندین تتو کوچک مراجعه کند.

تتوهای کوچک نیز در بین مشتریان مرد بسیار محبوب هستند، در حالی که تنها بخش کوچکی از مردان برای میکروپیگمنتیشن اصفهان مراجعه می کنند. بنابراین اگر شروع به ارائه این خدمات کنید، تعداد مشتریان بالقوه دو برابر می شود.

به‌علاوه، جاهای زیادی تتو‌های کوچک ارائه نمی‌دهند : هنرمندان تاتوی کامل اغلب از انجام یک تتو کوچک خودداری می‌کنند. به اندازه طرح های استادانه پول نقد به ارمغان بیاورید، در حالی که هنرمندان تازه شروع به تشخیص پتانسیل تتوهای کوچک کرده اند. بنابراین مشتریانی که برای یک تتو کوچک جایی برای رفتن ندارند، به سالن شما می روند.

می توانید خلأهای برنامه خود را پر کنید

هنگامی که به آن دست پیدا کردید، می توانید یک تتو کوچک را در ۱۵ دقیقه انجام دهید. البته، این بستگی به پیچیدگی طراحی دارد، اما اکثر مشتریان آن را کاملاً ساده نگه می‌دارند و اکثریت به سبک‌های مشابه روی می آمورند.

احتمالاً به مجوزهای اضافی نیاز ندارید

در اکثر کشورها، به هر حال برای انجام آرایش دائم باید مجوز تتو داشته باشید، بنابراین برای شروع ارائه خدمات تتو کوچک نیازی به مدارک اضافی زیادی ندارید.

صدور گواهینامه سریع و آسان است…

حتی اگر شما ممکن است یک هنرمند با تجربه باشید، باید قبل از شروع به انجام تتوهای کوچک یک دوره آموزشی بگذرانید. تتو مشابه آرایش دائم نیست، اگرچه اصل پشت آنها یکسان است.

گفته می شود، نباید خیلی چالش برانگیز باشد.

بسیاری از دوره های تتو کوچک وجود دارد که به طور خاص برای هنرمندان آرایش دائم طراحی شده اند، بنابراین یادگیری باید آسان باشد. این دوره‌ها به‌جای آموزش تتو از ابتدا، شما را در جهت درست راهنمایی می‌کنند تا مهارت آرایشش دائم را برای انجام تتوهای کوچک تطبیق دهید.

ارزان

درست مانند مورد آرایش دائم، دوره های تتو کوچک قیمت متفاوتی دارند. شما می توانید دوره های آنلاین و حضوری را بیابید، اما از آنجایی که قبلاً تجربه کار زیبایی دارید، گزینه آنلاین میتواند به خوبی موثر باشد.

سرمایه گذاری حداقل است

به غیر از دوره آموزشی، تنها چیزی که باید روی آن سرمایه گذاری کنید، دستگاهی برای تتو و جوهرهای تزئینی است. اگر در حال انجام PMU هستید، در حال حاضر یک ایستگاه کاری کاملا مجهز، از جمله یک صندلی دارید، بنابراین برای شروع به سرمایه بسیار کمی نیاز دارید.

تاتو کوچک

مشتریان PMU شما می توانند مشتری های کوچک تاتو شوند و بالعکس

بزرگترین مزیت ارائه بیش از یک نوع خدمات، توانایی فروش چندین سرویس به یک مشتری است.

بنابراین، مشتریانی که برای آرایش دائم از جمله خط چشم دائم اصفهان مراجعه می کنند، ممکن است برای یک تتو کوچک دوباره مراجعه کنند، و برعکس. شما می توانید نوعی معامله ارائه دهید، مانند تخفیف اگر تصمیم به دریافت هر دو داشته باشند. به این ترتیب، وفاداری به برند را ایجاد می کنید، به علاوه پول نقد اضافی کسب می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×