محصولات ضدعفونی کننده
معرفی کسب و کار

بررسی محصولات ضدعفونی کننده و راهنمای خرید از اول طب

آذر ۶, ۱۴۰۱ 1۰131

 فرقی نمی کند که در خانه باشید، در ماشین، در محل کار، در سفر یا هر جای دیگری. به راحتی می توانید محصولات ضدعفونی کننده مانند الکل، پد الکلی و … را حمل کنید و از آنها برای تمیز کردن دست و صورت خود استفاده کنید.

محصولات ضدعفونی کننده

شیوع ویروس کرونا درهای مواد ضدعفونی کننده را به روی همه خانه های ما باز کرده است. قبل از اپیدمی کووید-۱۹، استفاده از این محصولات به طور کلی به رستوران ها، مراکز پزشکی و بیمارستان ها محدود می شد. اما امروزه تقریباً در تمام مغازه ها و منازل مسکونی از الکل، محلول ضدعفونی ، پد الکلی و … استفاده می شود. به همین منظور فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی اول طب لیست کاملی از محصولات ضدعفونی کننده را برای خرید در اختیار شما قرار داده است.

کاربرد ضدعفونی کننده ها

استفاده از محصولات ضدعفونی کننده مختلف بدیهی است. در شرایطی که شستن دست و صورت همیشه با آب و مواد شوینده امکان پذیر نیست. استفاده از محصولات ضدعفونی کننده می تواند جایگزین مناسبی برای ما باشد. فرقی نمی کند که در خانه باشید، در ماشین، در محل کار، در سفر یا هر جای دیگری. به راحتی می توانید محصولات ضدعفونی کننده مانند الکل، پد الکلی و … را حمل کنید و از آنها برای تمیز کردن دست و صورت خود استفاده کنید.

البته از ضدعفونی زخم های سطحی بدن نیز نباید غافل شد. بتادین و الکل طبی دو محصول مفید برای ضدعفونی زخم ها و همچنین سطح پوست بدن قبل و بعد از تزریق به شمار می روند. محصولاتی که از قضا در مراکز درمانی نیز کاربرد فراوانی دارند.

انواع محصولات ضد عفونی کننده

از جمله مهمترین محصولات ضدعفونی کننده موجود در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی اول طب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع محصولات ضد عفونی کننده

  1. الکل طبی

آنچه به عنوان الکل پزشکی برای ضد عفونی استفاده می شود در واقع اتانول است. اتانول مایعی بی رنگ است که معمولاً بوی تند دارد. الکل طبی عموماً برای ضد عفونی کردن سطح پوست قبل یا بعد از تزریق پوست استفاده می شود. مراقب باشید هرگز به جای اتانول از الکل صنعتی یا متانول برای ضدعفونی استفاده نکنید. این باعث مشکلات جسمی جبران ناپذیری مانند از دست دادن بینایی می شود.

بتادین (پوویدون آیوداین)

  1. بتادین (پوویدون آیوداین)

بتادین یکی دیگر از محصولات ضدعفونی کننده و ضدعفونی کننده است. این مایع برای ضد عفونی کردن زخم های سطحی بدن و همچنین شستشوی پوست در حین جراحی استفاده می شود. بتادین در وهله اول از عفونت زخم جلوگیری می کند. علاوه بر این، از انتقال ویروس ها و باکتری ها به سایر قسمت های بدن جلوگیری می کند. بتادین در مدل های مختلفی تولید می شود که عمده ترین آنها عبارتند از:

  • بتادین سبز (۱۰ درصد)
  • بتادین قهوه‌ای (۷.۵ درصد)

 

  1. ژل و محلول ضدعفونی

استفاده از الکل برای ضدعفونی کردن دست ها برای همه امکان پذیر نیست. زیرا باعث حساسیت، التهاب و خشکی پوست در برخی افراد می شود. از طرفی شستن دست و صورت با آب و صابون همیشه امکان پذیر نیست. بهترین جایگزین در چنین شرایطی ژل ها و محلول های ضدعفونی کننده هستند. در فرمولاسیون این ژل ها معمولا از الکل، پروپانول، پلی اکریلیک اسید، گلیسیرین و … استفاده می شود.

این محصولات علاوه بر ضدعفونی دست ها ضد حساسیت هستند. به علاوه، آنها به مرطوب نگه داشتن دست ها کمک می کنند. بسیاری از ژل های ضد عفونی کننده نیز با رایحه های مطبوع تولید می شوند. بنابراین خرید و حمل این محصولات انتخاب بسیار عاقلانه ای است.

چرا اول طب؟

فروشگاه تجهیزات پزشکی اول طب بهترین مرکز عرضه محصولات بهداشتی به ویژه مواد ضدعفونی کننده می باشد. تلاش ما در فروشگاه اول طب انتخاب و عرضه بهترین و با کیفیت ترین محصولات بهداشتی و پزشکی تولید داخل و خارج از کشور می باشد. دوستان عزیز می توانید با اطمینان از اصالت محصولات ضدعفونی کننده خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهید. ما در اسرع وقت سفارش شما را با رعایت اصول بهداشتی در محل مورد نظر تحویل خواهیم داد. سلامتی و تندرستی شما آرزوی ما در فروشگاه تجهیزات پزشکی اول طب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×