معرفی کسب و کار

احراز هویت ساده و سریع در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ 5۰56

صرافی ارز دیجیتال اکسیر از جمله پلتفرم‌های ایمن در سطح کشور ایران است. شما از طریق این صرافی قادر به خرید و فروش نمونه‌های مختلفی از ارز‌های دیجیتال اعم از: بیت کوین، اتریوم، تتر، شیبا و… در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طور حرفه‌ای خواهید بود.

امروزه خرید و فروش انواع ارز‌های دیجیتال در کشور ایران بسیار رایج شده است. از این رو پلتفرم‌های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند که پلتفرم صرافی ارز دیجیتال اکسیر از معروف‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

در واقع می‌توان گفت که صرافی ارز دیجیتال اکسیر از جمله پلتفرم‌های ایمن در سطح کشور ایران است. شما از طریق این صرافی قادر به خرید و فروش نمونه‌های مختلفی از ارز‌های دیجیتال اعم از: بیت کوین، اتریوم، تتر، شیبا و… در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طور حرفه‌ای خواهید بود.

احراز هویت ساده و سریع در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

بنابراین شما با استفاده از صرافی ارز دیجیتال بدون نگرانی و با اطمینان قادر به انجام انواع معاملات ارز دیجیتال خواهید بود. همچنین در صرافی ارز دیجیتال اکسیر، امکان واریز و البته برداشت نمونه‌های متنوعی از کوین و توکن‌ها به صورت مستقیم، با قیمت اصلی، خرید و عرضه ارز بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال در بازار‌های دلار و حتی تومان فراهم شده است. در ادامه این مقاله نحوه ثبت نام و البته احراز هویت ساده و سریع در صرافی ارز دیجیتال اکسیر را برای شما ذکر خواهیم کرد.

نحوه ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

به منظور استفاده و بهره‌مندی از کلیه خدمات صرافی ارز دیجیتال اکسیر ابتدا در سایت مربوط به آن ثبت نام نمایید تا در نتیجه، حساب کاربری مختص شما ساخته شود. به منظور ثبت نام در سایت اکسیر مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

۱. ورود به آدرس exir.io

در اولین مرحله باید به وبسایت ارز دیجیتال اکسیر به آدرس exir.io مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که تا حد ممکن از مرورگر chrome برای ورود به آدرس ذکر شده استفاده کنید.

۲. کلیک بر گزینه ثبت نام

در مرحله بعدی در قسمت نوار بالای سایت مورد نظر، رگزینه‌ای به نام ثبت نام وجود دارد، بر روی آن کلیک کنید.

۳. ثبت اطلاعات

در فرم مربوط به ثبت نام، ابتدا‌ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کرده و سپس یک رمز عبور اصولی برای آن انتخاب کنید. توجه داشته باشید که رمز عبور شما باید دست کم ۸ کاراکتر و ترکیبی از انواع حروف و اعداد باشد.

۴. نمایش پیغام

در گام بعدی، بعد از آنکه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کردید، پیامی با عنوان‌ایمیل فعال‌سازی برایتان ارسال می‌گردد، نشان داده خواهد شد.

۵. ورود به صندوق inbox

در مرحله بعدی به صندوق ورودی inbox وارد شوید و در‌ایمیل ذکر شده، تأیید را انتخاب نمایید. اگر که‌ایمیلی برای شما ارسال نشده است، پوشه هرزنامه یا همان spam را بررسی نمایید.

۶. نمایش پیغام جدید

بعد از فعال‌سازی، یک پیغام جدید را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهند، ‌ایمیل شما مورد تأیید قرار گرفته است.

۷. تکمیل ثبت نام

در حال حاضر مراحل اولیه ثبت نام شما در سایت ارز دیجیتال اکسیر با موفقیت انجام شده است. از این رو شما می‌توانید از طریق‌ایمیل و رمز عبور خود به حساب کاربری خویش وارد شوید و سپس فرایند تکمیل ثبت نام و احراز هویت خویش را سریع و آسان به پایان رسانید.

نحوه احراز هویت ساده و سریع در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

بعد از آنکه ثبت نام اولیه شما به پایان رسید، جهت سهولت در دسترسی به خدمات صرافی اکسیر، باید فرایند احراز هویت خود را نیز تکمیل نمایید. بلافاصله پس از نخستین ورود به حساب کاربری خود، قادر به مشاهده پنل کاربری خود خواهید بود. به منظور آغاز پروسه احراز هویت سریع به قسمت احراز هویت مراجعه نمایید. در قسمت احراز هویت سه مرحله وجود دارد که عبارت‌اند از:

نحوه احراز هویت ساده و سریع در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

۱. مشخصات فردی

به منظور احراز هویت، ابتدا به قسمت اطلاعات فردی مراجعه کرده و بر روی گزینه شروع فرایند تأیید اطلاعات هویتی کلیک نمایید. بعد از آنکه به قسمت اطلاعات فردی وارد شدید، اطلاعات ضروری و مورد نیاز را با دقت و به طور صحیح کامل کنید. بعد از تکمیل و مطمئن شدن از درست بودن اطلاعات ثبت شده، گزینه تأیید را انتخاب نمایید.

۲. تلفن همراه

در گام بعدی روی گزینه آغاز فرایند تأیید شماره همراه بزنید. سپس شماره همراه خود را ثبت کرده و روی گزینه ارسال پیامک کلیک نمایید. کد ارسال شده از طریق پیامک به شماره همراه خود را در بخش تعیین شده، ثبت کرده و بر روی گزینه تأیید کلیک نمایید. بدانید که کد پیامک شده تنها یک دقیقه اعتبار دارد.

۳. بانک

در آخرین مرحله جهت احراز هویت، تمامی مشخصات حساب بانکی خویش که می‌خواهید از آن جهت واریز و حتی برداشت به ارز دیجیتال اکسیر استفاده نمایید را، ثبت کنید. جهت افزودن حساب بانکی بر گزینه حساب بانکی کلیک نمایید.

توجه داشته باشید که واریز از کارت بانکی که به اسم کاربر نباشد، به پنل کاربری شما انجام نخواهد شد. شما باید شماره کارت و شبا خویش را وارد و سپس روی گزینه تأیید کلیک نمایید. بعد از آنکه حساب بانکی شما مورد تأیید قرار گرفت، احراز هویت شما نیز صورت می‌گیرد. در این بخش به راحتی می‌توانید به صورت نامحدود تومان و حتی رمز ارز را واریز نمایید.

علاوه بر این می‌توانید در طول یک روز به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برداشت نمایید. در قسمت احراز هویت تکمیلی با کامل نمودن مشخصات هویتی و محل زندگی، امکان بالا بردن سطح و البته کمتر شدن کارمزد برای شما فعال خواهد شد. در حال حاضر می‌توانید با استفاده از کیف پول حساب خویش، نسبت به واریز پول و آغاز معاملات اقدام کنید.

نحوه احراز هویت تکمیلی در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

در قسمت احراز هویت تکمیلی، مراحلی وجود دارد که باید به ترتیب انجام شوند. در واقع با کامل کردن اطلاعات تعیین شده در سایت، مقدار برداشت شما حدوداً ۵ برابر بیشتر می‌شود. به منظور کامل کردن این مشخصات به قسمت احراز هویت مراجعه کرده و سپس بر روی گزینه احراز هویت تکمیلی کلیک نمایید. مراحل قسمت احراز هویت تکمیلی عبارت‌اند از:

نحوه احراز هویت تکمیلی در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

۱. مشخصات تکمیلی

در این قسمت روی گزینه آغاز پروسه تأیید اطلاعات هویتی کلیک نمایید. سپس مشخصات محل سکونت خویش (مطابقت داشتن آدرس و کد پستی) را ثبت نمایید. بعد از آنکه از درست بودن مشخصات وارد شده مطمئن شدید، گزینه تأیید را کلیک نمایید.

۲. خط تلفن ثابت

در دومین مرحله از احراز هویت تکمیلی خود، شماره تلفن ثابت خویش را وارد نمایید. از این رو روی آغاز تأیید شماره تلفن کلیک کنید. توجه کنید که حتماً شماره منزل را به همراه کد شهر ثبت کنید و پس از این روی گزینه ارسال کد کلیک نمایید. به منظور تأیید کد مذکور، با شماره ثابت ثبت شده، تماس برقرار می‌گردد. طی این تماس کد تأیید برایتان به طور اتوماتیک بیان خواهد شد. از این رو کد ۶ رقمی خوانده شده را در بخش کد دریافتی وارد و روی گزینه تأیید کلیک نمایید.

۳. مدارک شناسایی

بعد از آنکه کلیه مراحل کامل شد، عکس مدرک شناسایی خود اعم از کارت ملی یا شناسنامه را بارگذاری نمایید. پس از این متن تعهد نامه را در یک برگه سفید بدون خط به شکل دست‌نویس نوشته و امضا و تاریخ روز را نیز ثبت نمایید. در مرحله بعد متن نوشته شده را با مدرک شناسایی آپلود شده در دست خود قرار داده و یک عکس سلفی بگیرید و آن را نیز بارگذاری نمایید. بعد از آنکه ۶ مرحله ذکر شده، تکمیل شد، فرایند احراز هویت تکمیلی شما نیز به پایان می‌رسد. در نهایت افراد پشتیبانی با ارزیابی مشخصات وارد شده، حساب شما را تأیید می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×