مهم برای بسته بندی کادو تصویر 1
معرفی کسب و کار

نکات مهم برای بسته بندی کادو

مهر ۲۲, ۱۴۰۲ 1۰157

نکات مهم برای بسته بندی کادو رو باید رعایت کنیم چون باور کنین تاثیر زیادی روی ارزش کادوتون می ذاره و تازه توجه همه رو هم جلب می کنه

اهمیت بالای بسته بندی کادو

موضوعی که این بار می خوایم باهم بخونیم یه کم با موضوعات همیشگی فرق داره اما یه موضوع خیلی مهم و حیاتیه. حالا فکر کردیم موقعش رسیده که این وسطای بحث ایده کادو یه فکری هم به حال نکات مهم برای بسته بندی کادو بکنیم و هم یه تنوعی بدیم هم شما را یه کم بیشتر با این موضوع آشنا کنیم. از نظر کادویاب هرچه قدر که شما باید وقت و انرژی بذارین برای جواب کادو چی بخرم همون قدر هم مهمه که برا بسته بندی و تزئین کادویی که خریدین وقت بذارین و هزینه کنین. اینو از ما یادتون باشه که کادوی خیلی خوب و گرون هم توی یه بسته بندی بد مثل یه آدمی می مونه که با پیژامه رفته یه مهمونی رسمی و فوق العاده شیک که همه لباس شب آن چنانی پوشیدن ، خودتون دیگه تصور کنین چه طوری میشه. می دونیم که خیلیاتون اهمیت موضوع رو می دونین اما ما می خوایم بهتون ایده های نو بدیم تا لباس های قشنگ تری تن کادوهاتون کنین. بعضی وقتا ممکنه بودجه تون برای خرید کادو محدود باشه یا نخواید زیاد هزینه کنین حالا به هر علتی، حتی در همچین مواردی هم خوبه که یه جوری کادو بخرید که برای بسته بندی کردنش هم بتونین هزینه کنین.

782847D1 0663 4B9B A705 6248A963A16B

به ریشه و موضع جشن دقت کنین

دیگه همه مون دیدیم این روزها معمولا میزبان برای جشنش یه تمی رو انتخاب می کنه و به مهمونا اعلام می کنه. می تونه تم یه رنگ خاص یا می تونه تم یه دهه خاص باشه یا مثلا برا تولد بچه ها تم یه شخصیت کارتونی باشه. تو این جور مواقع شما دستتون خیلی باز تره هم برای ایده کادو هم برای بسته بندی اون. شما خیلی راحت می تونین با توجه به تم مهمونی، جشن و حالا هر مناسبتی که کادو خریدید بسته بندی کادو رو انتخاب کنین و اون رو تزئین کنین. این که طرفی که دارید بهش کادو می دید چه سن و سالی هم داره خیلی مهمه. از نکات مهم برای بسته بندی کادو وقتی دارید به کوچولوها کادو می دید اینه که از رنگ های شاد و به قول خودمون جیغ استفاده کنین. این رنگا تاثیر عجیبی توی ذوق بچه ها می ذاره و هیجان زده شون می کنه.

حالا اگر تم جشن یه کم عجیب غریب بود چی ؟ هرچی گشتین تو بازار و چیزی پیدا نکردین چی ؟ ایده کادو برای پسر یا دختر به ذهنتون نیومد چی ! یا اصلا اومدیم و تم خاصی اعلام نکردن. اینجاست که باید یه کم خلاقیت به خرج بدین. سخت نیست نترسین. می تونین جعبه یا کاغذ کادوهای ساده با رنگ های خنثی مثل سفید ، طوسی و… بخرین و خیلی راحت خودتون روش رو با ماژیک یا برچسب های خشگل و حتی گل تازه یا خشک طرح بدید. کلا استفاده از طبیعیت اینجور مواقع خیلی کمک بزرگیه تازه روح بهتری هم به بسته بندی کادوتون میده. میوه های کوچولوی درخت کاج، برگ های خشک درختا و… این همه میرید کنار دریا صدف جمع می کنین الکی می ذارین گوشه خونه که چی؟ الان وقتشه ازشون برا خشگل تر کردن بسته بندی تون استفاده کنین. دیدین سخت نبود ؟

58637Cd6 10Af 44E1 885E 2Ef0544C7D6F

برای چه مناسبتی باید کادو بدید ؟

رعایت نکات مهم برای بسته بندی کادو وقتی برای کادوی یه مناسبت ویژه باشه مثل آب خوردن می مونه. چی ساده تر از تزئین بسته بندی کادو برای مناسبتی مثل ولنتاین. ولی بیایم اینجاها هم باز خلاقیت به خرج بدیم. یا وقتی داریم برا تولد کسی کادو می بریم خوبه که مثلا به سن طرف فکر کنیم و از اون ایده بگیریم برا تزئین بسته بندی کادو . البته تو این مواقع خیلی هم باید مراقب باشیم ، با هرکسی این کارو نکنین که ممکنه عواقب بدی در انتظارتون باشه ! مناسبت های دیگه ای هم هستن مثل روز مادر یا روز پدر که باز هم با توجه به میزان صمیمیت بین خودتون و والدینتون می تونین تزئینات جالبی انجام بدین. مثلا همین طرح های سیبیلی که خیلی هم مد شدن رو می تونین به شیوه های مختلف و جالب استفاده کنین. خیلی وقتا تزئین کادو می تونه همراه با یه طنز ظریف باشه که قبول دارم این مورد بیشتر به درد دوستا می خوره. از شوخی هایی که معمولا بینتون رد و بدل میشه یا خاطرات مشترکی که با هم داشتید همون طور که می تونین برای ایده کادو ازش استفاده کنین برای بسته بندی و تزئین کاغذ کادو به کارتون میاد. یادمه قبلاها یه جور شوخی مد شده بود که یه کادوی کوچیک کنین تو هزار تا جعبه می ذاشتن و طرف هرچی باز می کرد به نتجیه نمی رسید. نکنین دیگه لطفا این کارو . خیلی قدیمی و پیش پا افتاده شده.

فصل ها هم به کارمون میاد

اینجور مواقع خیلی شیک می تونین از فصلی که توش هستین کمک بگیرین ایده کادو مناسب اون فصل رو پیدا کنید و علاوه بر اون متناسب با فصل رنگ کاغذ کادو، پاکت و یا جعبه تون رو انتخاب کنین. دیدین دیگه الان حتی خانم ها رنگ لاک ناخن هاشون رو با فصل ست می کنن ، پس اینم کار سختی نیست. مثلا اگر کادو رو دارید توی فصل بهار هدیه می دید رنگ هایی مثل  صورتی ، زرد ، آبی روشن ، سبز روشن  یا بنفش روشن خیلی رنگ های خوبی به نظر می رسند. از اون طرف هم تو فصل پاییز ترکیب رنگ هایی مثل طلایی، قهوه ای ، قرمز یا نارنجی خیلی بسته بندی کادوتون رو خشگل می کنه و بیشتر به چشم میاد.

احتملا زیاد دیدین تو فیلم های خارجی برای هدیه های کریسمس چه قدر طرح های جالبی استفاده می کنند. کاغذ کادوهای برفی خشگل و… این یه مثال بارز از ترکیب توجه به فصل و مناسبت برای بسته بندی کادو می تونه باشه تا بیشتر متوجه بشین که چه قدر دیگران هم به این موضوع اهمیت می دن.

Baf9E3B4 0945 44B1 83Ed C3C1049Ddd1B

پول رو نذارید تو پاکت

ایده کادو ندارین ؟ کادو چی بخرم ؟ می خواین پول هدیه بدید ؟ (حالا ما این همه قبلا ایده کادو بهتون دادیم ها! )  باشه ایراد نداره ولی کادویاب می خواد بگه جون هرکی دوست دارین دیگه پول رو نذارین تو پاکت. شما اندازه پول یه بنز آخرین مدل هم پول هدیه بدین ولی بذارینش تو پاکت ارزشش رو اندازه پیکان جوانان گوجه ای اوردید پایین. می دونین چه قدر ایده جالب و بامزه هست که می تونین ازش برای هدیه دادن پول استفاده کنین ؟ مثلا تصور کنین دارید کادو برای پسر ی می برید که سن و سالش کمه و می خواد پولاش رو جمع کنه تا یکی از وسایل گیمش مثلا دسته رو بخره. یه شیشه مربای خالی یا شکلات صبحانه رو خوب بشورید پر کنید از اسمارتیز و پول رو لوله شده قایم کنید وسطش. وای که چه قدر قیافه ی اون پسر بچه کوچولو با مزه و دیدنی میشه.

ایده بسته بندی کادو پول برای بزرگ سال ها هم زیاد هست که باز هم با توجه به نوع صمیمت و رابطه شما می تونه شکل های مختلفی داشته باشه ولی یادتون باشه همیشه و همیشه و همیشه از اسکناس های نو و تر تمیز استفاده کنین.

1B721Bd6 C691 49Fa B241 C7B9B2Df9Aa6

اسمتون یادتون نره

یکی از دوستان تعریف می کرد که برا جشن عروسی که بهش دعوت شده بود ، کلی درگیر بود تا کادو برای پسر چی بخرم ! پس چیکار کرد ؟ گفت پول بدم و هدیه یه مبلغ زیادی رو گذاشته بود تو پاکت و خوشحال برده بود تقدیم کرده بود بعد که میاد خونه یادش میفته که فراموش کرده اسمش رو روی پاکت بنویسه. همه ش با خودش فکر می کرده که حالا تو اون شلوغی جشن که کسی یادش نمی مونه من کادو دادم تازه این همه هم هزینه کردم ، خلاصه که یه ضدحال خیلی بدی خورده بود.

پس یادتون باشه که یکی از نکات مهم برای بسته بندی کادو نوشتن اسمتون هست. این کارو می تونین با انتخاب یک کارت قشنگ و نه این کارت های تبریک تکراری کلیشه ای و حتما با دست خط خودتون با یه یادداشت محترمانه ، عاشقانه، دوستانه و حتی طنز انجام بدید . خیلی ها هستن که این کارت ها به عنوان یادگاری نگه می دارن. اصلا هم مهم نیست دست خطتون خرچنگ قورباغه باشه ، مهم اینه که شما نوشتینش.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید از سایت کادویاب کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×