خرید معروف‌ترین تابلو نقاشی‌های جهان در آریکان آرت!

استفاده از وسایل دکوراتیو و هنری برای چیدمان محیط بسیار ضروری است و به آن روح زندگی می‌بخشد. یکی از بهترین انتخاب‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از تابلوهای نقاشی است! تابلو نقاشی، با برانگیختن عواطف و احساسات افراد، به محیط اطراف خود هویت می‌دهد.

بسیاری از ما، زمانی که اسم تابلو نقاشی را می‌شنویم؛ اولین چیزی که به آن فکر می‌کنیم؛ آثار نقاشی هنرمندان مشهوری مانند استاد محمود فرشچیان، استاد کمال الملک، لئوناردو داوینچی، ادوارد پیکاسو، وینسنت ونگوگ و … را به‌خاطر می‌آوریم. همچنین تابلو نقاشی‌های معروف مانند تابلو جیغ، تابلو مونالیزا، تابلو شام آخر، تابلو شمس و مولانا، تابلو عطر عاشورا و … دارای شهرت جهانی است و می‌توان از این آثار به‌عنوان شناسنامه نقاشی نام برد.

حال این سؤال مطرح است که چگونه می‌توان یک تابلو نقاشی معروف را خریداری کرد؟! پاسخ این پرسش و رؤیای دست‌نیافتنی بسیاری از مردم؛ در دستان مجموعه آریکان آرت است؛ در ادامه این مطلب درباره جزئیات خرید معروف‌ترین تابلو نقاشی‌های جهان در آریکان آرت، صحبت خواهیم کرد.

چگونه تابلو نقاشی‌های معروف جهان را خریداری کنیم؟!

استفاده از معروف‌ترین تابلو نقاشی‌های جهان در گوشه‌ای از اتاق کار یا سالن پذیرایی؛ زیبایی و شکوه خاصی به محیط بخشیده و توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد؛ ولی آثار هنری نقاشان و هنرمندان مشهور جهان، از ارزش مادی و معنوی بالایی برخوردار است. بسیاری از این تابلوهای نقاشی معروف، یا با قیمت‌های نجومی توسط کلکسیونرهای بزرگ خریداری شده‌اند؛ یا برای دیدن آن‌ها باید به امن‌ترین موزه‌های جهان رفت! پس راه‌حل چیست؟!

آریکان آرت که یکی از مجموعه‌های مطرح در صنعت تولید و چاپ تابلو بوم است؛ فایل‌های بسیار باکیفیت از معروف‌ترین تابلو نقاشی‌های جهان را در اختیار دارد. این آثار با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ حال حاضر کپی شده؛ به‌طوری که کیفیت تابلو نقاشی‌ها بسیار به تابلو نقاشی اصل، نزدیک است!

استفاده از چاپ باکیفیت تابلو نقاشی هنرمندان برجسته جهان؛ یک راه‌حل مناسب برای خلق یک فضای هنری و منحصربه‌فرد برای محیط کار، منزل، اتاق‌خواب و … است. در سایت آریکان آرت شما می‌توانید بهترین تابلو نقاشی را باتوجه‌به سلیقه و نوع دکوراسیون داخلی خود، انتخاب کرده و به‌صورت آنلاین، سفارش دهید. در ادامه به بیان مهم‌ترین نکات در زمان انتخاب تابلو نقاشی خواهیم پرداخت.

D:\Web Design\Projects\Arikan\Seo\Reportage\Content\Sara.modo75\359371 سفارش\_معروف_ترین تابلو نقاشی_های جهان در آریکان آرت!\_شام آخر.Jpg

مهم‌ترین نکات که در زمان خرید تابلو نقاشی باید به آن توجه کنید!

بدیهی است استفاده از یک تابلو نقاشی، تنها به صرف معروف بودن؛ کار منطقی به نظر نمی‌آید؛ بلکه سبک تابلو نقاشی انتخاب شده، باید حتماً با نحوه و نوع دکوراسیون شما، تناسب داشته باشد. برای این منظور؛ قبل از خرید تابلو نقاشی به نکات زیر توجه کنید:

  1. باید بدانید که در تابلو نقاشی، به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا یک طرح چالش‌برانگیز می‌خواهید یا آرامش‌بخش؟ اندکی صبرکردن و تفکر درباره هدف از خرید تابلو نقاشی، برای داشتن بهترین انتخاب به شما کمک خواهد کرد.
  2. درباره تابلو نقاشی‌های معروف مطالعه کنید. مشاهده طرح‌های مختلف از تابلوهای نقاشی و آشنایی با سبک هنری هر تابلو، باعث می‌شود تا نتیجه بهتری در انتخاب خود دریافت کنید.
  3. برای انتخاب یک تابلو نقاشی، قبل از اعتماد به کلمات اطرافیان، باید به چشمان خود اعتماد کنید.
  4. اگر برای انتخاب تابلو نقاشی دچار تردید هستید؛ از فروشنده درباره اثر هنری بیشتر بپرسید! سایت آریکان آرت، با استفاده از کارشناسان مجرب هنری و مشاوره رایگان قبل از خرید، این مهم را نیز برای شما به ارمغان آورده است.
  5. ابعاد تابلو نقاشی را متناسب با دیواری که می‌خواهید تابلو را بر روی آن نصب کنید؛ انتخاب کنید. استفاده از تابلوهایی با ابعاد بزرگ برای دیوارهای کوچک و بالعکس، اصلاً مناسب نمی‌باشد.
  6. به هماهنگی سبک و رنگ‌های به‌کاررفته در تابلو نقاشی با چیدمان منزل خود دقت کنید.
  7. D:\Web Design\Projects\Arikan\Seo\Reportage\Content\Sara.modo75\359371 سفارش\_معروف_ترین تابلو نقاشی_های جهان در آریکان آرت!\_گرنیکا.Jpg

با چهار تابلو نقاشی‌ معروف جهان، آشنا شوید:

همان‌طور که گفتیم؛ آشنایی با معروف‌ترین تابلوهای نقاشی می‌تواند به شما برای خرید بهترین تابلو نقاشی کمک نماید. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین طرح‌ها و مشهورترین تابلوهای نقاشی جهان خواهیم پرداخت.

تابلو نقاشی مونالیزا:

کمتر کسی را می‌توان یافت که تابلو نقاشی هنرمند معروف، لئوناردو داوینچی مرا نشناسد! این تابلو با ابعاد ۵۳*۷۷ و دربین تابلوهای نقاشی مشهور جهان، رکورد بیشتر کپی را به خود اختصاص داده است. استفاده از این تابلو برای دکوراسیون‌های کلاسیک و نئوکلاسیک مناسب‌ است.

تابلو نقاشی شام اخر:

یکی دیگر از آثار مشهور داوینچی که روایت‌گر واقعه‌ای از آیین مسیحیت است؛ تابلو شام آخر می‌باشد. استفاده از این تابلو نقاشی برای دکوراسیون‌های سلطنتی و کلاسیک، انتخاب مناسبی است. این اثر هنری، لقب بهترین نقاشی جهان را به خود اختصاص داده و کمتر کسی را می‌توان یافت که مدحوش تماشای آن نشود!

تابلو نقاشی گرنیکا:

این تابلو نقاشی، اثر پابلو پیکاسو بوده و برای دکوراسیون‌های مدرن انتخاب مناسبی است. این اثر الهام‌گرفته از صداهای دلخراش جنگ می‌باشد.

تابلو نقاشی آفرینش آدم:

این تابلو نقاشی اثر هنری میکل‌آنژ بوده و نمادی از اولین انسان یعنی حضرت ادم می‌باشد. استفاده از این تابلو برای دکوراسیون‌های مدرن و نئوکلاسیک مناسب می‌باشد. در میان مشهورترین تابلو نقاشی‌های مذهبی، تابلو نقاشی آفرینش آدم، پس از تابلو نقاشی شام آخر، در جایگاه دوم قرار گرفته است.

D:\Web Design\Projects\Arikan\Seo\Reportage\Content\Sara.modo75\359371 سفارش\_معروف_ترین تابلو نقاشی_های جهان در آریکان آرت!\_نقاشی آفرینش آدم.Jpg

با آریکان آرت، معروف‌ترین تابلو نقاشی‌های جهان را میهمان، خانه خود کنید!

باتوجه‌به علاقه بسیاری از افراد به استفاده از آثار نقاشی مشهور برای دکوراسیون منزل یا محل کارشان؛ مجموعه آریکان آرت اقدام به چاپ تابلو نقاشی باکیفیت نزدیک به آثار اصلی کرده است. این تابلوهای مقاشی، با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ دنیا و مرغوب‌ترین مواد اولیه چاپ می‌شوند؛ بنابراین ماندگاری و کیفیت چاپ این تابلوها بیشتر از ۱۰۰ سال است. لازم به ذکر است تمامی تابلوهای نقاشی آریکان آرت قابلیت شستشو را نیز دارد.

لازم به ذکر است که آریکان آرت دارای آرشیو غنی از فایل‌های باکیفیت نقاشی‌های معروف جهان است؛ بنابراین شما اگر طرح موردنظر شما در دسته‌بندی تابلو نقاشی سایت آریکان آرت نبود؛ می‌توانید تابلو نقاشی مدنظرتان را به‌صورت سفارشی نیز، سفارش دهید.

برای مشاهده و خرید تابلوهای نقاشی، به آریکان آرت arikanart.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید