با این انتخاب هرگز از کاشت ابرو پشیمان نمی_شوید! - تصویر 1
آرایش و زیبایی

با این انتخاب هرگز از کاشت ابرو پشیمان نمی‌شوید!

بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ 10۰120

 

آخرین ترندهای زیبایی سال‌های اخیر بیش از هر چیز دیگری بر داشتن ابروهای سالم، پرپشت و طبیعی استوار بوده‌اند. در این روزها زیبایی داشتن ابروهای پرپشت و زیبا بر هیچ کسی پوشیده نیست. البته برای بسیاری از ما به دلیل اختلالات هورمونی، مصرف داروی خاص و یا سابقه ژنتیکی ریزش ابرو، داشتن ابروهای پرپشت و طبیعی مانند آرزویی دور و دست نایافتنی به نظر می‌رسد. هرچند که با کاشت ابرو دیگر این آرزو دست نیافتنی نیست!

کاشت ابرو طرفداران زیادی دارد اما بسیاری از افراد نگران شیوه انجام این عمل و موفقیت نتیجه آن هستند. به همین دلیل بسیاری برای انجام این عمل زیبایی تردیدهایی دارند. در این مطلب به کاشت ابرو و بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران می‌پردازیم تا شما را با کلینیکی آشنا کنیم که هرگز از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو به پروسه پیوند زدن فولیکول‌های مو از بانک مو به ابروها گفته می‌شود. بهترین بانک مو برای کاشت ابرو موهای پشت گوش فرد است که جنس آن بیشتر به جنس موهای ابرو شبیه است. تا اینجای داستان همه چیز خوب به نظر می‌رسد اما چرا برخی از افراد از کاشت ابرو پشیمان می‌شوند؟

دلایل مختلفی در رخ دادن نارضایتی بعد از انجام عمل کاشت ابرو دخیل هستند. یکی از این عوامل داشتن تصور نادرست از نتیجه عمل است و در بعضی موارد غیر طبیعی شدن نتیجه عمل افراد را از انجام کاشت ابرو پیشمان می‌کند. با این حال در صورتی که دکتر کاشت ابرو شما فرد متخصصی باشد، از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. زیرا پزشکان توانمند در حوزه زیبایی، به بیماران رویا نمی‌فروشند و در صورتی که بانک موی فرد کیفیت کافی برای عمل کاشت ابرو نداشته باشد، این موضوع را به وی گوشزد خواهند کرد.

با توجه به این موضوع بیمار می‌تواند تصمیمی واقع‌گرایانه و منطقی بگیرد و نتیجه عمل او را غافلگیر نکرده و بر خلاف تصورات او نخواهد بود. از سوی دیگر پیشروترین پزشکان زیبایی در دنیا امروز نتیجه طبیعی عمل‌های زیبایی را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر می‌گیرند.

در ادامه با عواملی که به شما برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کمک می‌کند آشنا خواهیم شد.

Fed90818 B5Be 4060 9B8F B5D0A7F40F25

چه عواملی نتیجه کاشت ابرو را طبیعی می‌کند؟

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که می‌تواند باعث رضایت بیماران از نتیجه عمل کاشت ابرو باشد، طبیعی بودن نتیجه این عمل است. عوامل متعددی در دریافت نتیجه‌ای طبیعی از عمل کاشت ابرو مؤثر هستند. در ادامه با این عوامل آشنا می‌شویم.

جنس موهای کاشته شده

یکدست بودن موهای کاشته شده از نظر رنگ و جنس با موهای طبیعی ابرو، از اصلی‌ترین مواردی است که باعث طبیعی‌تر جلوه کردن نتیجه عمل کاشت ابرو خواهد شد. به همین دلیل انتخاب بانک موی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.مهم است که در صورتی که بانک مو فرد چندان مناسب نباشد، بیمار از شرایط خود مطلع شود تا با دانستن این نکته درباره انجام یا عدم انجام عمل کاشت ابرو تصمیم بگیرد.

خواب ابروها

بعد از انجام کاشت ابرو، در صورتی که پزشک در حین عمل دقت کافی داشته باشد و بیمار هم مراقبت‌های بعد از عمل را به خوبی انجام دهد، جهت خواب ابروهای طبیعی خواهد بود. در برخی موارد خشکی و ضخیم بودن موهای پیوند زده شده می‌تواند باعث خواب غیرطبیعی ابرو شود. مهم است که در هنگام کاشت ابرو به پزشکی مراجعه کنید که به خط رویش و خواب طبیعی موهای ابرو شما توجه کرده و به کمک آن اقدام به کاشت ابرو با خواب طبیعی کند. در برخی موارد اقدامات اشتباه در هنگام کاشت ابرو می‌تواند بیمار را مجبور به انجام عمل کاشت ابرو ترمیمی کند.

انتخاب بهترین پزشک برای کاشت ابرو

شاید برایتان سوال باشد که چگونه می‌توانید پزشکی را انتخاب کنید که از تخصص و توانمندی او در انجام این عمل اطمینان داشته باشید.

اولین نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنید این است که پزشکان باسابقه و دارای اعتبار در این حوزه همواره استاندارهای بالایی را رعایت می‌کنند و مراجعه به این افراد می‌تواند خود تضمین کننده نتیجه عالی عمل کاشت ابرو شما باشد.

مورد دوم میزان پیشرفته بودن تجهیزات کلینیک کاشت ابرو است. هر قدر پزشک در عمل خود از دستگاه‌ها و متدهای درمانی جدید بهره گیرد، نتیجه عمل بهتر و با آسیب کمتر خواهد بود. جدا از این که یک کلینیک مجهز نشانگر اهمیت دادن پزشک به به‌روز بودن دانش و متدهای درمانی است و به شما نوید یک عمل کاشت ابرو موفق با استانداردهای روز دنیا را می‌دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از سبک کار و موفقیت عمل‌های کاشت ابرو پرونده‌های پیشین پزشک مورد نظر هستند. به تصاویر قبل و بعد بیماران پیشین مراجعه کنید. هر قدر پرونده‌های موفق یک پزشک بیشتر باشد، احتمال این که بهترین نتیجه را از عمل خود بگیرید هم بیشتر خواهد شد.

233241E5 31Aa 4875 B8D5 A4E84E4Ca179

کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده بهترین انتخاب‌ برای انجام عمل کاشت ابرو در تهران است. این کلینیک مجهز به دستگاه‌های روز است. از سوی دیگر اسم دکتر نیلفروش زاده نامی آَشنا و معتبر در حوزه زیبایی است که با انجام عمل‌های کاشت مو به بهترین شکل ممکن اعتمادسازی کرده است و این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که اسم ایشان را نشنیده باشد.

در ۳۰ سال تجربه حرفه‌ای دکتر نیلفروش زاده بیش از ۱۲ هزار پرونده موفق کاشت مو و ابرو را می‌توان یافت که بسیاری از این پرونده‌ها مربوط به مشاهیر است و همگی این اطمینان را برای شما به وجود می‌آورند که با این انتخاب هرگز از کاشت ابرو پشیمان نمی‌شوید.

عوارض کاشت ابرو

بروز عوارض ناخوشایند بعد از عمل کاشت ابرو خود یکی دیگر از عواملی است که باعث می‌شود برخی از افراد از انجام عمل کاشت ابرو خود دچار پشیمانی شوند. عوارض رایج کاشت ابرو عبارتند از:

  • عفونت و خونریزی ابرو
  • رشد نامنظم ابرو
  • فولیکولیت
  • ریختن ابرو

این موارد در صورتی که بتوانید به خوبی مراقبت‌های بعد از عمل را انجام دهید و عمل جراحی شما به خوبی و با دقت کافی انجام شده باشد رخ نخواهند داد. در بعضی از موارد رخ داد این عوارض به علت بیماری زمینه‌ای در مراجع و یا استفاده وی از داروهای خاص است. هر قدر مشاوره و معاینه قبل از انجام عمل دقیق‌تر باشد، احتمال رخ دادن این موارد به حداقل خواهد رسید.

جمع بندی

با انتخاب یک پزشک مناسب، می‌توانید پیش از انجام عمل همه شرایط و احتمالات را در نظر بگیرید و با توجه به آن برای انجام یا عدم انجام عمل اقدام کنید. این موضوع به پیشگیری از بروز عوارض و داشتن تصویر واقع‌گرایانه و درست از نتیجه عمل می‌انجامد. از سوی دیگر با مراجعه به یک پزشک متخصص مانند دکتر نیلفروش زاده از انجام دقیق و درست جراحی کاشت ابرو خود اطمینان پیدا می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×