زود انزالی
زناشویی - سلامت

خاصیت های ژل رویال برای درمان زود انزالی در مردان!

اسفند ۱۹, ۱۴۰۱ 8۰182

احتمالا بارها نام ژل رویال یا ژل سلطنتی را شنیده و یا شاید از آن مصرف نیز کرده‌اید. این ماده مغذی سرشاراز فواید مختلف برای بدن ما بوده و در سنین مختلف قابل استفاده است. یکی از مهم‌ترین خواص ژل رویال، تقویت قوای جنسی و جلوگیری از زود انزالی در مردان است که در این بحث به آن می‌پردازیم.

رویال ژلی چیست؟

عسل را مهم‌ترین محصول زنبور عسل می‌دانند اما فعالیت زنبورهای کارگر منحصر به تولید عسل نبوده و محصولاتی همچون ژل رویال و موم را نیز تولید می کنند. متاسفانه به دلایل مختلف تاریخی و همچنین گرانقیمت بودن این ماده طبیعی، ژل رویال به عنوان یک ماده درمانگر فوق العاده عالی هنوز نتوانسته جایگاه مناسبی در بین مواد دارویی پیدا کند.

ژل رویال یا ژل سلطنتی یا شاه انگبین ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارِنکس و فک پایینی زنبور عسل کارگر خارج می‌شود. این ماده تنها غذایی است که در طول عمر ملکه به او داده می‌شود و همچنین همه لاروهای کوچک در سه روز اول پس از تخم درآمدن با شاه‌انگبین تغذیه می‌شوند.

بیشتر بخوانید :

 

زود انزالی معجون تقویت قوای جسمی مردان
زود انزالی معجون تقویت قوای جسمی مردان

ترکیبات ژل رویال چیست؟

حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد ترکیبات ژل رویال آب است. از قند‌های اصلی موجود در ترکیبات رویال ژلی می‌توان به فروکتوز، گلوکوز و ساکاروز اشاره کرد. همچنین از جمله عناصر معدنی موجود در این ماده می‌توان پتاسیم، فسفر، گوگرد، کلسیم، منگنز، روی و آهن را نام برد. ژل سلطنتی غنی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن انسان است که ریبوفلاوین (B2)، بیوتین (B7)، نیاسین (B3)، تیامین (B1) و اسید فولیک (B9) از جمله مهمترین‌های آنها هستند.

خواص ژل رویال

  • تقویت کننده بسیار موثر سیستم ایمنی بدن
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و بهبود عملکرد مغز
  • تقویت عملکرد اعصاب و بهبود آلزایمر
  • کاهش عوارض یائسگی در بانوان
  • افزایش انرژی و بهبود خستگی ناشی از انواع بیماری‌ها مانند سرطان و ام اس
  • یک راه حل درمانی برای بیماری‌های قلبی و فشار خون
  • کمک به درمان دیابت
  • مصرف ژل رویال باعث جذب بیشتر کلسیم و جلوگیری از پوکی استخوان می‌شود
  • بهبود زخم ها
  • تقویت قوای جنسی و باروری در آقایان و جلوگیری از زود انزالی
خواص ژل رویال برای معده
خواص ژل رویال برای معده

تاثیر مصرف رویال ژلی بر قوای جنسی و باروری

طریقه مصرف ژل رویال در طب اسلامی
طریقه مصرف ژل رویال در طب اسلامی

ضعف قوای جنسی و زود انزالی یکی از معضلات بزرگ در بین مردان است که سبب مشکلات جدی در بین زوجین و ایجاد سردی در روابط می‌شود. برای بهبود این مشکلات راه‌ حل‌های مختلفی ارائه شده که تغذیه صحیح با موادی که قوای جسمانی و جنسی را تقویت می‌کنند یکی از آسان‌ترین روش‌های پیشنهادی است.

در مطالعه‌ای که در دانشگاه پزشکی مشهد بر روی خواص ژل رویال بر ناباروری مردان انجام شد. نشان داده شد که اسپرم‌های گروهی از مردان که با رویال ژل درمان شده‌اند چه از نظر تعداد و چه از نظر قدرت نسبت به گروه دیگری که از این مکمل استفاده نکرده اند بیشتر شده است.

درمان زود انزالی با ژل رویال

ژل رویال یکی از موادی است که برای بهبود زود انزالی توصیه می‌شود. هورمون هایی مانند تستسترون و استروژن برای تولید مثل بسیار مهم هستند. بر اساس بررسی های صورت گرفته تاثیرژل رویال مشابه داروهای استروئیدی در بدن است و باعث افزایش سطح هورمون ها در بدن می شود.

ژل رویال به خوبی می تواند مشکلات جنسی ایجاد شده در مردان مانند زود انزالی، مشکل نعوظ و کاهش میل جنسی را برطرف کند. ترکیبات موجود در این ماده سبب افزایش سطح انرژی در بدن می‌شود. این ماده با استفاده از ویتامین های خود باعث بهبود غشای اطراف سلول های اسپرم شده و در نتیجه طول عمر آنها را افزایش میدهد. همچنین هورمون های ترشح کننده را تحریک کرده و مقدار اسپرم را افزایش می دهد.

ژل رویال به گردش بهتر خون در آلت تناسلی کمک کرده و به همین علت این مشکل بسیار خاص و اذیت کننده را بهبود می‌بخشد.

طریقه مصرف ژل رویال برای مردان

در صورتی که تمایل دارید از ژل رویال به عنوان تقویت قوای جنسی مردان و درمان کننده زود انزالی استفاده کنید، حتما در نظر داشته باشید که میزان دوز مصرفی را به صورت یکجا وارد بدن خود نکنید. حتما آن را به ۲ تا ۴ نوبت تقسیم کنید. یعنی اگر قرار است روزانه ۱ گرم ژل رویال خام مصرف کنید، هر ۱۲ ساعت یکبار نیم گرم ژل رویال را میل کنید. برای بقیه انواع ژل رویال نیز همین قاعده را در نظر داشته باشید. مصرف هر ۱۲ ساعت یکبار، یکی از مرسوم ترین تجویزات برای تقویت قوای جنسی با رویال ژلی است.

مکمل و قرص رویال ژلی برای مردان

قرص رویال ژلی برای کسانی که امکان استفاده مستقیم از ژل رویال را ندارند بهترین گزینه ممکن است. به صورت کلی با مصرف مکمل ها و قرص‌هایی که حاوی ژل رویال هستند می‌توانید از خواص این ماده مغذی بهره مند شوید. در بسیاری از این مکمل‌ها از ترکیبات طبیعی و گیاهی دیگری در کنار ژل رویال استفاده شده که باعث تاثیرگذاری هرچه بیشتر آن‌ها شده است.

یکی از مواردی که در مکمل های تقویت جنسی آقایان استفاده می‌شود جینسینگ است. ترکیب ژل رویال و جینسینگ در کنار هم یک معجون فوق العاده عالی برای درمان زود انزالی هستند. خرید از داروخانه بهترین روش تهیه این ترکیب و انواع مکمل‌های دیگر است.

منبع : مثبت ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×