بهترین متخصص ایمپلنت تهران
معرفی کسب و کار

معجزه ایمپلنت دندان

آذر ۶, ۱۴۰۱ 3۰146

همانطور که می دانید استفاده از دندان های مصنوعی مشکلاتی را به همراه خود دارد. مثلاً فرد نمی تواند برخی از غذاهای مورد علاقه خود را بخورد و از آن ها لذت ببرد و یا بعد از مدتی استفاده از این دندان ها مشکلاتی  برای لثه ایجاد می شود یا لق می شوند. پس این دندان ها عملکرد دندان طبیعی را ندارند.

تکنولوژی ایمپلنت یکی از بزرگترین پیشرفت های تاریخ دندانپزشکی است و امروزه ایمپلنت های دندانی بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته هستند.

بهترین متخصص ایمپلنت تهران

ایمپلنت های دندانی بسیار بادوام بوده و ظاهر و عملکردی شبیه دندان طبیعی دارند. همچنین در دراز مدت از تحلیل استخوان جلوگیری می کنند. پس دیگر با کاشت ایمپلنت خبری از مشکلات همراه با استفاده از دندان مصنوعی نخواهد بود. این ها همه از معجزات ایمپلنت هستند.

مرکز دندان پزشکی دکتر گشاده رو با کادری متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات مربوط به انواع ایمپلنت با تکنولوژی روز می باشد.

تکنیک ها و  روش های کاشت نوین

ایمپلنت کامل فک بالا

انواع ایمپلنت و تکنیک ها

ایمپلنت های دندانی پست (پایه) های ساده ای هستند که در استخوان فک قرار می گیرند و نقش ریشه دندان را بازی می کند. سپس با استفاده از یک ارتباط دهنده یا اباتمنت به روکش یا تاج دندان متصل می شوند. اکثر ایمپلنت ها از تیتانیوم ساخته شده اند.

ایمپلنت های دندانی بر اساس تعداد ایمپلنت

ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندانی می توانند برای جایگزینی یک یا چند دندان و یا کل دهان استفاده شوند که به ترتیب با عنوان ایمپلنت تک دندان، چند دندان و یا کل دهان نامگذاری شود.

انواع ایمپلنت بر اساس اتصال آن ها به فک

بر این اساس انواع ایمپلنت اندوستال و ساب پریوستئال وجود دارد.

– اندوستال

این ایمپلنت های دندانی در استخوان فک قرار می گیرند. به طور معمول از تیتانیوم ساخته شده و شبیه پیچ های کوچک هستند، آنها رایج ترین نوع ایمپلنت می باشند.

– ساب پریوستئال

این ایمپلنت های دندانی در زیر لثه اما روی استخوان فک یا بالای آن قرار می گیرند.  این نوع ایمپلنت ممکن است در بیمارانی استفاده شود که استخوان فک طبیعی سالم کافی ندارند

ایمپلنت دیجیتال

کاشت  ایمپلنت با استفاده از فناوری های دیجتال

ایمپلنت به روش پانچ / ایمپلنت بدون درد

ایمپلنت پانچی یک تکنیک ساده است که به وسیله آن می توان ایمپلنت ها را با استفاده از یک پانچ و بدون بریدن وکنار زدن ِ‌کامل ِبافت لثه درآن قرار داد. در روش ایمپلنت  به روش پانچی  هرگز یکپارچگی پاپیلای میان دندانی مختل نمی شود .

تکنیک های کمکی برای موفقیت ایمپلنت

  • تقویت استخوان (Bone augmentation)
  • لیفت سینوس (Sinus lift)
  • تقویت فک (Ridge expansion)

-ایمپلنت فوری (Mini dental implants (MDIs))

اگر بیمار به اندازه کافی استخوان طبیعی دارد تا از قرار دادن و فشار فوری روی دندان موقت جدید پشتیبانی کند، انجام ایمپلنت فوری گزینه خوبی است

-مینی ایمپلنت های دندانی (MDI)

بیماری که استخوان فک تحلیل رفته ای داشته باشد و توان پشتیبانی از ایمپلنت معمولی را نداشته باشد می توان از مینی ایمپلنت استفاده کرد.

  برای اطلاعات بیشتر لطفا مقاله  ؟؟؟؟ را مطالعه گنید
دکتر عزیز گشاده رو

دکتر عزیز گشاده رو ‎  متخصص پروتزهای دندانی، ایمپلنت و زیبایی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی،رتبه اول بورد تخصصی کشور ِ تا کنون بیش از ۲۰.۰۰۰ کیس موفق ایمپلنت برای هموطنان ایرانی و خارجی انجام داده اند.
با توجه به تجارب و نمونه های های موفق و شگفت انگیز دکتر عزیز گشاده رو بی شک ایشان را  معجزه گر ایمپلنت دندان نامید.

دکتر عزیز گشاده رو تا کنون دهها کارگاه آموزشی لمینت و روکش های زیبایی دندان در سراسر کشور برای دندانپزشکان گرامی برگزار کرده است.

با توجه به شرایط منحصر بفرد فک و دندان هر شخص بهتر است از” تیم تخصصی دکتر عزیز گشاده رو” بهترین راهکار و مشاوره زیبایی را دریافت کنید ۰۹۱۲۰۴۱۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×