مکمل لاغری بلوتامین
معرفی کسب و کار

مکمل لاغری‌ بلوتامین چیست و چگونه در لاغری تأثیر می‌گذارد؟

بهمن ۲۸, ۱۴۰۱ 0۰188

بلوتامین یک مکمل لاغری پرطرفدار در سراسر دنیاست ، این‌ محصول معجزه اسا محصول کشور امریکاست و در جهت سلامت گوارشی شما و رسیدن به تناسب اندام کمک میکند . بلوتامین محصول شرکت هیرتامین یکی از بزرگ ترین و‌موفق ترین سازنده مکمل های مو ، غذایی …. در سراسر دنیاست. با استفاده از این قرص به طور روزانه میتوانید هم کاهش وزن فوق العاده ای را تجربه کنید و‌هم سلامت  دستگاه گوارشی خود را بهبود بخشید. علاوه بر خاصیت چربی سوزی بلوتامین ، این قرص به گونه ای  طراحی شده است‌ که باعث درمان و حتی از بین بردن درد معده ، نفخ ، و مشکلات روده … شده و سلامت عمومی بدن شما را تضمین ‌میکند .

قرص بلوتامین حاوی ۳۰ عدد کپسول میباشد و کاملا گیاهی و فاقد از هرگونه مواد شیمیایی بدون افزودنی های قندی گلوتن فری وگان و عاری از هرگونه مواد افزودنی میباشد .

قرص لاغری‌ بلوتامین‌ از بروملین / پاپائین، آکای بری، نعناع فلفلی، سماق و زنجبیل تشکیل شده است.

در ادامه مطلب به بررسی ترکیبات موجود در این‌ مکمل می پردازیم :

۱ پاپائین / بروملین:

پاپائین از میوه درخت پاپایا گرفته می شود. برای تهیه دارو استفاده می شود.

مطالعات نشان داده اند که پاپائین التهاب معده را کاهش می دهد و علائمی مانند درد معده، حالت تهوع، سوزش معده ، سکسکه و نفخ را تسکین می دهد.

پاپایان آنزیم میوه پاپایا نقش بسیار مهمی در فرآیندهای گوارشی دارد که شامل ، هضم پروتئین ها در فرایند های‌ گوارشی ‌میباشد.

بهبود سندروم روده تحریک پذیر :

پاپائین علائمی مانند یبوست، نفخ، گاز و درد معده را بهبود می بخشد.

قرص لاغری بلوتامین چیست

درمان زخم معده: پاپائین با خاصیت ضد التها‌بی و درمانی خود میتواند در درمان زخم معده بسیار موثر باشد .

درمان زخم و محافظ پوست :

مراقبت از پوست و زخم: با توجه به ظرفیت های مفید پاپاین، در حال حاضر برای کاربردهای موضعی در سوختگی، تحریکات و زخم مورد مطالعه قرار گرفته است. همچنین برای زخم ها و زخم ها مورد استفاده قرار گرفته است.

۲ نعنای فلفلی:

نعناع فلفلی با بهبود هضم غذا، بهبود حرکات روده و افزایش جریان صفراوی به هضم سریع تر و بهتر چربی ها کمک کرده و با افزایش کالری سوزی، باعث افزایش چربی سوزی و کاهش وزن می شود. مصرف نعناع فلفلی، اشتهای شما را کاهش می‌دهد و از طرف دیگر، به خاطر وجود مقادیر بالای فیبر، برای مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه میدارد.نعنای فلفلی ، گیاه بومی اروپا و همچنین آسیاست میباشد و از‌ گذشته دور‌ تا به حال به دلیل فوایدش  بی شمارش برای سلامتی مورد استفاده  در بسیاری از‌ مکمل های غذایی و لاغری قرار می‌گیرد.

۳ آکای بری :

اکای بری میوه ی تقریبا متوسطی از لحاظ اندازه ای است که رنگ بنفش تیره دارد تقریبا، ترکیبی از انگور و بلوبری میباشد.  این توت یک سوراخ دارد  و دانه ی میوه در  انجا قرار می‌گیرد.

لاغری با بلوتامین

این  تون در مقایسه با سایر میوه ها از چربی بسیار زیادی برخوردار است. ۵ گرم چربی در ۱۰۰ گرم آکای پوره و یخ زده وجود دارد. برای مرجع نیمی از یک آووکادو بزرگ ۱۵ گرم چربی دارد!

بسیاری از چربی هایی که در این این توت یافت می شود، غیر اشباع هستند. این شامل امگا ۳، ۶S و ۹S، مانند اسید آلفا لینولنیک (ALA) و اسید اولئیک است. توت مملو از آنتی اکسیدان است. بعضی از آنها شامل آنتوسیانین ها، پلی فنل ها و ویتامین A، C و E می باشند. توت آکای در مقایسه با بلوبری دارای دارای پروتئین، آهن و ویتامین بیشتری است. این توت شگفت انگیز حاوی مواد معدنی و الکترولیت های مختلف مانند کروم، روی، آهن، مس، منیزیم، پتاسیم، فسفر و منگنز است.

پیشگیری از سکته قلبی ، پاک کنندگی چربی از قلب و عروق.

محافظت از پوست :

اکای بری یک میوه سرشار از انتی اکسیدان است همان طور که می دانید ،  آنتی اکسیدان ها با خنثی سازی اثر رادیکال های آزاد مانع آسیب سلولی شده و  علاوه بر محافظت از پوست خطر ابتلا به بیماری هایی همچون دیابت، و بیماری های قلبی را کاهش می دهند. اکای بری در قرص های لاغری هم به عنوان جنبه درمانی و هم به عنوان یک چربی سوز به کار میرود .

پیشگیری از سرطان :

به دلیل مقادیر بالای انتی اکسیدان این بری که تقریبا ۲.۳ برابر بلوبری است .این میوه میتواند در پیشگیری از سرطان نقش موثری داشته باشد.

محافظت از مغز : بسیاری از ترکیبات گیاهی موجود در آکای بری برای مغز مفید بوده و از این اندام مهم در برابر عوارض ناشی از افزایش سن ، محافظت می کنند.

به عنوان مثال : آنتی اکسیدان های توت آکای با اثرات مخرب التهاب و اکسیداسیون در سلول های مغزی که می تواند روی حافظه و قدرت یادگیری تاثیر منفی داشته باشد مقابله کرده و حتی ممکن است باعث بهبود حافظه شوند.

افزایش سلامت سیستم گوارش :

اکای بری باعث تولید هرچه بیشتر پروبیوتیک ها که یکی از باکتری های مفید روده هستند میشود . بدین ترتیب استفاده از این توت به افزایش هضم غذای مصرف شده کمک میکند . فیبر و انتی اکسیدان های موجود در این بری ، خاصیت ضد نفخ و ضد درد برای دستگاه گوارش شما دارد .

۴ سماق :

سماق برای چربی سوزی‌:

یکی از مهم ترین ویژگی های سماق این ایت که از چاقی نیز جلوگیری کرده و کاهش وزن را آسان می کند. سماق میزان کالری دریافتی را متعادل می کند.

زنجبیل: تحقیقات متعددی در زمینه تاثیر زنجبیل برای لاغری انجام شده است ، که اکثر آنها حاکی از آن است که این ریشه برای لاغری و کاهش وزن موثر است.

ترکیباتی که در زنجبیل وجود دارد، به دریافت خاصیت ضدالتهابی بالایی برای بدن منجر می‌شود. از جمله ترکیبات موجود در آن می‌توان به فلانوئیدها و خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی اشاره کرد که هر یک به نوعی در کاهش وزن و لاغری موثر هستند. زنجبیل یکی از کارامد ترین مواد در قرص های لاغری برای چربی سوزی‌ بسیار بیشتر است .

برای خرید قرص لاغری بلوتامین، می‌توانید از وبسایت معتبر رویال اسلیمینگ این قرص را خریداری کنید. در رویال اسلیمینگ، قرص لاغری لین بین، قرص هیرتامین اصل، محصولات برند آوی بیرز و مای ویتامینز و سایر محصولات را با بهترین قیمت و بصورت ۱۰۰% اورجینال خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×