Images 1696146198 6519231660C91
معرفی کسب و کار

بهترین روش رفع غبغب بدون جراحی

مهر ۹, ۱۴۰۲ 5۰176

رفع غبغب ، موضوعی که امروزه جزئی از زیبایی چهره محسوب می شود که طرفداران بخصوص خود دارد. اما آیا شما هم می خواهید اقدامی را برای رفع غبغب خود انجام دهید ؟ آیا پروسه ای کم تهاجم و بدون جراحی را می شناسید که شما را به هدف تان برساند ؟ ما به شما این روش خارق العاده را که نتیجه ای عالی دارد معرفی میکنیم ، تنها کافی است در پیچ و خم این پروسه تا انتهای مطلب با ما همراه شوید ، نگران نباشید ! مسیر ما در این پروسه زیبایی هموار خواهد بود. لاغری و کاهش چربی تنها در اندام هایی همچون شکم ، ران و پهلو ها هدف زیبا جویان نیست ، گاهی رفع غبغب همان هدفی است که افراد به دنبال آن هستند ، زیرا زیبایی چهره افراد نیز به این عضو تا حدودی گره خورده که بهبود و رفع غبغب سبب افزایش زیبایی چهره و زاویه سازی فک در زیبا جویان خواهد شد. رفع غبغب بدون جراحی با استفاده از تکنولوژی ترواسکالپ در کلینیک بنیتا یکی از روش‌های موثر برای کاهش چربی و بهبود شکل بدن است. این روش از فناوری رادیوفرکانس استفاده می‌کند تا با تولید گرما ، چربی ‌های زیر پوستی را نابود کند و از بین ببرد ، بدون آن که آسیبی به پوست وارد کند. ترواسکالپ برای افرادی که به دنبال روشی غیر جراحی و کاملا ایمن برای رفع غبغب هستند ، بسیار مناسب است.

ترواسکالپ

غبغب و تاثیر آن بر زیبایی چهره شما !

غبغب می‌تواند از زیبایی چهره بکاهد اما چگونه ؟ غبغب معمولاً در نواحی از صورت که دارای چربی بیشتری هستند مانند زیر چانه ، شکل می‌گیرد. این مشکل می‌تواند باعث شود که چهره شما  بسیار پر تر بنظر بی آید. همچنین غبغب ممکن است باعث شود که چهره شما به نظر پیرتر از سن واقعی تان باشد. این به دلیل این است که غبغب معمولاً با پیری و کاهش تولید کلاژن در پوست مرتبط است. در نتیجه ، اگر شما به دنبال یک چهره جوان و پر جنب و جوش هستید ، رفع غبغب می‌تواند به شما کمک کند تا جوانی و شادابی را به چهره خود باز گردانید. با این حال ، باید توجه داشت که رفع غبغب با ترواسکالپ تنها یکی از عواملی است که می‌تواند به زیبایی چهره شما کمک کند. رعایت یک رژیم غذایی سالم ، ورزش منظم ، استفاده از محصولات مراقبت از پوست و مراجعه به پزشکان متخصص می‌تواند به شما کمک کند تا به یک چهره جذاب و جوان دست یابید. پس هرگز رعایت برخی موارد را دست کم نگیرید.

اما ترواسکالپ چگونه می تواند در این مسیر به شما کمک کند ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر تنها به یک کلیک احتیاج است ، کلیک کن و وارد دنیای رفع چربی در غبغب و نواحی دیگری از بدن با ترواسکالپ شو !

/ترواسکالپ/https://benita-clinic.ir

چه مزایایی به دنبال رفع غبغب با ترواسکالپ وجود دارد ؟

یکی از مزایای بسیار پر طرفدار این روش در کلینیک بنیتا ، عدم نیاز به جراحی و بیهوشی است. همچنین بدون برش و خونریزی بوده و به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت به فعالیت ‌های روزانه خود باز گردید ، بدون آن که محدودیتی برای شما وجود داشته باشد. همچنین این روش برای افرادی که به دلیل مشکلات پزشکی نمی‌توانند جراحی کنند ، بسیار مناسب بوده و نتیجه ای خارق و العاده به همراه دارد. پروسه رفع غبغب با ترواسکالپ بسیار سریع و آسان است . در هر جلسه ، دستگاه رادیوفرکانسی بر روی منطقه مورد نظر قرار می‌گیرد و گرمایی را به چربی‌ های زیر پوستی منتقل می‌کند. این گرما باعث نابودی سلول ‌های چربی می‌شود و به طور طبیعی از بدن شما خارج می‌شود. هر جلسه تنها چند دقیقه طول می‌کشد و بیشتر بیماران احساس درد و عدم راحتی نمی‌کنند. به طور کلی ، برای داشتن نتایج بهتر ، توصیه می‌شود که بین ۲ تا ۴ جلسه از این روش استفاده شود. نتایج این روش برای هر فرد متفاوت است ، اما بیشتر بیماران پس از چند جلسه ، تغییرات قابل توجهی در شکل بدن خود مشاهده می کنند. مزایای خارق العاده همراه با تکنیک ترواسکالپ ، افراد را برای انجام آن نه تنها در نواحی همچون غبغب بلکه در اندام هایی دیگر همچون شکم ، پهلو و ران و غیره ترغیب می کند. اگر کاهش چربی و رفع آن ها می تواند آن قدر ایمن باشد که آسیبی به زیبا جو نرساند ، پس دیگر معطل چه هستید ؟ قطعا همه شما عزیزان به دنبال یک روش بدون جراحی بوده اید ، حالا که این امکان وجود دارد هر گونه شک و تردید را کنار بگذارید و با خیالی راحت برای انجام آن مراجعه کنید. زیبایی و دست یابی به آن حق شما است زیرا شما لایق زیبا تر شدن هستید ، اگر چهره خود را بدون غبغب دوست دارید ترواسکالپ به شما کمک می کند تا در بازه کوتاهی به آن زیبایی دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×