بهترین کوله پشتی دخترانه برای استفاده روزانه
معرفی کسب و کار - دنیا مد و لباس

کوله پشتی دخترانه بهترین گزینه برای استفاده روزانه در سال جدید

اسفند ۲۳, ۱۴۰۱ 6۰183

کوله پشتی دخترانه یکی از اصلی ترین کالاهای مصرفی است. امروز نمی توانید یک خانم شیک پوش پیدا کنید، در حالی که حداقل چند مدل کیف زنانه در کمد خود نداشته باشد. کوله پشتی اسپرت دخترانه یکی از انواع کیف های دوست داشتنی زنانه است که در هر کمدی حضورش واجب است.

کوله پشتی های دخترانه و پسرانه در بازار طرح های مختلفی دارد اما شکل و طرح آن تنها یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید. کوله پشتی شما ممکن است دفترچه یادداشت و کتاب شما را در طول هفته و وسایل کمپینگ شما را در آخر هفته حمل کند. بنابراین شما به چیزی خوب و مناسب نیاز دارید. معمولاً دخترها چیزهای زیادی با خود دارند و همیشه از فضای کوچک کیف دوش ناراضی هستند. کوله پشتی دخترانه  و ساک دستی بهترین انتخاب برای جایگزینی کیف های دستی است.

دانستن چند نکته به شما کمک می کند راحت تر انتخاب کنید. در اینجا می توانید مهم ترین ویژگی هایی که برای خرید یک کوله پشتی مناسب دخترانه باید به آن ها توجه کنید را مطالعه کنید.

معرفی انواع کوله پشتی دخترانه

پرمصرف ترین کوله پشتی ها مدل هایی هستند که در دوچرخه سواری، مسافرت، محل کار و دانشگاه قابل استفاده هستند. معمولا خانم ها یک کوله پشتی مینیمال می خرند که فضای کافی داشته باشد و بتوان از آن در محل کار یا پیاده روی استفاده کرد. در واقع می توان آنها را با سبک های مختلف ست کرد.

کوله پشتی روزانه ابعاد کوچک تری دارد و برای تحمل شرایط آب و هوایی سخت تولید نشده است. اگر در مناطق بارانی زندگی می‌کنید یا این مناطق گاهی اوقات مقصد سفرهای یک روزه شما هستند، باید ضد آب بودن کوله پشتی ها را نیز بررسی کنید.

بین کوله پشتی های دو بند و تک بند برای سلامت ستون فقرات فرزندتان پیشنهاد می کنیم به جای مدل های تک بند از کوله پشتی های دو بند استفاده کنید اما کوله پشتی های تک بند استانداردی نیز وجود دارد که بسیار زیبا و برای سلامتی بدن نیز مضر نیستند.

همچنین کوله پشتی ها از نظر باز و بسته شدن به دو دسته کوله پشتی زیپ دار و کوله پشتی دکمه یا بندی تقسیم می شوند. دسترسی به کوله‌های زیپ‌دار آسان‌تر است و می‌توانید مطمئن باشید که در پایان سفر، همه وسایل شما در کیف هستند و چیزی بیرون ریخته نشده است. البته کیف هایی که با بند بسته می شوند کمی جادارتر و البته بسیار زیبا هستند.

کوله پشتی دخترانه فانتزی

نکاتی که باید به هنگام انتخاب به آنها توجه کنید.

انتخاب یک کوله پشتی دخترانه درست سبب می شود تا شما کیف هایی خوبی را در کمد خود داشته باشید که در هنگام نیاز به کمک شما می‌آیند در ادامه با ما همراه شوید تا با ویژگی های یک کوله پشتی دخترانه آشنا شوید.

۱.  اندازه کوله پشتی

اگر قصد حمل لپ تاپ را دارید، ابعاد آن را در نظر بگیرید. برنامه روزانه خود را مرور کنید. اگر سرتان آنقدر شلوغ نیست، یک کوله پشتی کوچک این کار را انجام می دهد. اما اگر بعضی روزها مجبورید علاوه بر لپ تاپ و کتاب، برای لباس های بدنسازی هم جا باز کنید، به کیف بزرگتری نیاز خواهید داشت.

البته داشتن یک کیف بزرگ دلیل نمی شود که آن را سنگین کنید و هر چه دارید در آن بگذارید. زیرا در نهایت شانه های خودت آن را تحمل خواهند کرد. هر شب کیف خود را مرتب کنید و موارد غیر ضروری را بردارید. در روزهایی که وسایل زیادی دارید، از یک کیسه پارچه ای استفاده کنید و فشار روی شانه های خود را کاهش دهید.

۲.  سازگاری با نیاز ها

اگر بدون بطری آب بیرون نمی روید، به یک جیب کناری مخصوص نیاز دارید. اگر اغلب کلیدهای خود را گم می کنید، یک جیب کوچک و راحت راه حل خوبی است و می تواند مشکل شما را تا حدودی حل کند. برخی از کیف ها دارای بند بیرونی هستند. می‌توانید سویشرت یا کفش ورزشی خود را از آن آویزان کنید. اگر دانشجو هستید و لپ تاپ حمل می کنید، به محفظه بالشتک مخصوص آن توجه کنید

۳.  راحتی در استفاده

هر چقدر هم که سعی می کنیم برنامه ریزی کنیم و کیف را سبک نگه داریم، روزهایی است که می بینیم کوله پشتی صد کیلویی آماده تحویل است! همه ما حداقل یک بار درد شانه و سوزش ناشی از یک کوله پشتی سنگین را تجربه کرده ایم. تسمه های بالشتکی و حجیم یک مزیت بزرگ است. علاوه بر بند، قسمتی از کیف که با شانه و کمر در تماس است نیز ممکن است دارای بالشتک و حجیم باشد که راحتی فوق العاده ای را به ارمغان می آورد.

۴.  جیب های کوله پشتی

بهتر است کوله پشتی دارای جیب های متنوع برای وسایل مختلف باشد تا تبدیل به سیاه چاله اجسام نشود. این مورد معمولا در طراحی کوله پشتی دخترانه رعایت می شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که به مرتب نگه داشتن وسایل خود اهمیت می دهید، کیف هایی هستند که جایگاه ویژه ای برای خودکار، لوازم آرایش و حتی کارت های مختلف دارند.

داشتن دو زیپ کیف یکی از فاکتورهای بسیار مهم است. اول برای دسترسی راحت تر به وسایلمان و دوم اینکه اگر یکی از زیپ ها پاره شد، دیگری از آن مراقبت کند.

بهترین کوله های دخترانه دانشجویی

۵.  وزن کوله پشتی دخترانه

پس از چیدمان وسایل داخل کوله، وزن کیف نباید از یک پنجم وزن کل بدن بیشتر شود. به عبارت دیگر، اگر وزن شما ۶۰ کیلوگرم است. حداکثر وزن برای یک کوله پشتی پر شده تا ۱۲ کیلوگرم است. این ترازو کمک می کند که کمترین فشار را به شانه های شما وارد کند و تعادل بدنی شما را حفظ کند.

۶.  جنس کوله پشتی

جنس کوله در واقع دوام، تنفس و وزنی را که کوله پشتی می تواند حمل کند تعیین می کند. یک کوله پشتی از مواد مناسب انتخاب کنید تا از ماندگاری آن برای سال ها اطمینان حاصل کنید. در مطلب فوق به معرفی انواع مواد به کار رفته در کوله پشتی پرداخته ایم. موردی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه و شرایط شما باشد.

۷.  زیپ کوله پشتی

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید کوله پشتی باید به آن توجه کنید نوع زیپ و جنس آن است. معمولا زیپ های دوتایی گزینه های مناسب تری هستند، زیرا دسترسی به این کیف ها راحت تر است. زیپ های بزرگتر معمولا عمر طولانی تری دارند و محکم تر هستند. البته این زیپ ها جلوه زیباتری دارند اما انتخاب بین زیپ های بزرگ و کوچک کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

۸.  ماندگاری بالا

هنگام خرید یک کوله پشتی مناسب حتما نوع آن را انتخاب کنید که طول عمر بالایی داشته باشد و دوخت، نخ و جنس آن را به دقت بررسی کنید. دوخت های دوبل از نظر مقاومت بسیار ایده آل هستند و سعی کنید پارچه ای بادوام مانند بوم، چرم و … را برای کوله پشتی خود انتخاب کنید.

۹.  قیمت مناسب

غیرمنطقی است که کیفیت را فدای قیمت کنیم. اما در عین حال هر قیمت بالایی به این معنا نیست که کیف مناسبی را خریداری کرده اید. پس باید در خرید کوله پشتی مناسب بسیار دقت کرد. کیف را از همه جهات: نوع، سایز، مارک و … بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

بهترین کیف های دستی فانتزی

سخن آخر:

می توانید تمام لوازم خود را در کوله پشتی قرار دهید. این کیف حتی فضای کافی برای کلاسورهای شما خواهد داشت. علاوه بر همه اینها، این کیف ها را می توان در هر فضایی از دانشجویی گرفته تا قرارهای دوستانه ساده استفاده کرد. با انتخاب رنگ های خنثی تر یا متناسب با محدوده پوشش کلی خود، کیف کژال را انتخاب کنید و آن را به یک کیف معمولی تبدیل کنید.

انتخاب یک کوله پشتی جذاب برای دختران ممکن است کار دشواری به نظر برسد، اما زمانی که نیازهای خود را به خوبی بشناسید، می توانید گزینه های موجود را محدود کرده و به اصل مطلب برسید. شما می توانید انواع کوله پشتی دخترانه و کیفغ دستی فانتزی را با مناسب ترین قیمت در سایت گیم افزار مشاهده وخریداری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×