خرید میز ناهارخوری
دکوراسیون

خرید میز ناهارخوری + راهنمای قدم به قدم در خرید میزذ

خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ 5۰181

اگر تصمیم گرفته‌اید میز ناهار خوری خانه را عوض کنید ولی نمی‌دانید که برای خرید میز ناهارخوری دقیقاً باید به سراغ کدام یک از مدل‌ها بروید، پیشنهاد ما این است که حتماً این مقاله را مطالعه کنید. از آنجایی که اغلب مشتریان در تماس با گروه پامیکس در مورد انواع میز ناهارخوری و نکات مهم برای خرید این میز سؤال می‌پرسند، بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به طور کامل توضیحاتی برای شما عزیزان ارائه نماییم تا برای خرید میز ناهارخوری، به بهترین انتخاب برسید. پس با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

راهنمای کامل برای خرید میز ناهارخوری

پیشنهاد می‌کنیم همین اکنون به سایت پامیکس وارد شوید. مطمئن هستیم که با مشاهده تنوع میز ناهارخوری، دچار تردید خواهید شد که کدام یک از این میزها را خریداری نمایید. برای اینکه یک انتخاب درست داشته باشید، چند نکته را در نظر بگیرید:

۱-انتخاب جنس میز ناهار خوری

شما می‌توانید یک میز چوبی خریداری کنید و یا به سراغ میز شیشه‌ای و یا میز فلزی بروید. این موضوع به سلیقه شما و البته طراحی دکوراسیون داخلی بستگی دارد ولی باید نکات ایمنی را نیز در نظر بگیرید. میز‌های فلزی و شیشه زیاد ایمن نیستند. برای مثال شکستن شیشه یا برخورد کردن با زوایای تیز فلز می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیر برای شما به همراه داشته باشد.

از طرف دیگر برای خرید میز چوبی حتماً باید جنس چوب را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که چوب نسبت به رطوبت، دما و همچنین حشرات مقاوم است. به هر حال ممکن است آب بر روی چوب بریزد و یا ظرف داغی را بر روی چوب قرار دهید. بنابراین چوب باید نسبت به این موارد مقاوم باشد.

۲- ابعاد میز ناهار خوری

باید مشخص کنید که قرار است این میز دقیقاً در کدام یک از قسمت‌های ساختمان قرار گیرد. آیا شما می‌خواهید میز ناهارخوری را در آشپزخانه بگذارید و یا قسمتی از سالن پذیرایی را به میز ناهار خوری اختصاص داده‌اید؟ هر اندازه فضا بزرگتر باشد می‌توانید به سراغ میزهای بزرگ‌تر بروید.

۳- انتخاب شکل میز ناهارخوری

باید در انتخاب شکل میز ناهارخوری نیز دقت زیادی به خرج دهید. میز‌های دایره‌ای شکل و یا بیضی شکل برای فضا‌های کوچک مناسب‌تر هستند چون اگر به سراغ میز‌های زاویه‌دار بروید، باید فضای بیشتری اطراف میز خالی باشد تا برای حرکت دور میز دچار مشکل نشوید. از طرف دیگر بخش‌های بیشتری از میز بلااستفاده باقی می‌ماند. پس اگر محیط کوچک است، میز زاویه‌دار نخرید.

۴- انتخاب طراحی میز

ممکن است میز چوبی دوست داشته باشید.  این میزها در انواع مختلف طراحی می‌شوند. برخی از آن‌ها سبک مدرن دارند و بسیار ساده هستند ولی برخی دیگر طراحی سلطنتی دارند. یعنی کنده‌کاری‌های زیادی بر روی آن‌ها ایجاد شده است. باید قبل از انتخاب طراحی میز ناهارخوری، دکوراسیون آشپزخانه و خانه را در نظر بگیرید.

اگر دکوراسیون خانه به سبک مدرن است، میز‌ ناهار خوری سلطنتی اصلا مناسب نیست. این موضوع در مورد میز شیشه‌ای یا فلزی نیز صدق می‌کند. در واقع نوع طرحی که بر روی میز ناهارخوری وجود دارد باید با سبک طراحی دکوراسیون هم‌خوانی داشته باشد.

۵-ارتفاع میز ناهارخوری

اگر قرار است میز و صندلی ناهار خوری به صورت مجزا خریده شوند، حتماً باید ارتفاع میز را با ارتفاع صندلی‌ها تطبیق دهیم چون اگر میز بیش از اندازه بلند یا کوتاه باشد برای غذا خوردن دچار مشکل خواهید شد.

۶-قیمت میز ناهارخوری

نکته بسیار مهم برای انتخاب میز ناهارخوری این است که در مرحله آخر به سراغ قیمت میز بروید. ابتدا شما باید ابتدا جنس، طراحی و همچنین مدل میز را انتخاب کنید و سپس زمانی که به یک انتخاب نهایی رسیدید،و اکنون قیمت این محصول را در فروشگاه‌های مختلف بررسی کنید.

البته بهترین کار این است که به صورت آنلاین تحقیق کنید چون مراجعه حضوری، وقت زیادی از شما می‌گیرد. به سایت‌های فروشگاهی مختلف مانند پامیکس بروید؛ مدل‌های مختلف میز‌های ناهارخوری را با هم مقایسه نمایید و قیمت‌های آن‌ها را در کنار هم بگذارید تا با یک ذهنیت و اطلاعات کامل بتوانید برای خرید میز ناهارخوری با جنس و طراحی ‌ایده‌آل اقدام کنید.

سخن پایانی

بهترین کاری که برای خرید میز ناهارخوری می‌توانید انجام دهید این است که با کارشناسان فروش متخصص در این زمینه صحبت کرده و از آن‌ها مشورت بگیرید. می‌توانید اطلاعاتی همانند ابعاد فضای مورد نظر برای قرار دادن میز ناهارخوری و همچنین سبک دکوراسیون خانه  را در اختیار کارشناسان فروش گروه پامیکس قرار دهید تا به شما در خرید کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×