لپ تاپ دست دوم - تصویر 1
فناوری

لپ تاپ دست دوم و استوک

آذر ۷, ۱۴۰۲ 5۰244

لپ تاپ دست دوم یا استفاده شده یا به اصطلاح امروزی، لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی گفته می شود که در دست افرادی بوده و استفاده شده و حالا به دلایل مختلف برای فروش گذاشته شده اند. قیمت لپ تاپ دست دوم به دلیل مستعمل بودن بسیار پایین تر از لپ تاپ های نو و آک بند می باشد. البته لپ تاپ های استوک که یک درجه از لپ تاپ های دست دوم بالاتر است، تفاوت زیادی با دستگاه های نو ندارند و قیمت بالاتری دارند. برای خرید لپ تاپ دست دوم باید به فروشگاه های فروش لپ تاپ دست دوم مراجعه کنید . در خرید لپ تاپ دست دوم باید به چند نکته دقت کنید.

لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ از نظر ظاهری دچار شکستگی یا ضربه نباشد. صفحه نمایش لپ تاپی که می خواهید بخرید بدون هاله و پیکسل سوختگی باشد. باتری لپ تاپ استوک شارژ نگه دارد و درصد سلامت بالایی داشته باشد. پیشنهاد می شود اگر قصد خرید لپ تاپ دست دوم دارید، به سراغ لپ تاپ استوک اروپایی بروید. زیرا کیفیت ساخت در کشور های اروپایی از چین بسیار بالاتر است.

بهترین سایت خرید لپ تاپ استوک

با گران شدن لپ تاپ و دیگر وسایل الکترونیکی، اکثر افرادی که قصد خرید لپ تاپ دارند به دنبال یافتن بهترین سایت خرید لپ تاپ استوک هستند. باید در نظر داشته باشید که پیدا کردن چنین سایتی نیاز به تحقیق و جستجوی شما دارد. از فروشگاه های مختلف در رابطه با کیفیت خدمات و گارانتی و قیمت سوال کنید و در اخر تصمیم به خرید لپ تاپ بگیرید.

لپ تاپ ارزان و اقتصادی

با گران شدن لپ تاپ ها و قطعات کامپیوتری، مردم به دنبال خرید لپ تاپ های ارزان قیمت و اقتصادی هستند. اولین و اخرین گزینه برای انها خرید لپ تاپ دست دوم و استوک می باشد. پس اگر به دنیال خرید یک لپ تاپ استوک ارزان و اقتصادی هستید بهترین و تنها ترین گزینه برای شما خرید لپ تاپ دست دوم و استوک می باشد. ارزان ترین لپ تاپ ها در ایران معمولا از قیمت های ۳ میلیون تومان شورع می شود که مناسب کارهای خانگی و روزمره می باشد. در خرید لپ تاپ استوک ارزان باید دقت کنید که علاوه بر قیمت پایین دارای کیفیت معقولی نیز باشد.

مک بوک استوک

مک بوک یا همان لپ تاپ استوک اپل از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشد. مک بوک ساخته دست استیو جابز فقید می باشند. مک بوک ها قیمت خیلی بالاتری نسبت به دیگر لپ تاپ های موجود در بازار دارند اما از حق نگذریم از نظر کیفیتی یک سر و گردن بالاتر هستند. اگر قصد خرید مک بوک استوک دارید حتما از نظر سلامت و فنی لپ تاپ را با دقت چک کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. برای خرید لپ تاپ مک بوک دست دوم و استوک از نرم افزار های تست سلامت صفحه نمایش و باتری و قطعات داخلی لپ تاپ استفاده کنید. مک بوک ها مدل ها و سری های مختلفی دارند. مک بوک پرو، مک بوک ایر و …

مک بوک استوک

صفحه نمایش مک بوک ها واقعا کیفیت بالایی دارند و اکثرا از تکنولوژی رتینا استفاده می کنند.

لپ تاپ گیمینگ ارزان

گیمر ها و بازی خور ها همیشه به دنبال یک کیس یا لپ تاپ گیمینگ ارزان هستند. قیمت لپ تاپ های گیمینگ به شدت افزایش پیدا کرده و همه به دنبال خرید لپ تاپ های گیمینگ ارزان هستند. مسلما نسل های جدید گرافیک و پردازنده ها گران هستند و افراد معدودی توانایی خریدن چنین لپ تاپ های قوی دارند. گرافیک های سری RTX و پردازنده های سری H که عضو جدا نشدنی سیستم های گیمینگ می باشند قیمت لپ تاپ های گیمینگ را بسیار بالا می برند. صفحه نمایشهای فول اچ دی با هرتز بالا نیز یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت می باشند.

لپ تاپ سرفیس

اگر فردی هستید که مرتب در حال سفر هستید، یا فردی هستید که همیشه در حال حمل لپ تاپ خود هستید، یا از آن دسته افرادی هستید که عمر باتری لپ تاپ برای شما مهم می باشد، پیشنهاد اول و اخر به شما لپ تاپ سرفیس می باشد. لپ تاپ های سرفیس شرکت ماکروسافت از زیباترین و بهترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشد که مشتری های خاص خود را دارد.

لپ تاپ سرفیس

لپ تاپ برنامه نویسی

برنامه نویسان کسانی هستند که عشق آنها کیبرد لپ تاپ و صفحه نمایش لپ تاپ می باشد. اگر یک برنامه نویس هستید مهم ترین قطعات یک لپ تاپ برنامه نویسی برای شما این دو مورد هست. لپ تاپی که صفحه نمایش حداقل ۱۵ اینچ با کیفیت فول اچی دی و از نوع مات باشد و کیبرد های ماشین حسابی نیز داشته باشد. در مرحله بعد به پردازنده و رم دستگاه هم دقت کنید که بهتر است از پردازنده های سری H و HQ و MQ استفاده کنید و همچنین رم ۱۶ گیگ . البته برای طراحی سایت و طراحی و ب رم ۸ گیگ هم کافی می باشد اما برای برنامه نویسی با ویژوال استدیو یا اندروید بهتر است از رم ۱۶ گیگ استفاده کنید.

لپ تاپ برنامه نویسی

لپ تاپ استوک بانه

اکثر فروشندگان لپ تاپ های استوک در کشور ایران در شهر بانه و بندر گناوه حضور دارند. به دلیل موقعیت جغرافیایی که این دو شهر دارند، به راحتی می توانند از کشور های عراق و امارات لپ تاپ استوک وارد کنند. فروشندگان بانه بیشتر لپ تاپ های اپن باکس و پرقدرت برای فروش وارد می کنند اما فروشندگان گناوه اکثرا لپ تاپ های با کانفیگ پایین تر. اگر قصدر خرید لپ تاپ استوک بانه دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه استوک مال

یکی از فروشگاه هایی که لپ تاپ استوک می فروشد، فروشگاه استوک مال می باشد. این فروشگاه انواع لپ تاپ استوک اروپایی، مک بوک استوک، سرفیس استوک، لپ تاپ استوک گیمینگ و … را به صورت مستقیم و عمده از دبی وارد می کند و از طریق سایت استوک مال به فروش می رساند.

آدرس فروشگاه استوک مال : https://stokmall.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×