لیست لوازم خانگی ایرانی

خرید لوازم خانگی یکی از دغدغه هایی هست که هر خانواده با آن رو به رو میشوند این دغدغه برای جوانان به یکی از چالش های اول زندگی تبدیل میشود در این مقاله به ۵ برند برتر ایرانی و راهنمای خرید آن ها میپردازیم.

Images 1704701632 659Baec08445B

۱-لوازم خانگی دوو

دوو بی‌شک یکی از بهترین برندهای لوازم‌خانگی در بازار ایران است این برند کره‌ای که در ایران تولید می‌شود با داشتن امکانات مناسب توانسته هست در خانه ی ایرانیان جای مناسبی برای خود پیدا کند البته برای خرید این محصول بهتر است به نمایندگی دوو مراجعه کنید.

نمایندگی دوو چه امکاناتی به مشتریان می‌دهد؟

نمایندگی‌های دوو در سراسر کشور بهترین مرجع برای خرید این لوازم خانگی هستند از جمله ویژگی آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱-فروش محصولات با ضمانت نامه ی انتخاب سرویس

۲-جشنواره های ویژه ی دوو و جوایز آنها

۳-وجود گارانسی و پس گرفتن محصول تا سی روز در صورت عدم رضایت مشتری

۴-ضمانت نامه ی معتبر

۵-ارائه ی محصولات گرید A

۲-لوازم خانگی اسنوا

اسنوا نیز همانند دوو از محصولات ایرانی پر فروش به‌حساب میاید با این تفاوت که قیمت به‌صرفه‌تری دارد این محصول اصیل ایرانی محصولاتی همچون یخچال، لباسشویی، اجاق‌گاز، تلویزیون و…. را به فروش می‌رساند، همان‌طور که در مورد محصولات دوو نیز اشاره کردیم محصولات اسنوا را هم بهتر از نمایندگی اسنوا و با ضمانت‌نامه انتخاب سرویس خریداری نمایید.

۳-لوازم خانگی جی پلاس

جی پلاس محصول شرکت گلدیران است این برند که در کنار محصولات ال جی در بازار عرضه می‌شدند پس از ممنوعیت واردات محصولات ال جی تک‌محصول شرکت گلدیران شد، این برند هم در لوازم‌خانگی هم در زمینه مانیتورهای گیمینگ فعالیت خوبی در بازار دارد.

۴- لوازم خانگی پاکشوما و کنوود

شاید از آوردن این دو برند در کنار هم تعجب کنید؛ ولی جالب است بدانید محصولات کنوود اخیراً در کارخانه پاکشوما تولید می‌شوند شرکت پاک سرویس  یخچال‌های سایدبای‌ساید، لباسشویی و ظرفشویی های کنوود را در کارخانه‌های خود مونتاژ کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

۵-لوازم خانگی دیپوینت

برند دیپوینت در سال ۱۳۹۳ پس از طی‌کردن تغییر و تحولاتی به وجود آمد و طی این تغییر و تحولات سه محصول جدید C5،T7 وD4 به خانوادهٔ دیپوینت پیوستند. با آغاز سال ۱۳۹۵ و افزایش حجم تولید از ۳۰۰ دستگاه در روز به ۷۸۰ دستگاه، شرکت دیپوینت سومین گام خود را در راستای چشم‌انداز تولیدکننده پیشرو با رویکردی فناورانه برداشت. در این دوره اکثریت محصولات دیپوینت به کمپرسور اینورتر مجهز شدند که این تحول نقش به‌سزایی در بهینه‌سازی مصرف انرژی و طول عمر محصولات ایفا کرد.

کلام پایانی

در سال‌های اخیر بسیار دیگری از برندهای بسیاری از لوازم‌خانگی در بازار ایران تولید و عرضه شده‌اند برخی برندها مانند هیمالیا، الکترو استیل و… نیز صرفه اقتصادی خوبی برای مشتریان دارند شما می‌توانید برای خرید لوازم خانگی به فروشگاه لوازم خانگی خانه تک نماینده رسمی محصولات دوو، اسنوا، جی پلاس و… مراجعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید