شرایط ویژه نالینو برای پرسنل سازمان ها

اگر تا به حال قصد خرید ظروف پخت و پز چدنی اصل و با کیفیت را داشته اید، حتما برای یک بار هم که شده به سایت نالینو و محصولاتش سر زده اید.

گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا با نام تجاری نالینو، در حال حاضر تنها تولید کننده ظروف آشپزی ساخته شده از چدن اصل است. این روزها خیلی ها محصولات نالینو را به خاطر کیفیت بالا و عدم نیاز به روغن می شناسند. ظروفی که هر یک کاربردهای متنوعی داشته و با قابلیت استفاده بر روی اجاق گاز، داخل فر و همچنین آتش زغال، توانسته اند بسیاری از توجهات را به سمت خود جلب نمایند.

اما اگر تا کنون سری به وب سایت نالینو زده باشید، حتما از شرایط ویژه این برند برای پرسنل سازمان ها و ارگان های مختلف، با خبر شده اید. اما اگر هنوز با این شرایط آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم که چند دقیقه ای را تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پیش از هرچیز بهتر است نگاهی داشته باشیم به شرایط ویژه خرید از نالینو.

C:\Users\Samsung\Desktop\نالینو\0011218_1920-Banner-Doneta.jpg

منظور از شرایط ویژه خرید از نالینو چیست؟

احتمالا برای شما هم این سوال مطرح است که وقتی از شرایط ویژه خرید از محصولات نالینو صحبت می کنیم، منظورمان دقیقا چه شرایطی ست؟

در این رابطه، خوب است که بدانید گروه تولیدی و صنعتی نالینو، به جهت رفاه حال خریداران محصولات این برند ایرانی، تلاش کرده تا شرایط متنوع و مختلفی را برای عرضه محصولات خود در نظر بگیرد.

از جمله مهم ترین این شرایط می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • فروش به صورت اقساطی
  • فروش با تخفیفات ویژه

فروش به صورت اقساطی

از جمله تسهیلات خرید که به منظور رفاه حال خریداران و به ویژه پرسنل سازمان ها بر روی سایت نالینو در نظر گرفته شده، امکان خرید اقساطی است. برای انجام خرید اقساطی محصولات نالینو، کافیست که به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

پس از انتخاب محصول، در قسمت ثبت سفارش و به هنگام پرداخت نهایی، بایستی گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب کنید. در این حالت، خریداران محترم می توانند هزینه محصول مورد نظرشان را در ۴ قسط و بدون پرداخت کارمزد تسویه نمایند.

گفتنی ست علاوه بر این شرایط، بسیاری از مجموعه ها و ارگان ها، برای پرسنل خود شرایط ویژه تری را نیز در نظر گرفته اند. پرسنل این مجموعه ها می توانند برای استفاده از طرح فروش ویژه و اقساطی محصولات نالینو به واحد رفاهی محل کار خود مراجعه نمایند.

البته در صورت برقراری چنین شرایطی، حتما اطلاع رسانی لازم، از طرق مختلف به کارکنان این مجموعه ها انجام خواهد شد.

به طور کلی طرح فروش اقساطی محصولات نالینو، گزینه ای مناسب برای کسانیست که می خواهند محصولی با کیفیت و استاندارد را با بهترین شرایط پرداخت، خریداری نمایند.

فروش با تخفیفات ویژه

یکی دیگر از شرایطی که گروه تولیدی و صنعتی پانیذسازان دانا، به جهت تسهیل در امکان خرید محصولات برند نالینو در نظر گرفته است، ارائه تخفیفات ویژه به پرسنل سازمان ها و نهادهای مختلف است.

به این منظور، گروه نالینو تا کنون با سازمان ها، نهادها و ارگان های مختلف وارد مذاکره شده و پس از عقد تفاهم نامه همکاری، شرایطی را مهیا نموده که پرسنل این مجموعه ها و سازمان ها بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف های ویژه از برند نالینو خریداری نمایند.

شایان ذکر است که این تخفیفات علاوه بر تخفیف های فصلی و دوره ای که گروه نالینو برای عموم مصرف کنندگان در نظر می گیرد، برای پرسنل این مجموعه ها لحاظ می شود.

C:\Users\Samsung\Desktop\نالینو\0010586_Forge Banner Desktop.jpeg

کدام شرکت ها و مجموعه های می توانند از شرایط ویژه فروش محصولات نالینو استفاده کنند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شرکت ها و مجموعه هایی که علاقه مند به ارائه محصولات نالینو با شرایط ویژه به پرسنل و کارمندان خود هستند، می توانند تنها با یک تماس با واحد بازرگانی گروه نالینو، با این مجموعه وارد مذاکره شده و پس از نهایی سازی مذاکرات و عقد تفاهم نامه همکاری، امکان خرید محصولات نالینو را با شرایط و تخفیفات ویژه، برای پرسنل خود فراهم آورند.

شاید دانستن این موضوع برایتان جالب باشد که تا کنون بسیاری از شرکت ها و مجموعه های دولتی و خصوصی با این برند ظروف پخت و پز، تفاهم نامه همکاری امضا نموده و برای کارکنان خود امکان خرید محصولات نالینو را با شرایط ویژه فراهم نموده اند.

آیا پرسنل شرکت های طرف قرارداد می توانند اقدام به خرید حضوری کنند؟

تا به اینجا متوجه شدیم که سایت نالینو یکی از بهترین گزینه ها برای اعمال تخفیف ها و یا برای ثبت خرید اقساطی است. علاوه بر این پرسنل شرکت ها و مجموعه های طرف قرارداد نالینو، می توانند با مراجعه به سایت نالینو، اقدام به ثبت سفارش خود با تخفیف های ویژه و اختصاصی کنند.

اما لزوما برای بهره مندی از این شرایط نیازی نیست که به سایت نالینو مراجعه نمایند. نالینو برای آن دسته از خریدارانی که تمایل به خرید محصولات نالینو به شکل حضوری دارند هم، تمهیدات لازم را اندیشیده است.

بر این اساس آن عده از پرسنل شرکت ها و نهادها که تمایل به خرید حضوری محصولات نالینو را دارند می توانند با مراجعه به شعبه مرکزی نالینو، واقع در تهران، منطقه نیاوران، مجتمع تجاری اطلس مال، اقدام به خرید حضوری محصولات مورد نظرشان با شرایط اقساطی و یا با تخفیفات ویژه نمایند.

C:\Users\Samsung\Desktop\نالینو\0010580_Banner Desktop Top Sale.jpeg

تا کنون کدام مجموعه ها با برند نالینو تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند؟

همانگونه که گفتیم تا کنون نهادهای دولتی و خصوصی زیادی با گروه نالینو تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند که از آن میان می توان به مجموعه های زیر اشاره کرد:

  • باشگاه مشتریان بانک ملت:

با عضویت در این باشگاه می توانید، محصولات نالینو را با قیمتی متفاوت تر و با تخفیفات ویژه خریداری نمایید.

  • صدا و سیما:

بازنشستگان صدا و سیما می توانند محصولات نالینو را با شرایط اقساطی ویژه خریداری کنند.

  • هواپیمایی ماهان:

پرسنل هواپیمایی ماهان می توانند ظروف پخت و پز نالینو را با تخفیف های ویژه و اختصاصی به خانه ببرند.

  • هواپیمایی هما:

کارکنان هواپیمایی هما می توانند ظروف پخت و پز و بدون نیاز به روغن نالینو را به قیمتی مناسب تر نسبت به بازار، خریداری کنند.

  • بانک سپه:

حقوق بگیران بانک سپه می توانند با استفاده از امکان خرید اقساطی محصولات نالینو، ظروف مورد نظر خود را به صورت اعتباری و بدون بهره تهیه نمایند.

  • بانک رفاه:

مستمری بگیران بخش های خصوصی، کشوری و لشکری می توانند از طریق سامانه بتای بانک رفاه، محصولات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و بدون بهره از برند نالینو خریداری نمایند.

سخن آخر:

این روزها بسیاری از سازمان، نهادها، ارگان ها و شرکت های دولتی و یا خصوصی، تمایل به ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی برای پرسنل و کارکنان خود دارند. به همین منظور اقدام به عقد قراردادهای مختلف و متنوع با برندهای گوناگونی می کنند.

در این میان مجموعه ها و یا شرکت های علاقه مند به عقد قرارداد با گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا می توانند با مراجعه به سایت نالینو، در قسمت “ارتباط با ما” یکی از راه های ارتباطی با گروه نالینو را انتخاب کرده و پس از انجام مذاکرات لازم و عقد تفاهم نامه، شرایط فروش ویژه محصولات نالینو را برای پرسنل و کارکنان خود فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید