گردشگری

معرفی هتل های ییلاقی مشهد (برای سفری تفریحی و جذاب به مشهد)

اسفند ۵, ۱۴۰۲ 5۰75

زیارت حرم امام رضا (ع) برای هر کسی لذت بخش است. اما در کنار زیارت نیز می توان از آب و هوا ییلاقات مشهد مانند طرقبه و شاندیز نیز لذت برد. اگر اهل تفریح هستید و می خواهید در هتل هایی اقامت داشته باشید که در نزدیکی مناطق ییلاقی مشهد قرار گرفته باشند؛ باید اقدام به رزرو هتل های ییلاقی مشهد کنید. هتل های اطراف مشهد به دلیل آب و هوای خوب و دوری از ترافیک و شلوغی، نسبت به هتل های نزدیک حرم بسیار مناسب تر برای تفریحات شما هستند.

3B1A4A3A A38C 4D6C A69E 4E3A343D06Bd

لیست هتل های ییلاقی مشهد

هتل های ییلاقی مشهد به هتل هایی گفته می شود که در نزدیکی مراکز ییلاقی قرار گرفته و آب و هوای بسیار خوبی دارد. این هتل ها نسبت به حرم امام رضا دورتر هستند، اما امکانات خوبی را به مسافرین ارائه می کنند. رزرو این هتل ها برای افرادی که به دنبال یک سفر تفریحی در مشهد هستند، بسیار مناسب است که از جمله آنها به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل پارک حیات
  • هتل سحاب
  • هتل ثامن

معرفی هتل های ییلاقی مشهد

پارک حیات

هتل پارک حیات مشهد یکی از هتل های اطراف مشهد است که توانسته با امکانات خوب یک هتل ۵ ستاره، به مردم عزیز خدمات ارائه کند. این هتل فاصله ۳۰ دقیقه ای پیاده روی تا حرم امام رضا دارد. هتل پارک حیات در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این هتل ۳۲۴ واحد اقامتی که شامل اتاق های ۲ تخته، ۳ تخته و کانکت می باشند، دارد.
هتل پارک حیات نزدیک به طرقبه، شاندیز و بسیاری از مراکز ییلاقی است. این هتل دارای رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا و بسیاری از خدمات تفریحی است که همگی به عنوان یک هتل ۵ ستاره ارائه می شوند.

ثامن

هتل ثامن یکی از هتل های ییلاقی مشهد است که در ابتدای جاده طرقبه قرار گرفته و در گروه هتل های ۴ ستاره مشهد قرار می گیرد. این هتل امکانات خوبی را در اختیار مسافرین قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به رستوران، کافی شاپ، کافی نت و … اشاره کرد. این هتل کوچک دارای ۴۱ واحد اقامتی است که شامل اتاق های ۲ تخته، ۳ تخته و ویلاهای ۴ تخته می شوند.
این هتل در سال ۱۳۸۸ ساخته شده و برای ارائه خدمات بهتر در سال ۱۳۹۵ بازسازی گردید. رستوران این هتل آماده پذیرایی از مهمانان عزیز این هتل است و خدمات بسیار خوبی را به مسافرین ارائه می کند. فاصله هتل ثامن تا باب الرضا حرم حدود ۴۰ دقیقه با خودرو است که نسبتا زیاد است. به همین خاطر افرادی که سن بالایی دارند، باید با سرویس رفت و برگشت هتل به حرم بروند.

سحاب

هتل سحاب مشهد یکی از هتل های ۳ ستاره مشهد است که در اطراف مشهد واقع شده و در نزدیکی ییلاق های مشهد می باشد. با محدود ۱۳ دقیقه پیاده روی از طریق این هتل به ورودی باب الجواد حرم می رسید. این هتل در سال ۱۳۸۰ ساخته شده بود؛ اما برای ارائه خدمات بهتر مجددا در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. اتاق های این هتل و امکانات آن مناسب معلولین نیز هستند. رستوران این هتل غذاهای خوشمزه و لذیذی را برای مسافرین سرو می کند. هتل سحاب دارای سالن بیلیارد و همایش نیز می باشد.

هتل های دور از حرم برای یک اقامت خلوت و به دور از شلوغی

شلوغی های اطراف حرم می تواند برای افرادی که به دنبال یک اقامت خلوت در مشهد هستند، آزاردهنده باشد. به همین خاطر یک سری از هتل های خوب مشهد نیز دور از حرم واقع شده اند.

550Ce89B 39D6 444A A33E 551Ca9Ee2F57

از جمله هتل های دور از حرم مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل هما ۱
  • هتل هما ۲
  • هتل پارس
  • هتل میثاق

هما ۱

هتل هما ۱ یکی از هتل های ۵ ستاره مشهد است که حدود ۴۰ سال پیش ساخته شد. این هتل در میدان احمد آباد قرار گرفته و با خودرو می توان ظرف ۲۰ دقیقه به این هتل رسید. هتل هما ۱ در گروه هتل های لوکس مشهد است که مجددا در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. از جمله خدمات این هتل می توان به استخر، سونا، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس و … اشاره کرد.
این هتل دارای ۶ طبقه و ۱۳۴ واحد اقامتی است. نزدیکی این هتل به کوهسنگی باعث شده تا بتوانید به راحتی از طریق آن به مراکز تفریحی بروید. این هتل دارای اتاق های ۲ تخته و ۳ تخته و سوئیت های رویال است که هر کدام چشم انداز زیبایی دارند. رستوران هتل هما ۱ غذاهای بسیار خوشمزه ای را سرو می کند.

هما ۲

هتل هما ۲ مشهد یکی از هتل های ۵ ستاره ییلاقی مشهد است. این هتل در چهارراه جانباز قرار گرفته است و حدود ۲۵ دقیقه فاصله خودرویی با حرم امام رضا دارد. هتل هما ۲ در سال ۱۳۷۵ ساخته شده بود. اما برای اینکه بتواند خدمات بهتری را به مسافرین ارائه کند، در سال ۱۳۹۵ نیز مورد بازسازی قرار گرفت.
هتل هما ۲ دارای ۲۰۶ واحد اقامتی است که از جمله آن ها می توان به اتاق های ۲ تخته، آپارتمان های ۲ تخته و ۴ تخته اشاره کرد. این هتل دارای رستوران های مختلفی است که می توانید غذاهای خوشمزه ای را در آن ها میل کنید. همچنین سونا، استخر، کافی شاپ و بسیاری از خدمات دیگر نیز در این هتل ارائه می شوند. اگر طرفدار خرید کردن هستید، هتل هما ۲ در نزدیکی پاساژ معروف الماس شرق و سایر پاساژها قرار گرفته است.

پارس

یکی دیگر از هتل های دور از حرم مشهد، هتل ۵ ستاره پارس است. این هتل در ۵ طبقه در بلوار وکیل آباد در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد. ۲۲۷ اتاق در هتل پارس مشهد وجود دارند که امکانات خوبی در آن ها قرار داده شده است. فاصله هتل پارس مشهد با خودرو تا حرم حدود ۳۰ دقیقه است. این هتل دارای سونا، استخر، سالن بدنسازی و رستوران و کافی شاپ است.
دو رستوران سنتی و مدرن در این هتل فعالیت می کنند و امکان میل کردن غذاهای خوش طعمی را به شما می دهند. این هتل در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید؛ اما در نهایت در سال ۱۳۸۲ خدمات خود را به مردم ارائه کرد. این هتل دارای یک فضای سبز جذاب است که به شما امکان لذت بردن از هوای آزاد را می دهد. هتل پارس در نزدیکی نمایشگاه بین المللی مشهد قرار گرفته و به برخی از مراکز درمانی نیز نزدیک است.

41C32E0A E7C5 4E85 9A51 0Fd76Fca4D5A

میثاق

یکی دیگر از هتل های ییلاقی مشهد برای تفریحات، هتل بین المللی میثاق است. هتل میثاق مشهد یک هتل ۵ ستاره در بلوار وکیل آباد است. از هتل میثاق مشهد تا حرم امام رضا حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی فاصله است. هتل میثاق مشهد دارای ۱۲۸ اتاق است که هر کدام خدمات رفاهی خوبی را در اختیار قرار می دهند.
رستوران موجود در هتل میثاق مشهد غذاهای بسیار لذیذی را در اختیار مسافرین قرار می دهد. با صبحانه رایگان و مفصل این هتل نیز می توانید از اقامت خودتان نهایت لذت را ببرید. از طریق این هتل به ییلاق وکیل آباد دسترسی بسیار خوبی خواهید داشت. خود هتل میثاق نیز دارای یک باغ بسیار جذاب است که لذت سفر شما را چندین برابر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×