بهترین دبستان شرق تهران تصویر 1
معرفی کسب و کار

بهترین دبستان شرق تهران

مهر ۲۳, ۱۴۰۲ 6۰147

بهترین دبستان شرق تهران بایستی هدف اصلی خود یعنی آموزش به دانش‌آموزان را با جدیدترین تکنولوژی‌ها و متد‌های روز آموزشی انجام دهد و از طرفی دارای برنامه‌های فوق آموزشی متعدد و هیجان ‌انگیز برای افزایش علاقه‌مندی دانش‌‌آموزان به تحصیل را برای آن‌ها فراهم ساخته و از کادر علمی کاملا عالی، با سابقه و برجسته برخوردار باشد.

6Eeecda8 98A4 414C A374 Bdea615D4Cf6

اما به راستی بهترین دبستان شرق تهران کجاست؟

برای آشنایی با بهترین دبستان پسرانه شرق تهران و امکانات این مجموعه پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما بمانید؛ چرا که اطمینان داریم تحصیل مناسب و درست فرزند شما از اهداف اصلی شما والدین گرامی است.

چه معیار‌هایی برای یک مدرسه خوب وجود دارد؟

در گام اول یک مدرسه خوب بایستی از محیطی عالی، سلامت و ایمن تشکیل شده باشد و هم‌چنین از کادر آموزشی قوی برخوردار باشد تا به شیوه‌های جدید مسلط باشند و به طور صحیح آموزش‌های لازم را به کودکان ارائه دهند. از طرفی بهترین دبستان شرق تهران بایستی خلاقیت کودک را در انواع زمینه‌ها به آن یاد دند که برای مثال اگر کودکی به فوتبال علاقه‌مند است از او یک فوتبالیست حرفه‌ای بسازد و یا اینکه اگر کودکی به خوشنویسی علاقه‌مند است او را تبدیل به یک استاد خطاط حرفه‌ای نماید و به عبارتی تنها در مدرسه به بچه‌ها درس‌های مختلف آموزش داده شود و در پایان هم کلی تکلیف برای منزل به کودکان بدهند بلکه در کنار بازی، نشاط انواع مهارت‌ها به فرزندان پسر یا دختر یاد داده شود.

بهترین دبستان شرق تهران پسرانه است یا دخترانه؟

لازم به ذکر است که بگوییم دبستان نشاط علم پویا در حال حاضر به عنوان دبستان پسرانه شناخته شده است که شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح شعبه دخترانه آن هم باشیم.

معرفی مدرسه نشاط علم پویا

مدرسه نشاط علم پویا به عنوان تنها مدرسه موجود در سطح کشور با رویکرد کوچینگ آموزشی و مهارت محوری از اساتید مجرب و برجسته با کادری کاملا عالی و قوی تشکیل گشته است که برای افزایش نشاط کودکان برنامه‌های مهیج و سرگرم‌کننده بسیار زیاد و متنوعی را برای کودکان در نظر گرفته است که در سال ۱۳۹۸تاسیس گردیده است.

شما والدین گرامی در صورت تمایل به ثبت‌نام کودکان خود در بهترین دبستان شرق تهران یعنی نشاط علم پویا می‌توانید همین حالا به سایت اینترنتی مدرسه ما مراجعه نمایید و از شرایط ثبت‌نام و سایر خدماتی که توسط مجموعه انجام می‌گیرد؛ آگاهی پیدا کنید و برای ثبت‌نام کودکان خود به سرعت اقدام فرمایید.

0Eb54A7F A9A8 4652 Abf3 Feefa46Dd8C3

امکانات یک مدرسه خوب چیست؟

علاوه بر مواردی که در قسمت بالا به آن‌ها اشاره نمودیم یک مدرسه خوب بایستی در یک منطقه مناسب تاسیس گردیده باشد و خیلی نزدیک خیابان‌های پر ترافیک نباشد؛ چرا که هستند راننده‌های بی‌دقتی که با سرعت رانندگی می‌کنند. با ما در مقاله بهترین دبستان پسرانه شرق تهران همراه باشید.

از طرفی سیستم آبخوری مدرسه، سرویس‌های بهداشتی بایستی کاملا مجهز، تمیز و بهداشتی باشند.

مدرسه بایستی دارای کتابخانه، وسایل بازی، فضای سبز با صندلی‌های زیاد برای استراحت کودکان باشد و در فروشگاه آن انواع تنقلات سالم وجود داشته باشند تا انرژی کودکان تامین گردد. بدون شک نشاط علم پویا بهترین دبستان شرق تهران شناخته شده است.

نشاط علم پویا چه خدماتی را به متقاضیان ارائه می‌دهد؟

از جمله خدمات بسیار منحصر به فردی که در این مدرسه برتر کشوری برای دانش‌‌آموزان انجام می‌پذیرد؛ می‌توان به ارائه تکلیف به اندازه نیاز و نه دور از توان دانش آموزان اشاره نمود که متناسب با سن کودکان و سطح آن‌ها متناسب با نیاز و توجه به تفاوت‌های فردی هر دانش‌آموز بهترین روش برای یادگیری هرچه بیشتر و سریعتر او توسط معلم انتخاب می‌گردد.

از طرفی برخلاف سایر مدرسه‌ها که تنها معلم قرآن و معلم ورزش فرق می‌کنند در این مدرسه منتخب برای هر درس از معلم مخصوص ان کمک گرفته شده است و همین امر سبب گردیده است که نسبت به سایر مدارس کادر قوی‌تری برای هر درس انتخاب گردند و در نتیجه شیوه و سرعت یادگیری دانش‌آموز به کمک بهترین دبستان شرق تهران افزایش پیدا کند.

هم‌چنین نتایج تحصیلی در دو مرحله مختلف توصیفی کیفی به والدین انجام می‌پذیرد و برای یاددهی بیشتر مهارت‌های مورد نیاز والدین در کمک به دانش‌آموز و فرزند خود به صورت مداوم جلسات اولیا مربیان مختلفی برگزار می‌گردد. در بهترین دبستان شرق تهران بچه‌ها از همان سنین ابتدایی می‌توانند علاوه بر مهارت‌هایی که دانش‌اموزان در مدارس عادی یاد می‌گیرند مهارت‌های دیگری همچون زبان انگلیسی، خوشنویسی، سفالگری، چرتکه و غیره را آموزش ببینند و نسبت به سایر دانش آموزان در سطح و درجه آموزشی بالاتری قرار بگیرند.

هم‌چنین در این مدرسه خاص انواع مهارت‌های رفتاری، گفتاری، پژوهش، نگارش، دیداری، تجسمی و غیره به شیوه‌های مختلفی به دانش‌اموزان یاد داده می‌شوند که در نتیجه تمامی این مهارت‌ها کودکان قادر خواهند بود تا با تمرکز بیشتری بتوانند زمان را مدیریت کرده و مسائل را با دید بازتری حل نمایند.

انواع کلاس‌های ورزشی مختلف به جهت علاقه‌مندی پسر بچه‌ها به زمینه‌های ورزشی مختلف نظیر فوتبال به وفور در این مدرسه که به عنوان بهترین دبستان شرق تهران آموزش داده می‌شود که تمامی این ورزش‌ها زیر نظر بهترین مربیان تخصصی تیم فوتبال انجام می‌گیرد. اگر کودکی خجالتی دارید با ثبت نام آن در مدرسه نشاط علم پویا بهترین مدرسه شرق تهران شاهد نتایج مثبتی در افزایش مهارت‌های ارتباطی آن خواهید شد.

Fb57Dded Bda8 4627 B2Bb E7Dd2Ecbd538

چرا بایستی کودکان خود را در مدرسه نشاط علم پویا ثبت‌نام نماییم؟

امروزه اغلب دانش‌آموزان به دلیل استفاده از تجهیزات الکترونیکی و سرگرم‌کننده متعدد مانی گوشی، کامپیوتر و بازی‌های هیجان‌انگیز تمایل چندانی به روش‌های قدیمی یادگیری سنتی نشان نمی‌دهند و بازدهی‌های کافی را حتی در صورت استفاده از این روش نشان نمی‌دهند و به همین خاطر در مدرسه نشاط علم پویا که بهترین دبستان شرق تهران شناخته شده است به جای استفاده از این روش‌های قدیمی از مهارت محوری یعنی بازی در کنار یادگیری کمک گرفته می‌شود. به همین خاطر بچه‌ها علاقه بیشتری به این روش آموزشی نشان می‌دهند و به همین ترتیب نتایج تحصیل در این مدرسه بسیار عالی است.

البته این کار هنر دست مدیر و معلمان حرفه‌ای بهترین مدرسه شرق تهران است که تمامی آن‌ها جزو طراحان نمونه‌ سوالات آزمون‌های مختلف مانند گاج هستند و از طرفی وجود برنامه‌های متعدد و فوق برنامه بسیار زیاد سبب شده است تا دانش آموزان به تحصیل بیشتر علاقه‌مند گردند که اردو‌های آموزشی از جمله این برنامه‌های سرگرم‌کننده مهیج است.

در مدرسه نشاط علم پویا به سلامت و تغذیه صحیح بچه‌ها بسیار اهمیت داده می‌شود و از این رو روزانه یک لیوان آب هویج تازه به ان‌ها داده می‌شود که منبع بسیار کاملی از بتاکاروتن، ویتامین آ، سی و غیره است. ممنون که تا پایان مقاله بهترین دبستان شرق تهران همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×