Images 1707061082 65Bfaf5Af1Cd3 Jpg
معرفی کسب و کار

خرید انواع موتور گیرلس آسانسور از مطمئن‌ترین فروشگاه بازار

بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ 2۰66

از زمان معرفی اولین آسانسور مسافربری ایمن در دهه ۱۸۰۰ تنها دو نوع آسانسور بسیار پر کاربرد بوده‌اند؛ آسانسور هیدرولیکی که برای جابه‌جایی از سیستم پیستونی هیدرولیک استفاده می‌کند و آسانسور کششی که از قرقره و وزنه تعادل برای جابه‌جایی استفاده می‌کند.

آسانسورهای کششی خود به دو نوع دارای گیربکس و فاقد گیربکس یا گیرلس تقسیم می‌شوند. قرقره و وزنه تعادل اجزاء ثابت این دو نوع آسانسور هستند با این تفاوت که موتور این نوع آسانسورها که مهمترین و ضروری‌ترین جزء آنها است و بدون آن حرکت سریع و یکنواخت ممکن نخواهد بود، از انواع گوناگونی خواهند بود.

اگر این نوع آسانسور دارای موتور گیربکس باشد از طریق چرخ‌دنده‌ها به شفت متصل خواهد شد و در آن از یک سیستم گیربکس برای انتقال حرکت به کابین استفاده می‌شود در حالی که اگر از موتور گیرلس استفاده کند آن وقت گیربکس مکانیکی حذف می‌شود و موتور به طور مستقیم به شفت آسانسور متصل خواهد شد. در این مقاله تمرکز ما بر روی انواع موتور گیرلس آسانسور خواهد بود. با ما همراه باشید.

موتور گیرلس آسانسور چیست؟

موتور گیرلس (Gearless) آسانسور، نوعی موتور است که بدون استفاده از چرخ‌دنده کار می‌کند. این فناوری که از اوایل قرن بیستم مورد استفاده قرار گرفته است، امروزه به دلیل کارایی بالا و مصرف انرژی پایین‌تر نسبت به سیستم‌های آسانسور با گیربکس، بسیار محبوب است.

اجزاء موتور گیرلس آسانسور

موتور گیرلس آسانسور خود سیستم پیچیده‌ای است که شامل اجزاء مختلفی است، در واقع کارکرد مطلوب این اجزاء در کنار یکدیگر است که کارکرد مطلوب موتور و در نهایت آسانسور را تأمین می‌کند. این اجزاء عبارتند از:

انکودر، ترمز، فلانژ، یاتاقان، جعبه ترمینال بدنه موتور، روتور و مکنتها، محافظ های خروج سیم بکسل، براکت، شفت، ورقه استاتور و سیم پیچی، فلکه کششی.

اجزاء موتور گیرلس آسانسور

انواع موتور گیرلس آسانسور

حال که انواع مهم آسانسور را شناختیم و دانستیم آسانسور گیرلس چیست، لازم است بدانیم که موتور گیرلس نیز خود انواعی دارد  که شناختشان برای انتخاب بهتر لازم است و این انواع عبارتند از: موتور گیرلس بشکه‌ای یا درامی و موتور گیرلس دیسکس یا تخت.

این نوع موتورها به طور کل و در مقایسه با انواع دیگر فضای کمتری را اشغال می‌کنند، به فن خنک کننده احتیاج ندارند و حرکت نرمتر و یکنواخت‌تری را ایجاد می‌کنند. علاوه بر این سرعت و بازدهی بالایی دارند که آنها را برای مکانهای پر رفت و آمد به گزینه بهتری تبدیل می‌کند و به نسبت انرژی کمتر مصرف می‌کنند، همچنین به روغن‌کاری دوره‌ای احتیاج ندارند که کار نگهداری آنها را ساده‌تر می‌کند، این نوع موتور لرزش و صدای کمتری هم ایجاد می‌کنند. اما هر یک از انواع موتور گیرلس آسانسور ویژگی‌های خاص خود را نیز دارا هستند.

توجه به برند این محصولات و اطلاع از کیفیت آنها بسیار مهم است. لازم است به هنگام خرید از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کنید چرا که درواقع موتورها اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین بخش آسانسورها را تشکیل می‌دهند و برخورداری از نوع با کیفیت آنها به نوعی تضمین عملکرد مطلوب و امنیت بالای کاربران است. استفاده از انواع موتور گیرلس آسانسور با کیفیت بالا به این معنی است که دقت کنترل سرعت و توقف کابین در آسانسور به همان میزان بالا خواهد بود که خود تضمینی است برای ممانعت از حوادث احتمالی است.

علاوه بر این کیفیت بالای موتور به این معنی است که موتور کارایی مطلوبی دارد، مصرف انرژی آن بهینه است و همچنین حرکت آرام و راحتی برای کاربران فراهم می‌کند. همه‌ی این موارد دقت به برند محصول و خرید برندهای معتبر را به امری ضروری برای خریداران تبدیل می‌کند.

انواع موتور گیرلس آسانسور باکیفیت

در ادامه به برخی از مهمترین و معتبرترین برندهایی که در تولید انواع موتور گیرلس آسانسور حرف اول را می‌زنند و به سادگی برای خریداران در دسترس هستند اشاره می‌کنیم. برای مشاهده لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور و کسب اطلاعات بیشتر نیز روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

  • موتور گیرلس هوبر(ایتالیا): این محصول با طراحی منحصر به فرد از کارایی بالا و کمترین میزان مصرف انرژی برخوردار است. این محصول مقاومت و طول عمر بالایی دارد و سرعت‌های بالا را به خوبی پوشش می‌دهد. همچنین برای ترافیک سنگین و ظرفیت‌های بالا گزینه‌ی بسیار خوبی است.
  • موتور گیرلس آرکا (مونتاژ ایران): این محصول که جانشین ساسی ایتالیاست، با محیط زیست سازگار و از مقاومت بالایی برخوردار است، بی‌صداست، به روغن‌کاری احتیاجی ندارد، راندمان الکتریکی و مکانیکی بالایی دارد، به تعمیرات و نگهداری نیاز ندارد، فضای کمی اشغال می‌کند و در آخر ظرفیت ۶ تا ۱۶ نفر و سرعت ۱ تا ۵/۲ متر در ثانیه را به خوبی پوشش می‌دهد و چهار سال گارانتی بی قید و شرط دارد.
  • موتور گیرلس زیلابگ (آلمان): این برند یکی از برترین برندهای تولید موتور گیرلس آسانسور در جهان است. برخی از مهمترین ویژگی‌های آن عبارتند از: کاهش ضخامت بدنه در طرفین، کشسانی کمتر بدنه و فولاد شفت، پیشبرد و بهینه‌سازی ساختار مکانیکی، تعدیل قطعات ریخته‌گری شده، بهینه‌سازی سیم‌پیچی‌ها و بهبود شار مغناطیسی و کاهش تلفات، بهینه‌سازی سیستم‌های ترمز و استفاده از ترمزهای قوی‌تر و کم‌صداتر جدید، بهینه‌سازی طراحی اتصالات الکتریکی و جایگزین شدن چدن گرده‌ای به جای چدن خاکستری در بدنه موتورهای با سایز کوچک که باعث افزایش مقاومت کششی می‌شود و همچنین این نوع موتور طیف بالایی از طرفیت‌ها را پوشش میدهد.
  • موتور گیرلس وبر (ایران): این نوع موتور در ظرفیت‌های ۶ تا ۱۶ نفره و از سرعت ۱ تا ۵/۲ متر در ثانیه تولید و عرضه می‌شود و ظرفیتهای بالای ۱۶ نفر نیر در دست طراحی هستند. این نوع موتورها حرکت نرم و آرامی ایجاد می‌کنند، صدای بسیار کمی دارند، راندمان مکانیکی بالایی دارند، به روغن‌کاری احتیاج ندارند و با ولتاژ ۲۲۰ و ۳۸۰ راه‌اندازی می‌شوند.
  • موتور گیرلس بلولایت (چین): این موتور تا ۴۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند و راندمان انتقال را تا حدود ۹۰ درصد بهبود می‌بخشد. نیاز به روغن کاری مداوم ندارد، بهره‌وری فضایی بهتری برای ساختمان فراهم می‌کند و نصب آن ساده‌تر است. این نوع موتور برای ساختمان‌های با ارتفاع متوسط و بلند مناسب است و از ظرفیت بالایی برخوردار است. دوام و طول عمر بالایی دارد و نگه‌داری و تعمیر این نوع کار ساده‌تری است چون حجم و قطعات کمتری دارد. به خاطر طراحی کارآمدتر و مصرف انرژی کمتر برای ساختمان‌های مدرن گزینه مناسبی است.

برندهای مطرح انواع موتور گیرلس آسانسور

  • موتور گیرلس روسانی (ایران): این برند از برندهای پیشرو است که محصولاتی با کیفیت و عملکرد بهینه تولید و عرضه می‌کند. روسانی با دقت فنی بالا به طراحی موتور گیرلس می‌پردازد که کیفیت بالای آن‌ها ما را از واردات و درگیری با نوسانات قیمت دلار در جریان آن بی نیاز می‌کند و مشکلات مربوط به تهیه قطعات یدکی را رفع و هزینه‌ی تعمیرات را بسیار کاهش می‌دهد.
  • موتور گیرلس ولترودرایو (چین): قیمت گذاری موتورهای گیرلس این برند بر اساس پروژه خاص شما و نیازهای منحصر به فردتان انجام می‌شود و این انعطاف‌پذیری در قیمت خواسته‌های مختلف مشتریان را به خوبی پاسخ می‌دهد. محصولات این برند از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند.
  • موتور گیرلس سیکور (ایتالیا): این موتور به عنوان موتوری با کیفیت و شناخته شده در سطح جهانی، راندمان بالایی دارد. از بازدهی مکانیکی بالایی برخوردار است و علاوه بر آن به خاطر نوع طراحی جمع و جور فضای کمتری را اشغال می‌کند و نصب ساده‌تری دارد. هزینه کاربری مناسبی دارد و از طول عمر بالایی برخوردار است. سیکور ایتالیا هم برای آسانسورهای موتورخانه‌دار و هم آسانسورهای بدون موتورخانه مناسب است.
  • موتور گیرلس بهران (ایران): موتورهای گیرلس بهران در دو مدل برای ظرفیت‌های ۶ و ۸ نفره طراحی و تولید شده‌اند. این مدل‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند، دارای استانداردهای بین‌المللی هستند و قیمتی رقابتی در مقایسه با محصولات خارجی مشابه دارند. این محصولات طول عمر بالایی دارند، فضای کمی اشغال می‌کنند و نصب آن‌ها راحت است.
  • موتور گیرلس ژی زی (چین): این برند در میان رقبای خود از بهترین‌ گزینه‌ها به حساب می‌آید و محصولات آن از کیفیت، کارایی و طول عمر خوبی برخوردارند.
  • موتور گیرلس آرکل (ترک): آرکل با بهره بردن از فناوری پیشرفته روز عملکردی روان و کارآمد دارد که مصرف انرژی را به حداقل رسانده و تجربه‌ی حرکتی آرام و بی‌صدا برای کاربران فراهم می‌کند. این موتور با طراحی بی نظیر و مدرن برای ساختمان‌هایی با فضای محدود گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند، به دلیل استفاده از متریال با کیفیت طول عمر و دوام بالایی دارند و با محیط زیست سازگار هستند.
  • موتور گیرلس پریمو ایتالیا: این موتورها از کارایی مطلوب و دوام بالایی برخوردارند و انعطاف‌پذیری بالای آن‌ها به هنگام نصب، آن‌ها را برای انواع پروژه‌های ساختمانی گزینه مطلوبی می‌سازد. این محصول به دلیل مصرف کم انرژی و سازگاری با محیط زیست برای ساختمان‌های مدرن مناسب است و حرکت نرم و آرامی ایجاد می‌کند.
  • موتور گیرلس متروپلاست (ترک): این برند از مرغوب‌ترین قطعات برای ساخت موتورهای گیرلس استفاده می‌کند و به خاطر کیفیت بالای ترمزهای استفاده شده شهرت دارند.
  • موتور گیرلس فوردر (اسپانیا): این نوع موتورها به دلیل طراحی خاص خود برای فضاهای محدود بسیار مناسب هستند، استفاده از قطعات مرغوب، دوام و طول عمر بالایی به آن‌ها می‌دهد، مصرف انرژی آن‌ها کم و نصب و راه‌اندازی‌شان بسیار ساده است.
  • موتور گیرلس موتودرایو (چین): این موتور دارای مزایایی مانند بار استاتیکی بالا، قابلیت نصب در فضای محدود، کاهش هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری، کیفیت حرکتی خوب، بازده و راندمان بالای ۹۰ درصد، عدم نیاز به روغن کاری و عملکرد مناسب در ساعات پر ترافیک هستند.
  • موتور گیرلس ویتور (آلمان): این موتور با برخورداری از کارایی و راندمان بالا و عملکردی صامت و بی‌صدا برای کاربران فضایی امن و راحت فراهم می‌کند، مصرف انرژی را تا حد ممکن کاهش می‌دهد و با محیط زیست مهربان است، سیستم کنترل سرعت و موقعیت دقیقی دارد، نصب و نگهداری آن آسان و کم‌هزینه است و در نهایت این که امنیت کاربران را به خوبی فراهم می‌کند.

بهترین فروشگاه برای خرید موتور گیرلس آسانسور

همانطور که گفتیم توجه به برند انواع موتورها برای اطمینان از بازدهی و کارایی مطلوب و امنیت بالای آسانسور ضروری است. همین امر مراجعه به شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر، جهت خرید برندهای خوب و معتبر را ضروری می‌سازد. فروشگاه اینترنتی فطرس مال که در زمینه تعاملات بین‌المللی صاحب افتخارات بسیار است، مرجع معتبری برای خرید قطعات آسانسور به شمار می‌رود. این شرکت همواره با هدف رضایت مشتریان بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به شما عرضه می‌کند.

علاوه بر این با برخورداری از همکاری تیمی ماهر، توانا، متخصص و مجرب و ارائه‌ی محصولات با کیفیت و فرایندهای هوشمند و صنعتی توسط آنها، مجموعه‌ی فطرس مال یکی از قدرتمندترین و معتبرترین شرکت‌ها در رابطه با صنعت آسانسور در خاورمیانه است.این موارد در کنار هم، فطرس مال را به مرجعی مطمئن تبدیل می‌کند که می‌توان با خیال آسوده از آن خرید کرد و مطمئن بود که کیفیت محصول خریداری شده بالا است و میتوان از آن انتظار کارایی مطلوب را داشت.

شاید در نگاه اول نتوان به سادگی به این امر پی برد اما خرید از شرکت‌های معتبر در واقع نوعی صرفه جویی در هزینه‌ها هم هست؛ زیرا پرداخت هزینه‌ی نسبتا بالا برای خرید محصولاتی که نام برندهای خوب و معتبر را بر خود دارند در واقع هم به خاطر مصرف بهینه انرژی در صورت استفاده از این محصولات و هم به دلیل کمتر شدن هزینه‌های تعمیر و نگهداری در صورت رخ دادن خرابی‌های احتمالی، مانع پرداخت بسیاری از هزینه‌های احتمالی در آینده خواهند شد.

در نهایت برندهایی که در این محتوا به آن‌ها اشاره شد از جمله بهترین برندهای انواع موتور گیرلس آسانسور در داخل و خارج کشور هستند. فطرس مال علاوه بر ارائه موتور گیرلس عرضه کننده انواع موتور گیربکس دار نیز می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید برای خرید انواع موتور آسانسور به نشانی www.fotrosmall.com/product-category/elevator-motor/ در فروشگاه اینترنتی فطرس مال مراجعه کنید تا از انواع موتور آسانسور با بالاترین کیفیت برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×