Images 1687197124 649095C4Ecb7F
معرفی کسب و کار

سایت شادی دوباره ارئه دهنده خدمات مشاوره روانشناسی با بهترین روانشناسان کشور

خرداد ۳۱, ۱۴۰۲ 3۰186

سایت شادی دوباره امکان انجام مشاوره روانشناسی آنلاین و تلفنی را با حضور برترین متخصصان روانشناس در زمینه‌های مختلف خانواده، زناشویی، کودک و نوجوان و روش های فرزندپروری موفق، ترک اعتیاد و سایر موارد فراهم کرده است. تمامی روانشناسان فعال در شادی دوباره توسط تیم تخصصی ما مورد بررسی قرار گرفته اند و کارایی آن‌ها موردتایید قرار گرفته است. با اطمینان خاطر می توانید براساس نوع اختلال متخصصان فعال را در سایت و اپلیکیشن ما جستجو کنید.

این روزها مشاوره روانشناسی به راهی مناسب برای برخورداری از سلامت تبدیل شده است. شما می توانید با مشاوره روانشناسی خودآگاهی و اعتماد به نفس را در خود افزایش دهید که بستر را برای حل بسیاری از مشکلات زندگی و درک درست روابط و گزینه ها را فراهم می کند.

با افزایش راه های ارتباطی و پیشرفت تکنولوژِی افراد برای درمان بیماری به سراغ اینترنت و جستجو در سایت ها می پردازند. درحالیکه خوددرمانی به هیچ عنوان به صلاح نیست و باید برای ملاقات با پزشک وقت زیادی گذاشت ولی زمانی که سایت مرکز مشاوره روانشناسی شادی دوباره وجود دارد ارتباط آنلاین و تلفنی با دکتر روانشناس راحت‌تر از هر زمان دیگری است.

جهت استفاده از مشاوره آنلاین شادی دوباره به سایت این مرکز به آدرس « https://shadi2bare.ir » مراجعه کنید یا اپلیکیشن آن را نصب کنید. سپس در هر زمان و مکانی که نیاز به مشاوره داشتید، یک پزشک را انتخاب و به صورت تلفنی و آنلاین مشاوره بگیرید.

متخصصان شادی دوباره چه خدماتی را ارائه می دهند؟

مشاوره روانشناسی آنلاین و حضوری شادی دوباره

در مشاوره روانشناسی بصورت آنلاین افراد راحت حرف های خود را با پزشک در میان می گذارند بدون اینکه خجالت زده شوند. خدمات مشاوره روانناسی هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین همه در سایت شادی دوباره به سادگی انجام می شود. در این سامانه روانشناسان متخصص با سابقه های درخشان به ویژه از شهرهای تهران، کرمان، اصفهان در ده ها رشته فعال هستند و به راحتی می‌توانید درباره مشکلات و اختلالات خود مشاوره آنلاین بصورت متنی، تصویری و تلفنی با متخصصان رزرو کنید.

مجموعه شادی دوباره همواره سعی کرده است خدمات روانشناسی را با کمترین هزینه در تمامی ساعات شبانه روز به مراجعه کنندگان ارائه کند. برای دریافت خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین و حضوری می توانید به سایت شادی دوباره مراجعه کنید و از مشاوره های ما بهره مند شوید.

ارائه خدمات مشاوره شادی دوباره در زمینه های زیر انجام می شود:

مشاوره خانواده
مشاوره ازدواج برای بهبود روابط بین زن و مرد که به دلایل مختلفی دچار مشکل می شوند، می تواند بسیار موثر باشد؛ مخصوصا اگر بموقع انجام شود. زمانیکه تصمیم گرفتید درمان را شروع کنید، سپس باید مشاور روانشاس متخصص در زوج درمانی را پیدا کنید. شادی دوباره از بهترین متخصصان مشاوره در امر ازدواج بهره مند است که در تخصص هایی مانند روانشناسی انسان گرایانه، روان درمانی، طرح واره درمانی، هنر درمانی، ذهن آگاهی بسیار حرفه ای عمل می کنند.

مشاوره تحصیلی و شغلی
مشاوره تحصیلی شادی دوباره شامل گفتگوهای یک به یک میان مشاور و مراجعه کنندگان دارای افت تحصیلی و موقعیت بی شغلی یا بد شغلی است که به افراد کمک می کند تا با انگیزه بیشتری به تحصیل بپرداند و برای انتخاب شغل بهتر آماده شوند.

مشاوره نوجوانان 
دوره بلوغ برای برخی از جوانان و خانواده‌هایشان تغییرات زیادی ایجاد کرده است در حالی که برخی دیگر بدون نگرانی آن را پشت سر میگذارند. شادی دوباره برای آن دسته از کودکان و نوجوانانی که دچار آشفتگی شدید در این مرحله از رشد خود می شوند، مشاوره های اثربخشی را مهیا کرده است.

مشاوره ترک اعتیاد
مشاوره ترک اعتیاد فرآیندی است که نیازمند تصمیم گیری و برنامه ریزی جدی فرد برای ترک است. با مشاوره اعتیاد شما خود را برای موفقیت آماده مک نید؛ به این معنی که برای ترک اعتیاد خود باید در ابتدای مسیر بهبودی از مکان‌هایی که مشروبات الکلی می فروشند، دوری کنید.

چرا از سایت شادی دوباره استفاده کنیم؟

  • بیش از ۵۰۰ هزار مشاوره موفق پزشکی و روان‌شناسی در شادی دوباره ثبت شده است.
  • برترین متخصصان روانشناس کشور در این مجموعه فعالیت می‌کنند.
  • کارشناسان پشتیبانی ۲۴ ساعته درکنار کاربران هستند و پاسخگوی سوالات و مشکلات مخاطبان در سایت هستند.
  • در صورت نارضایتی مراجعه کننده وجه مشاوره بطور کامل بازگشت داده می‌شود.

 شادی دوباره چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

مرکز مشاوره شادی دوباره با درک نیاز افراد اقدام به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی برای آگاهی جامعه با بهره گیری از بهترین مشاوران و روانشناسان کشور کرده است. از آنجایی که افراد مختلف نیازهای متفاوتی دارند، روانشناسان مداخلات خود را برای رفع نیازهای منحصر به فرد هر فرد، زوج یا گروه انجام می دهند. پزشک روانشناس همچنین الگوهای رفتاری را شناسایی کرده و به رفع و رجوع تفکرات منفی کمک می کند. مراجعه کننده نیز در طول این فرایند به منظور ایجاد استراتژی هایی برای تغییر این الگوها، با روانشناس موردنظر همکاری می کند.

سایت شادی دوباره امکان انجام مشاوره روانشناسی آنلاین و تلفنی را با حضور برترین متخصصان روانشناس در زمینه‌های مختلف خانواده، زناشویی، کودک و نوجوان و روش های فرزندپروری موفق، ترک اعتیاد و سایر موارد فراهم کرده است. تمامی روانشناسان فعال در شادی دوباره توسط تیم تخصصی ما مورد بررسی قرار گرفته اند و کارایی آن‌ها موردتایید قرار گرفته است.

با اطمینان خاطر می توانید براساس نوع اختلال متخصصان فعال را در سایت و اپلیکیشن ما جستجو کنید و در پروفایل آن‌ها اطلاعات جامعی از سوابق کاری و میزان تجربه هرکدام را مشاهده کنید. همچنین براساس نظرات سایر کاربران سایت بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در سامانه شادی دوباره امکان دریافت نوبت آنلاین برای پزشکان شهرهای مختلف ایران فراهم شده است و تنها با جستجوی نام شهر خود برای مشاوره آنلاین و حضوری نوبت‌ بگیرید.

مشاوره روانشناسی آنلاین شادی دوباره

مزایای استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین

امروزه  با پیشرفت تکنولوژی مشاوره آنلاین کار افراد را راحت کرده است تا در هر مکان و زمانی بتوانند با پزشک ارتباط داشته باشند و مشکلات خود را رفع کنند. مزایای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین سایت شادی دوباره به این شرح است:

دسترسی راحت و آسان

مجموعه شادی دوباره توانسته ده ها متخصص از شهرهای مختلف را در مجموعه به کار گیرد و از این رو دسترسی آسان به متخصصان روانشناس از تمامی شهرها فراهم شده است و شما به راحتی می توانید در هر شرایط مکانی و زمانی به بهترین پزشکان دسترسی دارید. به ویژه افرادی که بخاطر شرایط زندگی خود، امکان دسترسی به درمانگر و روانشناس را ندارند و نمی توانند به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنند با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین می توانند با پزشک ارتباط داشته باشند و نسبت به دریافت نوبت مشاوره اقدام کنند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

مشاوره روانشناسی آنلاین هزینه های کمتری را برای تمامی افراد به ویژه افرادی که بیمه درمانی ندارند، می توانند بصورت آنلاین از مشاوره بهره مند شوند. بعلاوه بدلیل وقت‌گیر بودن روند مشاوره و دریافت نوبت باعث شده است که بیشتر مردم مشکلات خود را نادیده بگیرند و تا زمان وخیم شدن بیماری به متخصص مراجعه نکنند. همچنین افراد باید پس از طی نمودن مسافت زیادی باید مدتی نیز در اتاق‌های انتظار منتظر پزشک باشند. از این رو استفاده از خدمات مشاوره آنلاین باعث شده است هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم وقت بیماران هدر نرود.

ناشناس ماندن

در مشاوره حضوری افراد چهره همدیگر را می بینند و این باعث می شود افراد خجالت زده شوند و آنگونه که باید نتوانند با دکتر راحت باشند و مشکل خود را بیان کنند. مشاوره آنلاین این مزیت را دارد که افراد بتوانند بدون استرس و ترس با روانشناس ارتباط برقرار کنند. از این رو مشاوره روانشناسی با صداقت بیشتر انجام می شود و بیماران مشکلات خود را راحت تر بیان می کنند. شادی دوباره تضمین می دهد که اطلاعات شما تنها بین شما و پزشکتان محفوظ خواهد ماند و کسی به حریم خصوصی تان وارد نمی شود.

مزایای مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی چگونه موثر واقع می شود؟

هنگام شروع مشاوره روانشناسی افراد باید به کمک مشاور روانشناس خود اهداف روشنی را تعیین کنند و پیش بروند. معمولا احتمال دارد که دچار افسردگی و ناراحتی شوید و سعی کنید ناامیدی های مرتبط با افسردگی خود را درمان یا کنترل کنید. توجه کنید که برای رسیدن به برخی اهداف باید زمان بیشتری را صرف آن کنید؛ از این رو شما و پزشک روانشناس باید تصمیم بگیرید که در چه مرحله ای از مشاوره انتظار دارید نتیجه مثبت درمان را مشاهده کنید. اغلب افراد در طول درمان خود، طیف وسیعی از عواطف و احساسات را تجربه می کنند که این نتیجه مثبتی خواهد بود. افراد ممکن است در درمان خود دچار تردید و اضطراب شوند که این امر نیز به دلیل مشکل در بیان کردن تجربیان دردناک خود که احساس ناراحتی کرده اند، باشد. هنگامی که احساس آرامش و امید می کنید، نشانه مثبتی است که نشان می دهد شروع به کشف افکار و رفتار خود کرده اید.

کدام افراد به مشاوره روانشناسی نیاز دارند؟

مشاوره روانشناسی فرایندی از درمان است که یک متخصص سلامت روان یا روانشناس درک مسائل زندگی را برای فرد آسان می کند. این نوع درمان برا تمامی افراد جامعه اثربخش است و براساس نیازها و اهداف هر فرد تنظیم می شود. اصولا افرادی می توانن از این مشاوره روانشناسی استفاده کامل ببرند که در مقابله با استرس یا مشکلات تهدیدکننده سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب و سایر موارد مشکل دارند. توصیه می کنیم اگر متوجه بروز مشکلات عاطفی مکرر در خود شدید که در زندگی روزمره تان اختلال ایجاد می کند، باید سریعا مشاوره روانشناسی را شروع کنید.

اگر این علائم در شما وجود دارد، زمان مراجعه به پزشک روانشناس فرارسیده است:

  • بسیار مضطرب هستید، احساس ناآرامی و بیقراری می کنید و آنقدر از این حالت خود خسته شده اید که به دنبال راه حلی برای درمان می گردید.
  • در تمام زمینه ها احساس شکست و ناامیدی می کنید.
  • بیش از حد فکر می کنید و همیشه درگیری های ذهنی شما را تنها نمیگذارد.
  • احساس بی ارزش بودن دارید و دائما در حال گریه کردن هستید.
  • خیلی راحت و سریع عصبانی می شوید و خیلی دوست دارید برای تنظیم احساسات خود تلاش کنید.
  • ساعات خواب نامنظمی دارید و بیشتر یا کمتر از حد معمول می خوابید.
  • میزان تغذیه شما نامنظم است و کمتر یا بیشتر از حد معمول غذا می خورید.
  • تنهایی را بیشتر دوست دارید و از معاشرت و ارتباط با دیگران دوری می کنید.
  • علاقه ای به فعالیت ها و سرگرمی هایی که قبلاً برایتان لذت بخش بود، ندارید.
  • اگر در محل کار یا دانشگاه یا مدرسه خود مشکل دارید و می خواهید این مشکل برطرف شود.
  • احساس پوچی و ناامیدی می کنید آنقدر که هیچ راهی برای فرار نمی بینید.
  • برای گذراندن روز و آرامش یافتن خود از مواد مخدر و الکل استفاده می کنید.
  • افکار خودکشی در سر می پرورانید.

با مشاوره روانشناسی کدام مشکلات رفع می شود؟

مشکلاتی که یک روانشناس خوب می‌تواند آن‌ها را درمان کند شامل این موارد است:

  • اختلال مصرف مواد مخدر و الکل
  • مسائل خشم و عصبانیت و مدیریت استرس
  • اختلال ظاهری و بدفرمی بدن
  • کنترل و مدیریت بیماری حاد
  • افسردگی و اضطراب
  • اختلالات خوردن و خوابیدن
  • مسائل خانوادگی و روابط زناشویی
  • نارسایی جنسیتی
  • مشکلات مربوط به شغل و تحصیل
  • چاقی
  • غم و اندوه
  • اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)
  • افسردگی پس از زایمان
  • رفع مشکلات عدم اعتماد بنفس
  • انواع فوبیاها

دکتر روانشناس خوب

راهنمای انتخاب بهترین دکتر روانشناس

شادی دوباره پلتفرم ارتباطی برای شما و پزشکتان است و براحتی می‌توانید از طریق آن از پزشکان متخصص در سراسر کشور نوبت آنلاین بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره روانشناسی آنلاین به درخواست شما بصورت های متنی، صوتی یا تصویری می باشند.

  • اکثر افراد برای درمان بیماری های خود به پزشکان مختلف مراجعه می کنند از این رو می‌توانید از پزشک مورد اعتماد خود درخاوست کنید که بهترین روانشناس را برای شما پیشنهاد کند. مطئمن باشید پزشکان در هر حرفه‌ای که کار می‌کنند، بهترین مشاوران را معرفی می کنند.
  • از دوستان و آشناسان خود پرس و جو کنید چراکه هستند کسانی که از مشاوره استفاده می کنند ولی شاید این موضوع را مطرح نکرده باشند. بهتر است از دوست نزدیک و آشنای مورداعتماد خود مشورت کنید شاید که مشاور بهتری را بشناسند.
  • تعداد زیادی از ادارات و سازمان‌ها دارای قسمتی هستند که برای کارمندان خود خدمات ارائه می دهند. این قسمت ها می توانند کمک زیادی به شما بکنند. این قسمت معمولا از متخصصین، پزشکان، مشاوران برتر و حرفه‌ای برای حل مشکلات استفاده می کنند. نکته مهمی که وجود دارد این است که این مشاوران مورد ارزیابی قرار گرفته اند و از فیلتر این سازمان رده شده اند و مورد تایید می باشند.
  • مدارس و دانشگاه ها نیز می تواند کمک بزرگی برایتان بکند. معمولا همه مدارس دارای یک مشاور تحصیلی برای کمک به تحصیل دانش آموزان هستند دارند که می‌توانند شما را در پیداکردن بهترین مشاور یاری دهند. اساتید دانشگاه‌ها ممکن است در بین همکاران خود مشاور خوب را بشناسد و برایتان معرفی کند چراکه بسیاری از مشاوران از اساتید دانشگاه ها تشکیل شده اند.
  • به هیچ عنوان در سایت‌های غیر معتبر و ناشناس به دنبال مشاور نباشید. در این سایت ها احتمال کلاهبرداری زیاد است و باید ازمنابع معتبر مشاور خوب را بیابید.
  • امروزه تکنولوژی پیشرفت های زیادی کرده است که فقط با یک کلیک در فضای اینترنت می توان آدرس و شماره تماس مشاوران متخصص را در سرتاسر ایران بیابید. سایت های معتبر زیادی وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها مشاوران حرفه‌ای را پیدا کنید. برای مثال می توانید به سایت شادی دوباره مراجعه کنید. در این وب‌سایت مشخصات، سوابق کاری، آدرس و پل ارتباطی با مشاور قرار دارد. به راحتی می‌توانید با مشاور ارتباط برقرار کنید و از امکانات آن ها استفاده کنید.

برای مثال فرض کنیم شما به دنبال یک دکتر روانشناس خوب در تهران هستید. برای این کار کافیست وارد سایت شادی دوباره شده و از منوی دریافت مشاوره، مشاوران هر اختلال را انتخاب کنید. همچنین می توانید از فیلترها شهر تهران یا کرمان و یا اصفهان را انتخاب کنید و لیست هزاران روانشناس معتبر را مشاهده کنید.

بهترین روش‌های ارتباط پیوسته با دکتر روانشناس

همانطور که در مطالب بالا بیان کردیم، ارتباط با پزشک روانشناس می‌تواند به شکل منظم روند زندگی را آسان تر و باکیفیت تر کند. با این حال مشاوره روانشناسی حضوری دارای چالش هایی است که مهم ترین آن زمان است. همانطور که گفتیم برای وقت گرفتن از مشاور، افراد باید ساعت ها در اتاق منتظر بمانند. از سوی دیگر، بسیاری از افراد ارتباط با پزشک به صورت حضوری ندارند که باید به شهر دیگری سفر کنند تا بتوانند با پزشک مشاوره داشته باشند.

برای مقابله با این معضلات که در مراجعه حضوری به مشاور وجود دارد، دریافت مشاوره آنلاین و تلفنی راه‌حل بسیار مناسبی است. شما می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید به شکل آنلاین و تلفنی با ما در ارتباط باشید و پزشک خود را در جریان سلامت روان خود قرار دهید. همچنین می‌توانید برای دریافت خدمات بیشتر اپلیکیشن شادی دوباره را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×