نبشی
دکوراسیون

خرید نبشی از فولادرادمهر با قیمت های عالی

خرداد ۲, ۱۴۰۲ 1۰86

داربست با خرید آن با قیمت مناسب () یا اسکفولد سازه ای از جنس فلز یا چوب است که در ساختمان سازی کاربردهای گوناگونی دارد. این سازه مهم جهت اموری مانند: تعمیر، بازسازی، نماسازی و ساختن بنا مورد استفاده قرار می گیرد. سازه مذکور از جهت شکل و ساختار به انواع مختلفی تقسیم شده و در امور گوناگونی به کار گرفته می شود. یکی دیگر از سازه هایی که در ساختمان سازی نقش مهمی ایفا می کند، نبشی نام دارد. نبشی ها نیز کاربردهای مختلفی دارند و در انواع گوناگونی ساخته می شوند.

داربست لوله فلزی مستحکمی است که امروزه ساختمان سازی بدون آن ناممکن است. فروش داربست با توجه به گسترش فضای مجازی به صورت اینترنتی صورت می پذیرد، داربست ساخت و ساز را بسیار آسان نموده است. با توجه به بازار رقابتی امروزه شاید به سختی بتوان قیمت لوله داربست را به نرخ مناسبی یافت پس خرید آن نیز با چالش های زیادی روبرو می شود؛ از همین رو برای خرید لوله داربست با قیمت مناسب بایستی به کسانی مراجعه کرد که سال ها تجربه فعالیت در زمینه آهن آلات را دارند. فروشگاه صنعتی فولاد رادمهر با سالها تجربه فعالیت در این زمینه بهترین گزینه برای خرید می باشد.

داربست باید تحت نظر افراد متخصص و حرفه‌ای نصب و پرداخته شود تا از هرگونه آسیب جلوگیری کند. این محصول می‌تواند در هنگام بروز خطر، سد محکمی برای جلوگیری از ضربه دیدن افراد باشد. هم‌چنین با نصب دقیق آن می‌توان به زیبایی شهر کمک نمود.جهت اطلاع از آخرین قیمت لوله داربست میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۵۹۵۶۶۹ تماس حاصل فرمایید.

Olympus Digital Camera
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

داربست یا اسکفولد

درباره داربست ساختمانی و کاربردهای آن

داربست ها سازه هایی موقتی هستند که نقش حمایتی از پیکره اصلی ساختمان را دارند. این سازه های ضروری و کاربردی علاوه بر نقش حمایتی برای دسترسی آسان تر به مکان های مرتفع یا سخت مورد استفاده قرار می گیرند. جهت دسترسی به مکان هایی که دارای ارتفاع بیش از دو متر هستند و جهت نورپردازی، نصب بیلبورد و نماکاری ساختمان ها از اسکفولدها استفاده می شود.

داربست ها باید توسط افراد ماهر و باتجربه آماده شوند تا از خطرات احتمالی بعدی جلوگیری به عمل آید.

نبشی

درباره کاربردهای داربست

معرفی انواع لوازم داربستی ساختمانی

داربست های ساختمانی پرکاربرد از قطعات مختلفی تشکیل می شوند که در ادامه به مهمترین آنها می پردازیم.

لوله های داربستی ساختمانی

لوله های داربستی مهمترین بخش داربست ها را تشکیل می دهند. این لوله ها در ضخامت ها و وزن های گوناگونی تولید می شوند و هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. لوله های داربستی در ضخامت های ۲، ۳، ۳۰/۲ و ۵۰/۲ میلی متری و با وزن های ۲۱، ۱۴، ۱۶ و ۱۷ تولید شده و هر کدام با توجه به وزن و ضخامت، قیمت گذاری می شوند. این قطعات به دلیل استحکام و دوام بالا در مقابل پیچش، خمش و کشش و همینطور امکان استفاده از پیچ و اتصالات به جای الکترود و جوش در ساختار اغلب اسکفولدها مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های داربستی به جهت قابلیت نصب آهن روی آنها نیز گزینه های خوبی برای ساخت اسکفولد محسوب می شوند.

داربست

لوله های داربستی

بست ها و اتصالات

یکی دیگر از قطعاتی که جهت ساخت داربست ها و مقاوم سازی آنها مورد استفاده قرار می گیرند؛ انواع اتصالات و بست ها هستند. بست ها از جهات و زوایای مختلفی لوله های داربستی را به یکدیگر متصل می کنند. بست ها در انواع تک پیچ یا قائم، دو پیچ، چهار پیچ، مغزی، کفگیر و آهنگیر تولید شده و هر کدام با توجه به شکل قطعه به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی انواع داربست های ساختمانی

داربست ها در متریال مختلف و در اشکال گوناگونی ساخته می شوند و هر کدام از آنها در بخش های مختلف ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از انواع این سازه ها عبارتند از:

  • خرید داربست فلزی اغلب به جهت جلوگیری از ریزش دیوارها و دسترسی آسان کارگران به ارتفاعات بالا صورت می گیرد. این سازه های فلزی از لوله های فولادی ۸/۴ میلی متری ساخته می شوند که طول آنها ۶ یا ۳ متر است.
  • داربست معلق به جهت دسترسی به یک بخش یا ارتفاع خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سازه ها به زمین متصل نیستند و اغلب به شکل سکو از دیواره ساختمان مشاهده می شوند. داربست های معلق با طناب یا زنجیر از بالای ساختمان آویزان شده و در ارتفاع مورد نظر قرار می گیرند.
  • خرید داربست های چوبی به جهت آسان شدن تردد کارگران در هنگام ساخت بنا انجام می شود. این سازه ها به صورت تخته ای و کوتاه یا نردبانی و بلند ساخته می شوند. اسکفولدهای چوبی برای رنگ کردن ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
  • داربست های خرپا، یک طرفه، دو طرفه، پایه دار، بازویی و اسکلتی برخی دیگر از انواع این سازه ها هستند که هر کدام برای اهداف خاصی به کار می روند.

خرید نبشی

معرفی انواع داربست های ساختمانی

نبشی ساختمان سازی و انواع آن

یکی دیگر از سازه های مهم ساختمانی که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند؛ نبشی نامیده می شود. نبشی جزو گروهی از مقاطع فولاد است و به دو روش نورد گرم و سرد تولید می شود. این قطعه پرکاربرد و مهم، در واقع دو ضلع عمود بر هم است و به همین جهت با حرف L نمایش داده می شود.

نبشی ها ممکن است دارای دو ضلع مساوی یا نامساوی باشند. نبشی هایی که دو ضلع با طول مساوی دارند به بال مساوی و آنهایی که دارای دو ضلع با طول نامساوی هستند به بال نامساوی شناخته می شوند.

آشنایی با کاربردهای نبشی

خرید نبشی(https://fooladradmehr.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84/%D9%86%D8%A8%D8%B4%DB%8C/) به جهت ساخت لوازم مختلف ساختمان سازی صورت می گیرد. ساخت انواع پایه ها، چارچوب ها، پلکان، دکل، خرپا، انواع مهره ها با طول بلند، سقف های سبک، پایه های فنس و همینطور شیروانی با استفاده از نبشی ها صورت می گیرد.

یکی دیگر از بخش های مهم ساختمان سازی که با استفاده از نبشی ها ساخته می شود؛ پشت بندی و مهار نیروی جانبی بین ستون ها است که این امر در مورد سازه های فلزی صورت می گیرد. این قطعات پرارزش برای اتصال تیر و ستون و به جهت ایجاد پشت بند نیز به کار می روند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت نبشی با توجه به نوسانات بسیار سریع قیمتی، می توانید با کارشناسان فولادرادمهر تماس بگیرید، این کارشناسان همیشه به روزترین قیمت ها را در اخیتار شما قرار خواهند داد، برای دانستن این که چه مواردی بر روی قیمت نبشی اثر می گذارد باید به جز بحث سفته بازی که در بازار آهن این روزها رواج پیدا کرده است، سراغ بحث مواد اولیه به کار برده شده در این محصول برویم،اگر مواد اولیه به کار برده شده در این محصول از کیفیت لازم برخوردار بود می توان گفت این محصول برای استفاده های شما بسیار مناسب است و حتی اگر قیمت آن بالاتر است از آنجا که نبشی در موارد حساسی نظیر آسانسور نیز استفاده می شود، بهتر است به این بالا بودن قیمت هم توجهی نداشته باشیم، و هر محصولی که نیاز داریم را با بهترین کیفیت تهیه نماییم.

فولاد رادمهر

درباره کاربردهای نبشی

آشنایی با انواع نبشی و نقش آنها در هنگام وقوع زلزله

نبشی ها به دو صورت پرسی و فابریک تولید می شوند و هر کدام ویژگی های خاصی دارند. نبشی های پرسی از ورق آهن ساخته می شوند و اغلب بال مساوی دارند. نبشی هایی که با استفاده از نورد گرم تولید می شوند؛ به نبشی های فابریک معروف هستند و از نظر خواص مکانیکی با نبشی های پرسی تفاوت دارند.

یکی دیگر از کاربردهای مهم و حیاتی انواع نبشی ها، جلوگیری از ریزش ساختمان در هنگام وقوع زلزله است. نبشی ها جزو ساختار سازه های مهار کننده نیروهای وارده به ستون ها هستند. سازه های فولادی متشکل از نبشی ها در هنگام ساختمان سازی مابین ستون ها قرار می گیرند و نقش پشت بند را ایفا می کنند.

فولاد رادمهر2

انواع نبشی

شرکت فولاد رادمهر عرضه کننده قطعات ساختمانی با کیفیت در ایران

شرکت فولاد رادمهر یکی از شرکت های مهم در عرضه مصالح ساختمانی است. این شرکت بزرگ با عرضه لوازم داربست و نبشی و سایر مصالح ساختمانی با قیمت مناسب، خدمات خوبی به سازندگان ارائه کرده است. در شرکت فولاد رامهر علاوه بر محصولات ذکر شده، انواع تیر آهن، هاش، میلگرد و ناودانی نیز عرضه می شود.  برای خرید نبشی می توانید از فروشگاه فولادرادمهر با آدرس (fooladradmehr.com) سایت بازدید نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×