کارمندان مطب
سلامت

۴ نکته برای کمک به حفظ کارمندان مطب در دراز مدت

اردیبهشت ۳, ۱۴۰۲ 4۰120

اگر تا به حال فردی را استخدام کرده‌اید که فکر می‌کردید برای کلینیک شما مناسب است، اما دو هفته بعد با خود فکر کردید اشتباه کردید چاره چیست؟ چه نکاتی را باید برای حفظ کارمندان مطب رعایت کنید؟

چندین کار وجود دارد که باید با هر استخدام جدید انجام دهید تا به آن‌ها کمک کنید شانس زیادی برای موفقیت خود داشته باشند و اجرای همه آن‌ها بلافاصله آسان است.

۱. یک برنامه ورود خوب برای حفظ کارمندان مطب داشته باشید

حتی اگر یک مسئول پذیرش با بیش از ۲۰ سال تجربه استخدام کرده باشید، همچنان به یک برنامه مناسب برای پذیرش در دفتر خود نیاز دارید. مطب قبلی آن‌ها ممکن است کارها را متفاوت از دفتر شما اداره کرده باشد، ممکن است با محیط شرکتی بیشتر آشنا باشند، یا ممکن است آخرین مطب آن‌ها به جای دندانپزشکی عمومی، تخصصی بوده باشد. در هر صورت، آن‌ها برای انتقال دانش خود به کمک نیاز دارند.

فرآیند ورود شما به دفتر شما منحصر به فرد خواهد بود، اما به‌طور کلی، باید موارد زیر را داشته باشد:

  • نوشتن کامل از کار آن‌ها
  • چک لیستی از وظایف روزانه آن‌ها
  • آموزش موقعیت آن‌ها در مطب شما
  • تمرین سناریوهای مختلف با موقعیت آن‌ها
  1. نوشتن کامل کار آن‌ها برای حفظ کارمندان مطب بسیار سودمند است زیرا مطب شما کارها را متفاوت از هر جای دیگری اجرا می‌کند. مهم است که بنویسید چه چیزی از آن‌ها انتظار می‌رود و چگونه باید جزئیات کار خود را انجام دهند.

دکتر امیررضا نعمتی

  1. چک لیستی از وظایف روزانه آن‌ها ضروری است تا مطمئن شوند چیزی را فراموش نمی‌کنند، به خصوص زمانی که برای اولین بار شروع به کار می‌کنند.
  2. تمرین سناریوهای مختلف موقعیت برای حفظ کارمندان مطب بسیار مهم است. برای مثال، یک مسئول پذیرش باید آنچه را که از طریق نوشتن یا آموزش آموخته است، تمرین کند. برای آشنایی بیشتر با راه‌های مدیریت کلینیک و مطب از متخصصین ما در طب مارکتینگ کمک بگیرید.

۲. برای حفظ کارمندان مطب به آموزش آن‌ها هدف بدهید

اگر تا به حال به یک استخدام جدید نشسته‌اید تا فیلم‌های آموزشی را تماشا کنید اما دیدید که آن‌ها همزمان روی تلفن خود پیمایش می‌کنند، به احتمال زیاد هدف خوبی از انجام این کار ندارند.

اگر هدفی در مورد اینکه چرا آن‌ها برای انجام جنبه‌های مختلف کارشان آموزش می‌بینند، مشخص نکنید، اهمیت آن را نخواهند دید. اگرچه این ممکن است درست باشد، اما هدف واقعی آن‌ها از آموزش در کارشان این است که در نهایت بتوانند به این مطب کمک کنند تا بیماران بیشتری را سالم نگه دارند.

۳. آن‌ها را به صورت دوره‌ای در طول روز بررسی کنید

چه دکتر، مدیر مطب یا یک کارمند ارشد در مطب، از شخصی بخواهید که در طول روز در طول روز یا در ماه اول کار، وضعیت استخدام جدید شما را بررسی کند. به این ترتیب، اگر آن‌ها چیزی را متوجه نشدند یا در مورد چیزی به کمک نیاز داشتند، می‌توانید به سرعت به آن رسیدگی کنید.

گاهی اوقات مردم در مورد چیزی کمک یا توضیح نمی‌خواهند، زیرا نمی‌خواهند بی‌تجربه باشند؛ بنابراین، آن را نادیده می‌گیرند یا آن را برای بعداً کنار می‌گذارند که نتیجه آن ایجاد احساسات و مرتکب اشتباه می‌شود.

اگر متوجه شدید که کارمندی منفی‌تر، ناامیدتر، فاقد اشتیاق برای کار و غیره به نظر می‌رسد، شخصی باید صادقانه از او بپرسد که اوضاع چگونه پیش می‌رود و مایل به کمک به او باشد.

کارمندان مطب

۴. از همه کارکنان جدید بخواهید که اصطلاحات را کاملاً درک کنند

تعجب خواهید کرد که چگونه حتی کارمندان بسیار با تجربه به‌طور کامل برخی از اصطلاحات در صنعت دندانپزشکی را درک نمی‌کنند. این می‌تواند باعث سردرگمی و اشتباهات در محل کار و کاهش حفظ کارمندان مطب شود، بنابراین مهم است که فهرستی از تمام کلمات تخصصی و اختصارات آن‌ها ایجاد کنید. در اینجا یک مثال سریع آورده شده است:

به عنوان مثال جرم‌گیری و روت پلنینگ (SRP): جرم‌گیری زمانی است که دندانپزشک تمام پلاک‌ها و جرم‌ها (پلاک‌های سخت شده) را در بالا و زیر خط لثه تا انتهای پاکت از بین می‌برد. روت پلنینگ زمانی است که دندانپزشک ریشه دندان‌ها را صاف می‌کند تا به لثه‌ها کمک کند تا دوباره به دندان‌ها بچسبند.

سخن پایانی

هدف شما از انجام این کارها و حفظ کارمندان مطب سلامت مجدد بیماران است. شما هر یک از کارمندان خود را استخدام کردید زیرا دیدید که آن‌ها پتانسیل زیادی برای کمک به شما در این هدف دارند. بهترین کاری که می‌توانید برای کارمندان جدید خود انجام دهید این است که به آن‌ها کمک کنید تا سرعت خود را بالا ببرند، در کار خود کاملاً شایستگی داشته باشند و درک کنند که چگونه کارها را در کلینیک خود اجرا می‌کنید. برای مدیریت بهتر کلینیک خود همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:

۰۲۱۲۲۶۴۴۷۷۳

۰۲۱۲۶۶۴۳۰۶۴

۰۲۱۲۶۶۰۱۷۹۵

وبسایت:

www.tebmarketing.com

اینستاگرام:

tebmarketing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×