5Ff51D56 3C38 4B98 B2B7 A62991B2E017
موزیک

۵ خواننده ی برتر ایرانی سبک پاپ و غمگین

تیر ۱۰, ۱۴۰۲ 3۰222

در این مقاله سعی کردیم برای شما بهترین خواننده های ایران که آهنگ های خود را در سبک غمگین و عاشقانه منتشر میکنند معرفی کنیم امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع بشود.

خواننده های بسیاری در سبک غمگین فعالیت دارند که عمده ی آن ها خواننده های سبک پاپ هستند اما انتخاب بهترین ها سلیقه ای است و ممکن است سلیقه ی شما با ما تفاوت داشته باشد اما ما تمام سعی خودمان را کرده ایم تا بتوانیم بهترین ها را به شما معرفی کنیم!

در اینجا ۵ نفر از بهترین های این سبک را به شما معرفی خواهیم کرد

شماره ی ۱ – محسن یگانه

محسن یگانه متولد اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در شهر گنبد کاووس میباشد و فعالیت موسیقی خود را با نواختن گیتار آغاز کرده است.

محسن یگانه انگیزه ی اولیه خود را برای ادامه دادن این مسیر با شنیدن قطعه ی بی کلام گل گندم از شادمهر عقیلی به دست آورد اما در ادامه ی مسیر با مخالفت هایی از سوی خانواده ی خود رو به رو شد و همین مسئله پیشرفت وی را کند کرد تا زمانی که بالاخره اولین آهنگ مشترک خود را با محسن چاوشی و حامد هاکان بنام نشکن دلمو منتشر کرد.

اولین آلبوم محسن یگانه سال کبیسه نام داشت که با توجه به آن زمان به صورت زیر زمینی منتشر شده بود و پس از آن هم آلبوم هایی نظیر نفس های بی هدف ،رگ خواب ،حباب و نگاه من را منتشر کرد و در این بین موزیک های بی نظیری مثل نشکن دلمو ،بهت قول میدم و رگ خواب را از خود به جای گذاشت.

شماره ۲ – محسن چاوشی

محسن چاوشی متولد مرداد سال ۱۳۵۸ در خرمشهر است وی پس از انجام خدمت سربازی فعالیت هنری خود را با انتشار اولین آلبوم خود در سال ۱۳۸۲ بنام نفرین آغاز کرد که در زمان خود بسیار سر و صدا کرد .

دومین آلبوم وی که مجوز هم گرفت بنام یه شاخه نیلوفر در سایل ۱۳۸۷ منتشر شد محسن چاوشی بیش از ۲۰۰ قطعه موسیقی و ۱۰ آلبوم از خود به جای گذاشته است همچنین در سال های گذشته وی تیتراژ بسیاری از فیلم و سریال ها را خوانده است که میشود در این بین به سریال شهرزاد اشاره کرد.

شماره ۳ – مهدی احمدوند

مهدی احمدوند متولد بهمن ماه ۱۳۷۰ در شهر کرج است و سبک کاری وی بیشتر آهنگ غمگین بوده ولی در این بین نیز موزیک های شاد هم از خود منتشر کرده است!

اولین آلبوم رسمی مهدی احمدوند بنام از این ساعت در سال ۱۳۹۳ منتشر شد و به فاصله ی دو سال یعنی در سال ۱۳۹۵ دومین آلبوم رسمی وی بنام ساعت هفت منتشر شد.

اولین کنسرت مهدی احمدوند در مهر ماه سال ۱۳۹۳ در شهر تهران برگزار شد .

این خواننده آهنگ های بینظیری مثل غلط کردم ،ماشین زمان ،جاده های اشک ،هوای پاییز و من و تو اشاره کرد.

شماره ی ۴ – مرحوم مرتضی پاشایی

به نظر شخصی خودم مرتضی پاشایی سلطان پاپ ایران بود و واقعا هر قطعه ای از این خواننده در بالاترین سطح قرار دارد و در حقیقت صد حیف که این نابغه ی موسیقی را از دست دادیم …

مرحوم مرتضی پاشایی متولد سال ۱۳۶۳ در شهر تهران بود وی از کودکی به موسیقی علاقه داشت و راه هنری خود را با نواختن گیتار آغاز نمود.

مرتضی پاشایی به همراه مهرزاد امیرخانی استودیوی زیر زمینی خود را راه انداخت و در سال ۱۳۸۹ شروع به انتشار آهنگ های خود از طریق اینترنت کرد که در میان این موزیک ها قطعه ی یکی هست بسیار مورد استقبال قرار گرفت به طوری که در بسیاری از برنامه های تلویزیون از این قطعه استفاده شد.

اولین آلبوم رسمی مرحوم پاشایی در سال ۱۳۹۱ بنام یکی هست منتشر شد و پس از آن در سال ۱۳۹۲ آلبوم جاده ی یک طرفه را منتشر نمود.

قطعه های بینظیری که هیچگاه از یاد آدم نمیرود مثل نگران منی ،دقیقه ی آخر ،تو رو تا ته خاطراتم کشیدم و …

مرحوم مرتضی پاشایی در سال ۱۳۹۳ بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت و در قطعه ی هنرمندان به خاک سپرده شد روحش شاد و یادش گرامی

شماره ۵ – رضا صادقی

رضا صادقی متولد سال ۱۳۵۸ در استان هرمزگان است وی فعالیت خود را با قرائت قرآن شروع کرد و پس از آن به موسیقی علاقه مند شد تا جایی که در سال ۱۳۷۲ اولین آلبوم خود را بنام راز عشق منتشر کرد.

رضا صادقی آلبوم هایی نظیر گل لاله و رویای شیرین را از خود بجا گذاشت و از نقاط قوت وی میتوان به صدای فوق العاده ی این خواننده اشاره کرد که در نوع خود بسیار خاص است .

رضا صادقی ۱۳ آلبوم رسمی از خود منتشر کرده و به همراه تک آهنگ ها میتوان این خواننده را فعال ترین خواننده سبک پاپ و غمگین دانست .

تا به اینجای کار ۵ خواننده ی برتر آهنگ غمگین را معرفی کردیم امیدواریم از خواننده این مطلب لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×