معرفی کسب و کار

چرا باید پرستاری از سالمند را به فرد با تجربه بسپاریم؟

بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ 3۰71

هر چه سن انسان بالاتر می رود، مقاومت بدن در برابر بیماری ها، ویروس ها و عوامل بیماری زای دیگر کاهش می یابد و به این منظور اگر فرد سالمند در منزل خود دارید باید به طور کاملا اصولی و با دقت از آن نگهداری کنید تا دچار بیماری های ناعلاج و خطرناک نشود چرا که درمان افراد سالمند به علت کهولت سن سخت تر و خطرناک تر می شود، در صورتی که توان و وقت مورد نیاز برای نگهداری از سالمند خود را ندارید، بهتر است از یک پرستار سالمند با تجربه کمک بگیرید که می توانید آن ها را از شرکت های خدمات پرستاری استخدام کنید، تعداد این شرکت های خدمات پرستاری بسیار گسترش یافته به همین دلیل اگر به دنبال شرکت خدمات پرستاری مطمئن با قیمت های مناسب می گردید، ما به شما شرکت خدمات پرستاری رایامهر در تهران را معرفی می کنیم:

چرا باید پرستاری از سالمند را به فرد با تجربه بسپاریم؟

معرفی شرکت خدمات پرستاری رایامهر

شرکت رایامهر با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه انواع خدمات پرستاری نظیر پرستار سالمند، بیمار و کودک و همین طور نظافت و انجام امور در منزل فعالیت گسترده ای داشته و به بهترین شکل آن ها را به مشتریان و متقاضیان ارائه می کند.

چرا باید شرکت خدمات پرستاری رایامهر انتخاب کنیم؟

همان طور که گفتیم شرکت خدمات پرستاری رایامهر با ۸ سال سابقه و تجربه، خدمات پرستاری خود و انجام امور و نظافت در منزل را با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب، برای مشتریان و متقاضیان آماده می کند، شما می توانید با استخدام پرستار سالمند از این شرکت به طور کاملا مطمئن و با آسودگی خاطر به کارهای خود برسید، ناگفته نماند که این شرکت دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت می باشد.

پشتیبانی شرکت رایامهر

پشتیبانی این شرکت خدمات پرستاری به طور ۲۴ ساعته و در هر روز از هفته پاسخگوی تماس های شما عزیزان هستند و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای پرسیدن سوال، دریافت مشاوره و حتی در شرایط اضطراری با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

هزینه استخدام پرستار سالمند شرکت رایامهر

هزینه استخدام پرستار سالمند با توجه به ساعات مورد نیاز برای نگهداری از سالمند، شرایط جسمی و روحی سالمند، وظایف مورد نیازی که پرستار باید برای سالمند انجام دهد و… متغیر است و به مقدار آن ها بستگی دارد، اما همان طور که گفتیم از ویژگی های قابل توجه این شرکت این است که هزینه ها و قیمت های کاملا مناسب و منصفانه تری به نسبت دیگر شرکت های خدمات پرستاری دارد.

چرا باید پرستاری از سالمند را به فرد با تجربه بسپاریم؟

پرستار سالمند کیست؟

پرستار سالمند شخصی با تجربه و متخصص است که به طور کاملا اصولی و دلسوزانه از افراد سالمند و پیر با هر نوع شرایطی نگهداری می کند و آموزش های لازمه برای نگهداری از سالمند را دیده است.

وظایف پرستار سالمند

  • این پرستار سالمند در استحمام و انجام امور بهداشتی به سالمند کمک می کند.
  • تمام خدمات پزشکی مانند اندازه گرفتن فشار خون، قند خون و علائم حیاتی را برای سالمند در نظر می گیرد و در شرایط خاص و اضطراری پانسمان و تزریقات برای سالمند انجام می دهد.
  • خوردن داروها و قرص ها را به سالمند یادآوری می کند.
  • در انجام فعالیت های بدنی مانند تمرینات ورزشی، فیزیوتراپی و… به سالمند کمک می کند.
  • با توجه به درخواست سالمند و خانواده سالمند خریدهای منزل را انجام می دهد.
  • غذای مورد نیاز سالمند را تهیه و آماده می کند.
  • با همدلی و هم صحبتی از افسردگی و ناامیدی سالمند جلوگیری می کند.

چرا باید پرستاری از سالمند را به فرد با تجربه بسپاریم؟

مزایای استخدام پرستار سالمند

  • در فرد سالمند احساس استقلال ایجاد می شود.
  • به دلیل این که از سالمند در منزل خودش نگهداری می کند احساس امنیت و آرامش می کند.
  • محدودیتی در ملاقات اعضای خانواده، فرزندان و نوه ها با فرد سالمند وجود ندارد.
  • افراد خانواده آرامش خاطر بیشتری دارند.
  • با هم صحبتی و همدلی توجه کامل به سالمند می شود.
  • استرس افراد خانواده کاهش می یابد.
  • چون از سالمند در منزل توسط پرستار نگهداری می شود، روند بهبود بیماری ها افزایش می یابد.
  • نگهداری از سالمند در منزل به نسبت خانه سالمندان هزینه کمتری دارد.
  • سالمند در انجام کارهای روزانه ایمنی بیشتری دارد.

پرستار سالمند پاره وقت

اگر برای ساعات و روزهای مشخصی در منزل حضور ندارید و شخصی توان نگهداری از سالمند شما را ندارد، می توانید پرستار سالمند پاره وقت استخدام کنید و با خیالی آسوده به کارهای خود رسیدگی کنید، استخدام بهترین پرستار سالمند حرفه ای می تواند به شما کمک کند.

پرستار سالمند تمام وقت

حتی اگر به طور تمام وقت به سرکار می روید و مجبور به رفتن سفرهای کاری هستید، می توانید از پرستار سالمند ما به طور تمام وقت بهره مند شوید و نگرانی از بابت سلامت سالمند خود نداشته باشید.

بهترین پرستار سالمند

پرستار سالمند ساعتی

شما برای استفاده از خدمات پرستار سالمند حتما مجبور به استخدام پرستار سالمند پاره وقت و یا تمام وقت نیستید و می توانید فقط برای روزی خاص در ساعت مد نظرتان، از خدمات پرستار سالمند ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×