ایستاده تصویر 1 Jpg
دکوراسیون

راهنمای آینه ایستاده

آذر ۱۱, ۱۴۰۲ 7۰172

آینه ایستاده به آینه ای گفته می شود که به دیوار وصل نشده باشد. در عوض، از پایه ای برای ایستادن به تنهایی استفاده می کند. چند نوع مختلف وجود دارد که همگی می توانند علاوه بر جذابیت و کاربردی بودن به خانه شما و همچنین زندگی روزمره شما را آسان تر کنند. یک آینه ایستاده صرف نظر از نوع آن همیشه انتخابی هوشمندانه و خوش‌نظر است. با وجود بسیاری از ویژگی‌های راحت، پیدا کردن یکی که از داشتن و استفاده هر روز از آن لذت ببرید، سخت نیست. شما هرگز نمی توانید با ارزش و عملکرد آنها اشتباه کنید! برای خرید آینه در اصفهان ، با کارشناسان ما در گروه شیشه و آینه مرادخانی تماس حاصل فرمایید.

مزایای آینه های ایستاده

هر نوع آینه دارای نقاط قوت منحصر به فرد خود است زیرا برای مصارف مختلف طراحی شده است. به طورکلی، اگر به دنبال آینه هستید، یک آینه ایستاده انتخاب فوق العاده ای است:

پیچ نمی‌شود: بسیاری از آینه‌هایی که به دیوار پیچ می‌شوند در نهایت خم می‌شوند یا در نتیجه منحرف می‌شوند. این می تواند منجر به بازتابی شود که باعث می شود شما خیلی لاغر یا خیلی چاق به نظر برسید. شما همیشه آینه ای می خواهید که بازتابی واقعی از خودتان به شما بدهد، نه مانند چیزی که در یک خانه تفریحی می بینید. یک آینه ایستاده آن را به شما می دهد.

به شما امکان می‌دهد بازتاب کامل خود را ببینید: آینه ایستاده باعث میشود تا بازتاب کامل خود را ببینید، به خصوص وقتی قبل از خروج از خانه به لباس خود نگاه می کنید. اکثر آینه های ایستاده آینه تمام قد هستند. این به شما امکان می دهد کل بدن خود را بر خلاف بخشی از آن ببینید.

فضای بسیار کمی از سطح را اشغال می کند: در حالی که برخی از آنها کمتر از بقیه فضا را اشغال می کنند، به طور کلی، طبیعت جمع و جور، آنها را برای افرادی که فضای زیادی ندارند ایده آل می کند. در واقع، بسیاری از آینه‌های ایستاده کمتر از یک فوت مربع اشغال می‌کنند و به هر کسی که اتاق خواب کوچکی دارد، این امکان را می‌دهد تا از تمام مزایای یک آینه تمام‌قد استفاده کند.

به شما امکان می دهد فضای دیوار را آزاد کنید: با استفاده از یک آینه ایستاده به جای آینه دیواری، فضای دیوار را برای سایر گزینه های دکوراسیون مانند عکس ها و نقاشی ها آزاد می کنید. آینه های ایستاده نیز می توانند راه حل ساده ای باشند اگر در وهله اول فضای کافی دیوار را ندارید، اما همچنان می خواهید از تمام مزایای یک آینه بهره مند شوید.

آینه ایستاده

 

انواع آینه که همه می توانند از آن لذت ببرند

آینه ایستاده روی زمین / آینه کف ایستاده: اینها احتمالاً رایج ترین نوع آینه های ایستاده هستند. آنها نام خود را از این واقعیت گرفته اند که قاب اغلب مستقیماً روی زمین قرار می گیرد. برخی از مدل ها دارای دو پایه جلوی کوتاه در زیر قاب هستند. آینه‌های روی زمین نیز توسط یک قاب پشتی تاشو شبیه به سه پایه پشتیبانی می‌شوند.

بسیاری از گزینه‌ها همچنین دارای تسمه‌هایی در طرفین هستند که جلو و عقب را برای پشتیبانی بیشتر به هم متصل می‌کنند. آینه های روی زمین تقریباً همه مستطیل شکل هستند. معمولاً آنها با قاب های ساخته شده از چوب در انواع طرح های مختلف یافت می شوند. آینه های ایستاده سفید همراه با مشکی بسیار محبوب هستند زیرا به راحتی می توانند با اکثر دکورها مطابقت داشته باشند.

مواد دیگری مانند فلز نیز موجود است. به عنوان مثال، یک قاب ساخته شده از فولاد، می تواند با خطوط تمیز و براق برای کسی که ظاهر مینیمالیستی یا مدرن را دوست دارد، به طرز باورنکردنی جذاب به نظر برسد. آینه های اریب دار نیز می توانند بسیار جذاب باشند.

 

آنها همچنین می توانند یک راه بسیار ساده برای بزرگتر نشان دادن یک اتاق از آنچه هست باشند، زیرا به دلیل مساحت سطح بزرگتر در مقایسه با مدل های اندازه استاندارد، نور بیشتری را منعکس می کنند. اگر می خواهید نور بیشتری به اتاق اضافه کنید، این نیز می تواند یک مزیت باشد!

آینه های ایستاده استاندارد در هر جایی که لباس بپوشید بیشتر استفاده می شود. برای بسیاری از افراد، این در اتاق خواب است. رایج ترین نقطه در گوشه ای است که برای قاب پشتی مناسب است و از مکانی استفاده می کند که معمولاً نادیده می گیرید.

بسیاری از مردم همچنین از آن ها در اتاق خواب یدکی استفاده می کنند که به عنوان اتاق رختکن، کمد دیواری، راهرو و حتی حمام استفاده می کنند. آنها همچنین می توانند تقریباً در هر فضای باریکی در صورت نیاز به آن استفاده شوند. قرار دادن یکی در مقابل یک پانل دیواری یا پریز ناخوشایند یکی دیگر از ایده های هوشمندانه است.

یک آینه ایستاده بزرگ نیز در اتاق خواب و همچنین در سرسرا یا حتی اتاق غذاخوری کار می کند. تکیه دادن به دیوار نیز روشی جذاب برای رفتن به هر اتاقی است. برخی از افراد حتی در نهایت آنها را روی دیوار خود نصب می کنند. انتخاب باشماست! و البته، هر دوی آنها در بین صاحبان مشاغلی که دارای بوتیک و حتی سالن هستند نیز بسیار محبوب هستند.

راهنمای آینه ایستاده

خرید آینه ایستاده با قیمت مناسب

بسیاری از آنها قیمت بسیار مناسبی دارند و بازده فوق العاده زیبایی را برای هزینه خود ارائه می دهند. قاب ها و پایه ها در مجموعه ای وسیع از چوب و همچنین فلز وجود دارد. در مورد شکل آنها یا بیضی یا مستطیل هستند. اگر به دنبال آن هستید، آینه های بیضی شکل ظاهری قدیمی تر را به تصویر می کشند.

برخی حتی به شکل آینه دکوراتیو اصفهان ، حکاکی‌های پرآذینی دارند که بیشتر تأثیرگذار است. آنهایی که مستطیل شکل هستند می توانند بسیار مدرن به نظر برسند، بنابراین شما قطعا می توانید یکی را پیدا کنید که با خانه شما مطابقت داشته باشد. حتی آینه هایی نیز وجود دارد که مخصوص کودکان ساخته شده اند.

و تا آنجا که مواد، چوب تنها گزینه است، با این حال، البته انواع، رنگ‌ها و روکش‌های زیادی وجود دارد که متناسب با هر ترجیح و نیاز فردی باشد. بسیاری از مدل ها حتی با کلید قفل می شوند تا وسایل شما را ایمن نگه دارد.

نیازی به گفتن نیست که آنها یک ایده هدیه عالی برای صرفه جویی در فضا و کاربردی برای خانم ها در هر سنی ایجاد می کنند، حتی اگر خرید آنها بسیار سخت باشد! و نگران نباشید آنها فقط به چند دقیقه زمان مونتاژ نیاز دارند. اگر فضای محدودی دارید، سازماندهی جواهرات روی آینه درب، برداشت دیگری از این ایده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×