خرید صندلی اداری با بهترین قیمت

خرید صندلی و مبلمان و میز اداری از مهم ترین خریدهای اولیه هنگام راه اندازی یک شرکت است و باید در نظر داشته باشید که علاوه بر تاثیر مثبت در زیبایی دکوراسیون داخلی از نظر کارایی نیز بسیار حائز اهمیت هستند. میز و صندلی اداری اگر به درستی انتخاب شوند بازدهی کاری در محیط اداره تان بالا میرود و در طی طولانی مدت، کارکنانتان دچار آسیب های بدنی نمی شود و شاهد افزایش رضایت شغلی خواهید بود. به همین دلیل هنگام خرید انواع صندلی مطالعه و کارمندی و غیره حتما به نکات اولیه و دارا بودن استانداردهای مورد نیاز صندلی دقت داشته باشید. برای خرید صندلی می توانید به مراکز و سایت های فروشگاهی بسیاری مراجعه کنید اما در نظر داشته باشید که خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده با حذف واسطه ها، منجر به خرید مقرون به صرفه تری می شود. اگر قصد خرید صندلی و میز و مبلمان اداری را دارید بهتر است به سایت یا نمایندگی های معتبر شرکت های تولید کننده مراجعه کنید. شرکت سیلا یکی از تولید کنندگان محصولات میز و مبلمان صندلی اداری می باشد که بیش از نیم قرن سابقه درخشان در حوزه تولید صندلی های اداری مدرن و ارگونومیک دارد. این کارخانه با استفاده از دانش مهندسان مجرب، باکیفیت ترین صندلی و مبلمان اداری را طراحی کرده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.­­­­­­­­­

­­­F25503E7 66Ee 4Ba5 B358 5Df834Cd792C

ارتباط کیفیت صندلی با سلامتی افراد

صندلی از تجهیزات بسیار مهم می باشد که در محیط های شخصی و کاری بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد. اگر صندلی از ویژگی های اولیه و استاندارد برخورد باشد با آسیب بدنی مواجه نخواهید شد. اما اگر صندلی ارتفاع مناسبی نداشته باشد یا بدن هنگام نشستن در شرایط بدی قرار داشته باشد، در کوتاه مدت شاهد بروز انواع دردهای عضلانی و بدنی خواهید بود. در نتیجه هنگام خرید صندلی کارمندی و مبلمان لابی به استاندارد بودن و ارگونومیک بودن آن توجه داشته باشید تا صندلی خریداری شده کیفیت بالایی داشته باشد. خرید صندلی باکیفیت، تضمین سلامت بدن می باشد. برای خرید مقرون به صرفه و باکیفیت صندلی باید به نکته های مهمی چون نوع پایه ها، جنس بدنه، فرم پشتی صندلی و غیره توجه داشته باشید اما مهم ترین ویژگی  که باید به آن توجه داشته باشید، ارتفاع صندلی است. ارتفاع صندلی ارتباط مستقیمی با گردش جریان خون در بدن دارد و اگر صندلی ارتفاع مناسبی نداشته باشد به سرعت خسته خواهید شد و شاهد گرفتگی های عضلانی در ناحیه پا خواهید بود. به همین دلیل اکثر کارفرمایان ترجیح می دهند از صندلی هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع برای محیط کاری خود استفاده کنند. اگر به دلیل شرایط ویژه کارتان نمی توانید از صندلی هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند استفاده نمایید، می توانید صندلی هایی با پایه ثابت خریداری کرده و با قرار دادن یک زیرپایی، صندلی را برای تمام افراد قابل استفاده نمایید. تماس پا با سطح زمین بسیار مهم است و این تماس می تواند با استفاده از تنظیم ارتفاع صندلی یا با استفاده از زیرپایی، با سطح زمین برقرار شود.

Dc4082Af 835B 4B6A 97D0 6016Cb20874C

یک صندلی ارگونومیک چه ویژگی هایی دارد؟

زمانی که برای خرید صندلی اقدام می کنید با مدل ها و ویژگی های متنوعی مواجه می شوید، دلیل تنوع مدل، کاربرد و ویژگی های صندلی، متفاوت بودن نیاز مشاغل می باشد. به طور مثال برخی از شغل ها نیاز به صندلی اداری با ویژگی هایی چون ارتفاع قابل تنظیم، دسته با قابلیت تنظیم، بدنه گردان، پشتی ثابت و نشیمنگاه چرم دارند. در صورتی که برخی از مشاغل نیاز به صندلی های ساده تری دارند و داشتن یک پایه و نشیمنگاه برای­­ صندلی کافی است. بنابراین هنگام خرید و انتخاب صندلی باید به دکوراسیون داخلی، کیفیت صندلی، رنگ صندلی، قابلیت های صندلی و بودجه تان توجه داشته باشید. ویژگی هایی چون نشیمنگاه نرم، داشتن پشتی S مانند به دلیل پر کردن گودی کمر، قابلیت تنظیم ارتفاع و هر نوع ویژگی ای دیگری که بر اساس ساختار بدنی افراد در صندلی تعبیه شده باشد، به منظور استاندارد بودن و ارگونومیک بودن صندلی می باشد. لازم به ذکر است که ارگونومیک بودن صندلی، تضمین سلامتی و تضمینی برای کسب رضایت کارمندانتان و افزایش بازدهی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید