Images 1707398968 65C4D738047C1
معرفی کسب و کار

خرید و برش ابر و فوم داخل جعبه جواهرات در تعداد کم از کجا ؟

بهمن ۲۱, ۱۴۰۲ 5۰87

 

فوم داخل جعبه برای نظم دهی به جعبه بسیار مهم است. فوم داخل جعبه کمک میکند که جعبه را براحتی تقسیم بندی کنید . یکی دیگر از مزایای فوم داخل جعبه کمک به نمایش راحت تر محصول داخل جعبه است. فوم داخل جعبه اغلب برای بسته بندی طلا و جواهر و دیگر بسته بندی های لوکس در کنار هارد باکس بیشترین کاربرد را دارد. اغلب فوم داخل جعبه برای نظم دادن داخل جعبه ها کاربرد دارد. مثلا برای جعبه جواهرات می توان براحتی از فوم داخل آن برای نمایش راحت تر طلا و جواهر استفاده کرد.برای سفارش و مشاوره رایگان همچنین می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

مزایای تولید و برش فوم داخل جعبه چیست ؟

یکی از مزایای بزرگ استفاده از جعبه فوم اینست که ارائه حرفه ای محصول را ارائه می دهد. بسته بندی می تواند کمک کند تا محصولی که اخیراً حمل شده است به خریدار بالقوه به شکلی چشمگیر و بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن محصول در حین حمل و نقل به نمایش گذاشته شود.

جعبه های فوم را می توان به هر شکل یا اندازه ای قالب بندی کرد و این امر بسته بندی محصولات از صنایع مختلف را آسان تر می کند. فوم خاصیت ضربه گیر بسیار خوبی دارد و این به حفظ امنیت کامل محصولات در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی کمک می کند.

بسته بندی فوم جعبه، مزایای زیادی برای مشاغل دارد، بنابراین ما فقط چند مورد را در زیر لیست کرده ایم. فوم را می‌ توان به انواع طرح ‌ها برش داد تا کاملاً متناسب با هر یک از محصولات شما باشد و از آن ‌ها در برابر خراش، آسیب برخورد و شکستگی در هنگام حمل و نقل محافظت کند.

چرا خرید و برش فوم داخل جعبه در کنار چاپ جعبه بسیار اهمیت دارد؟

چرا خرید و برش فوم داخل جعبه در کنار چاپ جعبه بسیار اهمیت دارد؟

همه چیز فقط در مورد محافظت از کالاهای شما نیست. این همچنین در مورد تجربه برندی است که مشتریان شما از آن لذت می برند. هنگامی که خریدار جعبه را برای دیدن خرید جدید خود باز می کند و متوجه می شود که کاملاً با فوم بسته بندی شده است، به او کمک می کند تا مطمئن شود که شما بهترین منافع را در دل خود دارید. توجه به جزئیات می تواند به نفع هر برندی باشد.

چاپ جعبه برای اغلب محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. برای سفارش چاپ جعبه جواهرات، چاپ جعبه ایندربورد، چاپ جعبه لمینتی، چاپ جعبه اسباب بازی، چاپ جعبه لوازم یدکی خودرو، چاپ جعبه لوازم الکترونیکی، چاپ جعبه ساعت و بدلیجات به صفحه چاپ جعبه مراجعه کنید. برای سفارش و مشاوره رایگان همچنین می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

چگونه فوم داخل جعبه برای محصول شما مزیت ایجاد می کند ؟

درج فوم های جعبه سفارشی بسته بندی را سریع و ساده می کند. از آنجایی که شکل فوم متناسب با شکل محصول است، بسته بندی چندین محصول در عرض چند دقیقه آسان می شود. هیچ محصولی به ‌طور نامناسب بسته ‌بندی نمی ‌شود، زیرا هر یک از آن ها متناسب با اندازه جعبه هستند. این کار کل فرآیند بسته بندی را ساده می کند.

چرا چاپ جعبه در کنار برش فوم سرمایه گذاری مطمئنی به شمار می رود؟

ما درست در همان ابتدا دیدیم که چه نوع افزایش سود فقط زیباتر کردن جعبه های شما می تواند ایجاد کند. این ارقام را با میانگین بازده    ۱% و کمتر   مقایسه کنید که هنگام سرمایه گذاری در یک کمپین پوستر، خرید فضای تبلیغاتی در وب سایت ها، وبلاگ ها، مجلات و روزنامه ها، یا سرمایه گذاری روزها و دلارها در تبلیغات رسانه های اجتماعی به دست می آورید. به هر حال باید جعبه بفرستید. زمانی که پتانسیل چنین بازدهی قابل توجهی در زمینه های مختلف وجود دارد، سرمایه گذاری کوچکی در یک جعبه چاپی سفارشی انجام دهید: شناسایی برند، دیده شدن، وفاداری مشتری، خرید مجدد، حمایت از مشتری، تبلیغات مداوم رایگان و موارد دیگر.

تولید و برش ابر داخل جعبه چگونه باعث محافظت از محصول می شود ؟

تولید و برش ابر داخل جعبه چگونه باعث محافظت از محصول می شود ؟ 

درج فوم های جعبه سفارشی بهترین محافظت را در طول حمل و نقل فراهم می کنند. انتخاب فوم بر اساس وزن و شکنندگی محصول قابل حمل می باشد. اگرچه فوم وزن سبکی دارد، اما ماده ای قوی است که می تواند از آسیب دیدن محصولات در حین حمل و نقل جلوگیری کند.

فوم به طور دقیق برش خورده است تا با فضای داخلی بدنه مطابقت داشته باشد و این بهترین محافظت را برای محصول ایجاد می کند. پس از نصب فوم در کیس، محصول را از هر طرف محافظت می کند و اطمینان می دهد که در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی در برابر ضربه کاملاً محافظت می شود.

فوم به عنوان یک عایق حرارتی عمل می کند، زیرا اقلام اغلب در معرض گرما و سرما قرار می گیرند. دمای زیاد معمولاً این امکان را دارد که به محصولات شکننده آسیب برساند. درج فوم های جعبه از محصولات در برابر شرایط آب و هوایی شدید محافظت می کند.

خرید و چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه چه مزایای دارد؟

چاپ لیبل یکی از مهمترین مراحل بسته بندی و چاپ جعبه به شمار می آید. اغلب شرکت ها که محصولات خود را به بازار عرضه می کنند برای برندسازی و شناخت بیشتر محصولاتشان از چاپ لیبل استفاده می کنند. چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه و چاپ کارتن یکی از پر استفاده ترین بسته بندی ها به شمار می روند.

مزایای استفاده از درج فوم در بسته بندی چیست؟

مزایای استفاده از درج فوم در بسته بندی چیست؟

حمل و نقل ایمن مواد شکننده همیشه یک کار چالش برانگیز برای هر صنعتی است. آسیب دیدن کالا در حین حمل و نقل، مشکل رایجی است که اکثر شرکت ها با آن مواجه هستند. بیشتر اقلام شکننده به چیزی بیشتر از پوشش حباب دار نیاز دارند تا از آسیب در امان بمانند. درج فوم بهترین محافظت را برای محصولات شکننده در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی فراهم می کند.

درج فوم باعث می شود محصول ایمن تر و احتمال شکستگی آن ها کمتر شود. بهترین جنبه در مورد استفاده از فوم های سفارشی این است که هیچ فضایی را در داخل بسته بندی راه راه هدر نمی دهند. درج فوم ها همه طرف‌ های محصول را محکم می ‌کنند، زیرا دارای تناسب سفارشی هستند.

 خرید ابر داخل جعبه جواهرات از کجا ؟ 

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی درتیراژ پایین است، حالا این بسته بندی می تواند چاپ جعبه باشد یا کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه در تعداد پایین در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت دیان چاپ مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×