بهترین مرکز خرید بدلیجات استیل با قیمتی ارزان

معرفی انواع برندهای بدلیجات رنگ ثابت 

بدلیجات رنگ ثابت از تنوع بسیار زیادی در بازار برخوردار است و برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید بهترین بدلیجات کرده‌ اند. این برندها برای تولید بهترین محصولات از روش خاصی بهره گرفته‌ اند و آنها از متریال‌های گوناگونی برای ساخت انواع بدلیجات بهره می گیرند. آشنایی با برندهای مطرح  در حوزه تولید بدلیجات منجر به خرید بهترین محصولات می‌ گردد.

  • XUPING

برند ژوپینگ یکی از محبوب‌ترین برندها در میان انواع بدلیجات رنگ ثابت شناخته شده است. این برند محصولاتی را تولید می‌ کند که از ویژگی ثابت بودن رنگ برخوردار هستند. شیوه طراحی و ساخت بدلیجات ژوپینگ به گونه‌ ای است که پس از گذشت مدت زمان طولانی تغییر رنگ نمی‌ دهند.

  • XINGMEI

گوشواره بدل، انگشتر بدل، گردنبند بدل و به طور کلی تمامی بدلیجات با رنگ ثابت در مدل های مختلف توسط برند XINGMEI طراحی می شوند. یکی از بارزترین ویژگی‌های محصولات تولید شده این برند آن است که علاوه بر ثبات رنگ، از خاصیت ضد حساسیت برخوردارند. ضد حساسیت بودن محصولات برند XINGMEI محبوبیت آن ها را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد.

  • ZORA

ZORA یکی از برندهای که انواع بدلیجات مقاوم در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی را تولید می‌کند. محصولات این برند در برابر باران و رطوبت مقاومت بسیار زیادی دارند و تغییر رنگی در ظاهر بدلیجات ایجاد نمی‌شود.

  • LINJER ZJ

بدلیجات رنگ ثابت که توسط برند LINJER ZJ ساخته می‌شوند، بسیار لوکس و زیبا هستند.  این برند محصولات خود را اغلب در قالب بدلیجات استیل روانه بازار می‌کند. این محصولات از ظرافت خاصی در طراحی برخوردار هستند و برخی از مدل ‌های جدید این برند، طراحی‌های قدیمی طلا را دارند.

  • VERSACE

نمونه‌ های طراحی شده برند ورساچه بسیار لوکس و مدرن هستند و این برند همیشه محصولاتی شیک و با کیفیت را تولید می‌کند. ممکن است محصولاتی که توسط برند ورساچه تولید می‌شوند، قیمت بیشتری نسبت به سایر برندها داشته باشند که قیمت آن در گرو برخورداری از کیفیت بالایی محصول می‌باشد. به طور مثال، گوشواره ورساچه یکی از بدلیجات محبوبی است که ظرافت خاص و کیفیت بالایی دارد.

بدلیجات رنگ ثابت

بدلیجات رنگ ثابت

 

نکات مهم در خرید بدلیجات استیل

  • مطابقت با استایل شما

در زمان خرید بدلیجات استیل، باید طرحی را انتخاب کنید که با استایل و سلیقه تان مطابقت داشته باشد. همخوانی بدلیجات با لباس‌هایتان سبب شیک تر نمایش دادن استایلتان می‌شود.

  • کیفیت ساخت

بدلیجات رنگ ثابت باید از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار باشند. در هنگام خرید بدلیجات استیل باید از کیفیت متریال استفاده شده برای تولید این محصول اطمینان داشته باشید. بدلیجات استیل کاملاً ضد حساسیت هستند و به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و ثبات رنگ مورد توجه قرار گرفته‌ اند.

  • اندازه بدلیجات

خرید بدلیجات استیل زمانی رضایت بخش است که این محصولات ابعاد و اندازه مناسبی داشته باشند. اندازه مناسب سبب می‌شود که افراد به راحتی از بدلیجات استفاده کنند؛ به عنوان مثال انتخاب انگشتری با سایز دقیق موجب احساس راحتی در هنگام استفاده می‌شود.

  • خرید از فروشگاه معتبر

خرید بدلیجات استیل از یک فروشگاه معتبر منجر به جلب رضایت فرد می‌گردد. بدلیجات الهه فروشگاه معتبری است که به روزترین و جدیدترین محصولات را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

بدلیجات

خرید بدلیجات استیل

 

ویژگی ‌های بدلیجات استیل

  • فلز استیل، فلزی است که قادر به حفظ مرغوبیت خود برای زمان طولانی است. همچنین ضد حساسیت بودن این فلز سبب می‌ شود تا حتی افرادی که به بدلیجات حساسیت دارند، قادر به استفاده از زیورآلات استیل باشند.
  • بدلیجات رنگ ثابت که با استفاده از فلز استیل تولید می‌ شوند، از استحکام بالایی برخوردارند به همین خاطر است که از این متریال در ساخت انواع حلقه‌ها و زنجیرهای زیبا استفاده می‌کنند. فلز استیل جز متریالی به شمار می‌رود که جلوه زیبایی به طرح‌ های مختلف می‌دهد.
  • فلز استیل به دلیل برخورداری از قیمت پایین در میان انواع زیورآلات طرفداران خاصی دارد. قیمت مناسب این فلز سبب شده تا برندهای مختلف زیورآلات سنگین‌تری را تولید کنند. بدلیجات مردانه‌ ای که با استفاده از فلز استیل طراحی می‌شوند، دوام بالایی دارند.
  • شباهت بسیار زیاد بدلیجات فلزی با طلا سبب شده تا میزان محبوبیت این زیورآلات به صورت قابل توجهی افزایش یابد. گردنبندهای سنگین‌ استیل اگر با متریال طلا ساخته شوند، قطعاً قیمت گرانی دارند.
  • بدلیجات رنگ ثابت استیل در برابر خوردگی و لکه کاملاً مقاوم هستند. برخی دیگر از فلزها ممکن است به مرور زمان اکسید شوند و تغییر رنگ دهند؛ در حالی که فلز استیل بهترین متریال برای ساخت بدلیجات به شمار می‌رود.

انگشتر بدل

انگشتر بدل شیک

 

روش تشخیص بدلیجات رنگ ثابت 

شیوه تشخیص بدلیجات رنگ ثابت ممکن است به آسانی نحوه تشخیص طلا از بدل نباشد. تشخیص طلا از بدل در منزل به راحتی و با روش های ساده ای صورت می پذیرد. استفاده از ماست، سرکه، الکل، آهنربا، وایتکس می تواند به تشخیص طلا کمک کند. توجه به نکات مهم تشخیص بدلیجات با کیفیت را برایتان سهل می کند. بدلیجات رنگ ثابت با استفاده از فلزاتی روکش می‌شوند که میزان کیفیت و طول عمر آنها افزایش می یابد. در صورتی که شیوه مراقبت و نگهداری مطلوب باشد، رنگ آنها برای زمان طولانی تغییر نمی‌کند.

توجه به روکش بدلیجات به شما در تشخیص ثبات رنگ آن ها کمک بسیار خوبی می‌کند. به طور کلی برای تولید بدلیجات از فلزات رنگ ثابت استفاده نمی‌شود و در نهایت روکش نهایی آنها سبب ثبات رنگ می شود. روکش طلا، روکش نقره، روکش رادیوم و روکش استیل انواع روکش‌هایی هستند که برای بدلیجات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بدلیجات رنگ ثابت دارای جلوه براقی هستند. جلوه مات در بخشی از قسمت‌های بدلیجات نشان دهنده رنگ ثابت نبودن آن است در نتیجه بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید. درخشندگی و براقیت این زیورآلات موجب مجذوب شدن بسیاری از افراد می شود. برای طراحی و ساخت برخی از بدلیجات رنگ ثابت، از سنگ‌ ها و نگین‌ هایی استفاده می‌ شود که ممکن است پس از مدتی تغییر رنگ دهند. در هنگام خرید بدلیجات استیل به این نکته توجه کنید.

جدیدترین بدلیجات

جدیدترین بدلیجات رنگ ثابت

 

روش‌های براق کردن بدلیجات استیل 

  1. بدلیجات رنگ ثابت استیل با استفاده از محلول آب و صابون کاملاً براق می‌شوند. برای براق کردن این بدلیجات ابتدا آنها را درون آب‌ گرم و صابون قرار دهید و سپس با یک دستمال نرم آنها را تمیز کنید. در مرحله آخر بدلیجات را با استفاده از آب گرم بشویید و کاملاً خشک کنید. این کار به براق شدن بدلیجات کمک می‌کند.
  2. مخلوط جوش شیرین و آب یکی از بهترین شیوه‌ها برای براق کردن بدلیجات رنگ ثابت است. با استفاده از یک مسواک نرم بدلیجات خود را به جوش شیرین آغشته کنید و سپس آبکشی نمایید. پس از آبکشی باید با استفاده از پارچه نرم آن را کاملاً خشک کنید.
  3. بدلیجات رنگ ثابت استیل قابلیت تمیز شدن با محلول‌ های تمیز کننده مخصوص را دارند. محلول تمیز کننده مخصوص استیل در بازار موجود است و به منظور تمیز کردن فلزات استیل تولید می شود. قبل از استفاده از این محلول شما باید ابتدا دستورالعمل آن را به دقت بخوانید و با توجه به دستورالعمل درج شده بر روی بسته‌ بندی، از محصول استفاده کنید.
  4. پارچه‌ های پولیش بهترین نوع پارچه برای پاک کردن و براق نمودن بدلیجات استیل به شمار می‌ روند. برای براق نمودن بدلیجات باید پارچه پولیشی را به صورت دورانی و خیلی آرام بر روی آنها بمالید تا درخشش طبیعی به زیورآلات برگردد.
  5. بدلیجات رنگ ثابت را می‌توانید با استفاده از آب لیمو یا لیمو ترش مجدد براق و درخشان کنید. لیمو ترش از خاصیت اسیدی برخوردار است. برای استفاده از این روش شما باید یک لیمو ترش را تقسیم کنید و بر روی بدلیجات بمالید؛ سپس آن را آبکشی کرده و خشک کنید. برای جلوگیری از خوردگی و آسیب بدن به بدلیجات نباید مدت زمان تماس آنها با لیموترش طولانی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید