استایل های شلوار دخترانه کارگو و لنین
دنیا مد و لباس - معرفی کسب و کار

جدیدترین استایل های شلوار دخترانه کارگو و لنین

خرداد ۲, ۱۴۰۲ 4۰371

هر چند سال شاهد پیشرفت و تحول صنعت مد و استایل هستیم . امسال هم مثل هر ساله شلوار های دخترانه و زنانه با تنوع و زیبایی بی نظیری در عرصه مد و استایل ارائه شد . تو این مقاله می تونید انواع شلوار ها رو تو استایل های متفاوت در کنار خرید کلاه و شومیز هایی که بیشتر بین خانوم ها استفاده میشه رو مشاهده کنید .

کارگو

یکی از محبوب ترین شلوارها که بین بسیاری از خانوم ها استفاده می شه شلوار کارگو هست . کارگو جزء شلوار هایی بود که در دهه ۹۰ بین خانوم ها استفاده می شد ، اما امروزه با بروز شدن سبک و استایل ، در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی وجود دارد .

کارگو معمولا در کنار تی شرت و کت های کوتاه زیبایی بی نظیر و جذابیتی فوق العاده داره . در کنار کارگو می تونید از انواع کلاه ها مثل کلاه باکت یا خرید کلاه کپ استفاده کنید . استایلی کاملا راحت و تابستونی که می تونه شما رو فوق العاده زیبا نشون بده .

کارگو

کارگو2

لینن

لینن از جمله جنس پارچه هایی هست که مناسب بهار و تابستونه . استفاده از این جنس پارچه تو مانتو یا شوار کاملا حس خنکی و سبک بودن رو براتون داره . شلوار های لینن معمولا در مدل های راسته و بگ و نیم بگ بین خانوم ها استفاده می شه . استایل های فوق العاده راحت و جذابی می تونید با شلوار های لینن داشته باشید .

انواع شومیزها و کت های کوتاه رو می تونید در کنار شلوار لینن استفاده کنید . با شلوار و مانتو لینن می تونید به راحتی استایل کلاسیک و خاصی داشته باشید .

لینن

بگ و نیم بگ

از جمله شلوار هایی که هنوز هم جذابیت و زیبایی خودشون رو دارن و در تمامی فصول می تونید استفاده کنید . هم تو جنس های پارچه ای و هم جین ، می تونید استایل های خوشگل و خاصی با شلوار بگ داشته باشید . شلوار بگ و نیم بگ معمولا در سایز و گشادی تفاوت دارن . شلوار بگ حالت آزاد تری نسبت به نیم بگ داره . تو فصل های گرم سال شومیز های لینن و پارچه ای رو می تونید کنار شلوار بگ و نیم بگ استفاده کنید . خرید کلاه تو تمامی فصل ها برای استایل با شلوار های بگ و نیم بگ فوق العاده زیبا می تونه باشه . پیشنهاد ما استفاده از کلاه باکت و کپ هست .

شلوار مام استایل و مام فیت

شلوار های مام استایل و مام فیت از جمله مدل های پرطرفدار بین اغلب خانوم ها هستن . می تونید تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت رو در هانیل اسکارف مطالعه کنید .

سری شلوارهای مام هم تو جنس های متنوع از جمله پارچه ای و جین تو استایل های دخترونه و زنونه استفاده می شه . شلوار های مام جین مناسب استایل های اسپرت هست . با انواع شلوار های مام استایل و مام فیت پارچه نظیر کتان یا کرپ می تونید استایل های کلاسیک فوق العاده جذابی داشته باشید . کت های کوتاه لینن و پارچه ای در کنار کلاه فدورا یا کلاه شاپو می تونه جذابیت فوق العاده ای برای استایل شما داشته باشه .

شلوار مام استایل و مام فیت

شلوار اسکینی یا جذب

این مدل شلوار ها جزء قدیمی و پر طرفدار ترین سبک های استایل خانوم ها هست . شلوار های اسکینی یا جذب معمولا از جنس کتان و جین هستن . تو تمامی فصل ها و تمامی استایل ها می تونید از این نوع شلوار استفاده کنید . شلوار های جذب زیبایی اندام شما رو بیشتر از هر زمانی نشون میده .

منبع : هانیل اسکارف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×