ترک اعتیاد با متد جدید در کلینیک اعصاب و روان راه احیا تصویر 1
معرفی کسب و کار

ترک اعتیاد با متد جدید در کلینیک اعصاب و روان راه احیا

مهر ۳, ۱۴۰۲ 6۰186

بسیاری از بیماران و خانواده‌های آن‌ها که درگیر اعتیاد یکی از عزیزان خود هستند؛ درآرزوی ترک اعتیاد آن‌ها می‌باشند و در این میان به روش‌های مختلفی حتی زور متوسل می‌شوند که از نتیجه‌ای کوتاه‌مدت برخوردار است. روش‌های بسیار مختلف با پروسه درمان گوناگون برای ترک بیماری اعتیاد وجود دارد که انتخاب روش صحیح و پایدار برای ترک از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را به طور کامل با یکی از جدید‌ترین روش‌های ترک اعتیاد آشنا سازیم؛ پس تا پایان همراه ما بمانید.

9Bbb847B 5902 4Be1 9Cb9 9D88E7818459

اعتیاد یک بیماری رفتاری است!!!

به دلایل مختلف روحی و روانی یا قرارگیری در محیط نا‌مناسب فرد مبتلا به اعتیاد می‌شود و به مصرف انواع مواد مختلف سنتی و صنعتی روی می‌آورد و به مرور زمان و با بیشتر نمودن دوز مصرفی به فردی رنجور، تنها و افسرده تبدیل می‌گردد. در این میان بهترین روش برای خارج شدن از این منجلاب خطرناک؛ ترک اعتیاد است.

کلینیک اعصاب و روان راه احیا منجی بیماران اعتیاد

یکی از کلینیک‌های تخصص و درمانی برای درمان و کمک به بیماران مبتلا به اعتیاد؛ کلینیک اعصاب و روان راه احیا می‌باشد که در آن از متد‌های جدید برای ترک اعتیاد به مواد مختلف استفاده می‌شود که نسبت به روش‌های قدیمی موثر‌تر می‌باشند.

اعتیاد سراسر عذاب و دردسر

در گام آغازین و شروع مصرف یک فرد هرگز فکر نمی‌کند که روزی این ماده به طور کامل روی تمامی روح، روان، مغز و افکار وی تاثیر بگذارد و این منجلاب نه تنها به شخص مصرف‌کننده بلکه به خانواده‌ی وی هم آسیب می‌زند. از جمله علائمی که افراد هنگام مواجه گشتن آن‌ها قبل از ترک اعتیاد ودر مرحله پیشرفت این مشکل با آن‌ها درگیر می‌شوند می‌توان به رفتار‌های پر خطر مانند سرقت،دزدی، از دست دادم علاقه خود در انجام تمامی کار‌ها، ضعف در سیستم ایمنی و ابتلا به عفونت‌های مکرر و مختلف، کاهش وزن، نابودی و ریزش دندان‌ها، فراموشی و غیره اشاره کرد.

در این میان روش‌های مختلفی برای ترک اعتیاد وجود دارند که هر کدام با تمرکز بر روی یک مسئله خاص فرد را از اعتیاد نجات می‌دهندکه البته شرط پایداری در پروسه درمان این است که خود فرد مبتلا به این نتیجه رسیده باشد که دیگر توان مقابله با اعتیاد را ندارد و دلش می‌خواهد از این وضعیت نجات و پیدا کند. اغلب مصرف‌کنندگان و خانواده‌های آن‌ها از روش‌های مختلفی برای ترک اعتیاد کمک می‌گیرند.

5A84B509 1D9A 4593 B4A1 C6Cbd373C865

از طریق کلینیک اعصاب و روان راه احیا شما بیماران عزیز و خانواده‌های گرامی‌می‌توانید برای درمان عزیز خود از جدیدترین متد‌ها در ترک راحت و آسان اعتیاد با کمترین عوارض جانبی و نتایجی ماندگار کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره در خصوص ترک اعتیاد می‌توانید همین حالا با راه‌های ارتباطی مجموعه ما در تماس باشید.

روش‌های مختلف برای ترک بیماری اعتیاد

بیماری اعتیاد تنها از لحاظ جسمی وضعیت فرد را به خطر نمی‌اندازد و تاثیرات بسیار زیاد و مخربی بر روی روح و روان فرد نیز می‌گذارد که قرارگیری تمامی این موارد در کنار هم قدرت صحیح تصمیم‌گیری را از فرد سلب می‌کنند. به طور کلی؛ برای ترک بیماری اعتیاد استفاده از روش‌های مختلف زیردر میان افراد رایج است. رفتن به کمپ یا کلینیک ترک اعتیاد تخصصی: در این روش درمانی برای ترک؛ مصرف‌کننده به مدت حداقل یک دوره ۲۱ روزه بایستی در کمپ خوابانده شود و به کمک کادر مجموعه و حضور در جلسات مخالف درمانی آن موسسه به تدریج و با قطع مصرف سم از بدن بیمار خارج می‌گردد.

تکمیل درمان ترک اعتیاد در این روش این است که فرد پس از دوره بهبود روح خود را از شر وسوسه‌های اعتیاد نجات دهد که برای این کار می‌توان از حضور در جلسات NA یا انجمن معتادان گمنام و یا مشاوره تخصصی زیر نظر روانشناس بالینی کمک گرفت. اغلب در این روش برای ترک مواد مصرفی به دلیل عدم تمایل خود فرد و اجبار اطرافیان احتمال بهبود دائمی کمی با سوال مواجه است. بنابراین؛ برای ترک اعتیاد دائمی در صورت انتخاب این روش بایستی پس از اتمام دوره‌ها فرد برای همیشه برنامه بهبود خود را برای ترک اعتیاد و عدم مصرف مجدد پیگیری کند.

روش بالا روش سنتی است که اغلب خانواده‌ها برای ترک عزیزان خود از ان کمک می‌گیرند و از آن‌جا که فکر می‌کنند تنها سم‌زدایی و قطع مصرف اهمیت دارد به بهبود جنبه‌های روانی فرد و سالم نمودن سلامت مغز وی فکر نمی‌کنند که همین امر سبب می‌گردد تا بسیاری از مصرف‌کنندگان بار دیگر به سمت مصرف مجدد روی بیاورند. از دیگر روش‌های ترک اعتیاد می‌توان به درمان توسط دستگاه آر تی ام اس اشاره کرد. در این روش درمانی که توسط متخصصین کلینیک اعصاب و روان راه احیا از آن استفاده می‌شود، از دستگاهی به نام آر تی ام اس که دارای یکسری امواج مختلف است استفاده می‌شود. در طول جلسه درمان سی دقیقه‌ای تا یک ساعته امواج مغناطیسی خاصی از طریق دستگاه به مغز فرد مبتلا فرستاده می‌شوند که در نهایت این امر سیستم مغزی مبتلا تحریک می‌گردد و تمایلی به مصرف پیدا نمی‌کند.

97015394 2190 4905 9768 Cca2C445433F

هزینه و تعداد جلسات مورد نیاز درمان

عوامل مختلفی برای تخمین هزینه درمان همچون استفاده از دستگاه آر تی ام اس برای کمک به ترک اعتیاد وجود دارند که شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق با کارشناسان ما در تماس باشید. اما؛ به طور کلی برای ترک اعتیاد در این روش به گذراندن پنج جلسه در هر هفته و در مجموع ۲۰ جلسه در چهار هفته نیاز است.

چرا کلینیک اعصاب و روان راه احیا را انتخاب کنیم؟ روش درمانی استفاده از دستگاه آر تی ام اس به دلیل عدم نیاز به بستری طولانی، عدم آسیب‌های جسمی و راحتی و عوارض بسیار کم و تاثیر روی مغز افراد مبتلا از ماندگاری بالاتری برخوردار است و در نتیجه به جرات می‌توان گفت توسط آن ترک اعتیاد به مصرف مواد مختلفی مانند الکل، قرص روان گردان، شیشه، هروئین و غیره به طور کامل از بین می‌رود.

اگر دلتان می‌خواهد بار دیگر سلامت خود یا عزیز مبتلای خود را ببینید؛ می‌توانید از درمان توسط دستگاه آر تی ام اس کمک بگیرید. به کمک دستگاه بدون خطر و کم تهاجم آر تی ام اس ترک اعتیاد دیگر سخت نیست. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر در خصوص شرکت در این جلسات درمانی و گرفتن پاسخ تمامی سوالات خود با کارشناسان ما در تماس باشید. در پایان از اینکه تا انتها مقاله همراه ما بودید؛ کمال تشکر را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×