لابی هتل جهانگردی
گردشگری

پاسخ به سوالات شما درباره هتل جهانگردی کرمان

دی ۴, ۱۴۰۱ 4۰103

بازدید از مجموعه گنجعلی‌خان یا خرید از بازار قدیمی و یا کویرنوردی در شهداد و شاید هم همه این‌ها با هم؛ لازمه سفر به کرمان اقامت چند شب و روز در یک هتل خوب برای یک کرمان‌گردی متفاوت است. کرمان از نظر جاذبه‌های گردشگری همه چیز تمام است. شما چه بخواهید از گردشگری طبیعی لذت ببرید، چه بخواهید به مکان‌های دیدنی قدیمی سری بزنید و چه بخواهید از خوراکی‌های خوشمزه کرمان لذت ببرید باید چند روز در کرمان بمانید.

کویر شهداد هم که فاصله زیادی با کرمان ندارد. پیشنهاد سفربازی به شما این است، اگر راهی کرمان هستید قدم زدن بین کلوت‌های عظیم و فوق‌العاده زیبای کویر شهداد را از دست ندهید و از تماشای آسمان پر ستاره کویر کیفور شوید.

برای همین سفربازی به‌عنوان مرجع ملی رزرو هتل و اقامتگاه به شما توصیه می‌کند تا برنامه شسته‌ورفته‌ای را برای سفر به کرمان بچینید و بعد راهی این شهر جنوبی ایران شوید.

شاید مهمترین مساله برای هر گردشگری، مکان اسکان باشد. البته که مهم است چون تا جای خواب و استراحت شما مناسب و راحت نباشد سفر و اقامت هم نمی‌تواند دلچسب و خاطره‌انگیز باشد.

بدون مقدمه، سفربازی برای سفر شما به کرمان، هتل جهانگردی را معرفی می‌کند. انتخابی مناسب و بی‌وبروبرگرد برای آن‌هایی که می‌خواهند از مکان اقامت خود در این شهر مطمئن باشند.

احتمالا بپرسید چرا سفربازی رزرو هتل جهانگردی کرمان را پیشنهاد می‌کند؛ به چند دلیل، که مهمترین آن می‌تواند موقعیت مکانی عالی آن باشد. این هتل چهار ستاره و زیبا در بلوار جمهوری‌اسلامی، نبش چهارراه شفا واقع شده که همین موجب می‌شود تا دسترسی شما به جاذبه‌های گردشگری کرمان همچون مجموعه گنجعلی‌خان، مسجد جامع، حمام وکیل و گنبد جبلیه راحت باشد.

بازی در زمین تنیس، مسابقه در سالن بیلیارد

نکته بعدی درباره هتل جهانگردی کرمان ارایه امکانات مناسب به مهمانان است که رستوران، زمین تنیس، سالن بیلیارد، پارکینگ، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی، فروشگاه و غرفه‌‌های صنایع‌دستی و سالن ورزش بخشی از آن است.

نکته مثبت دیگر درباره هتل جهانگردی کرمان، کارکنان خوش‌برخورد و کارآزموده آن است که تلاش خود را می‌کنند تا خدمات رفاهی کامل را به شما ارایه کنند.

البته که واحدهای اقامتی یک هتل هم از اولویت بالایی برخوردار است. هتل جهانگردی کرمان ۶۱ اتاق و سوئیت متنوع و مجهز دارد که چشم‌انداز شما از پنجره اتاق‌تان محوطه سرسبز هتل و خیابان است.

نوبتی هم که باشد نوبت معرفی اتاق‌ها و سوییت‌های هتل جهانگردی کرمان است. اولین اتاقی که سفربازی قصد معرفی آن را دارد اتاق دو تخته دابل است. این اتاق ۲۰ مترمربع فضا دارد و مناسب اقامت دو نفر است. در این واحد یک تخت دو نفره وجود دارد که دارای تشکی راحت و ملحفه‌های تمیز است. این اتاق ظرفیت یک نفر اضافه را ندارد.

ازجمله امکانات این اتاق در هتل جهانگردی می‌توان به سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، حمام اختصاصی، یخچال، مینی‌بار غیررایگان، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، شبکه فیلم داخلی، میز و صندلی، میز آرایش، تلفن، دراور و تلویزیون اشاره کرد.

گزینه دیگر برای شما اتاق دو تخته توئین است. اگر می‌خواهید در اتاقی با تخت‌های جداگانه اقامت داشته باشید، این اتاق در هتل جهانگردی کرمان ویژه شماست. این اتاق ۲۰ مترمربعی دارای یک تراس است. با این توضیح که ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

امکانات این واحد شامل سرویس‌فرنگی، اسپلیت، مینی‌بار با هزینه، جالباسی، حمام، تلفن، قفل الکترونیکی در اتاق، دراور، اینترنت، سیستم اطفای حریق و یخچال است.

اتاقی در هتل جهانگردی کرمان

اتاق سه نفره یا سوییت؟

برای آن دسته از گردشگرانی که می‌خواهند سه نفره به کرمان سفر و در اتاقی با سه تخت جداگانه اقامت کنند، اتاق سه تخته سینگل هتل جهانگردی پیشنهاد می‌شود. متراژ این اتاق ۲۵ مترمربع است و ظرفیت نفر اضافه را هم ندارد.

شما با رزرو این واحد از امکاناتی مانند مبلمان، چای‌ساز، تلویزیون، اسپلیت، میز آرایش، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، چیلر، تلفن و مینی‌بار غیررایگان، قفل الکترونیک برخوردار می‌شوید.

اگر هم جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارید در زمان اقامت در کرمان، سوییت رزرو کنید باز هم هتل جهانگردی کرمان برای شما پیشنهادهایی دارد. سوئیت یک خوابه سه تخته در این هتل یکی از آن‌ّهاست. این سوییت ۲۵متری دارای یک سالن نشیمن، یک اتاق خواب با سه تخت تک نفره و تراس است؛ همچنین در این واحد امکان اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر وجود ندارد.

امکانات این سوییت شامل حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، دراور، سیستم تهویه مطبوع، چیلر، یخچال، سیستم اطفا حریق، اسپلیت، میز آرایش، میز کار، جالباسی، تلفن و مینی‌بار غیررایگان است.

سوئیت بعدی در هتل جهانگردی، دو خوابه چهار تخته نام دارد. این سوییت‌ها دارای یک اتاق نشیمن، دو اتاق خواب تراس است. داخل هر واحد یک تخت دو نفره و دو تخت تک‌نفره وجود دارد که با ملحفه‌های تمیز و تشک‌هایی راحت پوشانده شده‌اند. توجه داشته باشید که در این سوئیت امکان اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر وجود ندارد.

ازجمله امکانات این سوییت‌ها در هتل چهار ستاره جهانگردی کرمان می‌توان از سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، تلفن، حمام، سرویس فرنگی، جالباسی، میز و صندلی، میز آرایش، یخچال، چای‌ساز، مینی‌بار با هزینه، مبلمان و تلویزیون نام برد.

مروری هم بر امکانات هتل جهانگردی کرمان به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر بتوانید به نتیجه‌گیری برسید. امکاناتی که شما با رزرو این هتل بهره‌مند می‌شوید متنوع است؛ رستوران، سالن بدنسازی، زمین تنیس و سالن بیلیارد، اینترنت رایگان در لابی، آژانس مسافرتی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، اتاق چمدان، کتابخانه، چای‌خانه سنتی، تالار پذیرایی، خدمات ویژه معلولان و خدمات تور و تهیه بلیط از جمله این امکانات است.

طعم خوش غذاهای دریایی، سنتی و فرنگی

بعید است کسی باشد که میل کردن غذاهایی خوشمزه و باکیفیت برایش چندان مهم نباشد. خبر خوش دیگر اینکه هتل جهانگردی کرمان در این زمینه هم برای مهمانان خود سنگ‌تمام می‌گذارد. رستوران‌های هتل جهانگردی با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی، دریایی، سنتی و فرنگی، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. ماهان، ترنج، نارنج، بیتا و شایان عناوین رستوران‌های این هتل است که دست شما را برای انتخاب مکان صرف غذا باز می‌گذارد.

دیگر بخش‌ جذاب و محبوب هتل چهار ستاره جهانگردی کرمان، کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی آن است که در اوقات فراغت‌تان می‌توانید به آن‌ها سری بزنید و از صرف میان‌وعده‌های خوشمزه در فضایی دلنشین و زیبا لذت ببرید.

اما برای آن‌هایی هم که درحال تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمی هستند هتل جهانگردی کرمان امکاناتی را جمع‌وجور کرده تا شما به بهترین شکل برنامه خود را اجرا کنید. این هتل در طبقه همکف دارای سالن پذیرایی مجهز با گنجایش پذیرایی از ۷۰ نفر است.

رستوران هتل جهانگردی شهر کرمان

مسافرانی که زیاد سفر کردن را دوست دارند می‌دانند که انتخاب هتل در هر شهر کار چندان راحتی نیست؛ شاید شمایی که این روزها، به دنبال رزرو هتل در کرمان هستید این موضوع را بیشتر متوجه شده باشید برای همین این متن آماده شده تا شما در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسید.

احتمالا حالا با سفربازی موافق باشید که چرا باید اقامت در هتل جهانگردی کرمان را تجربه کنید. اگر شما هم موافقید برای رزرو هتل جهانگردی کرمان می‌توانید به سامانه رسمی سفربازی اعتماد کنید و با خاطری آسوده راهی کرمان شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×