Images 1694949557 6506E0B55B77D
معرفی کسب و کار

دندانپزشکی کودکان شمال تهران (محدوده فرمانیه و پاسداران)

شهریور ۲۶, ۱۴۰۲ 3۰183

دندان های کودکان از  اهمیت بالایی برخوردار هستند و حفظ و مراقبت از آنها برای داشتن دندان های سالم در بزرگسالی بسیار مهم است. خدمات دندانپزشکی اطفال توسط دندانپزشکان و مراکز دندانپزشکی مختلفی انجام می شود، اما بهتر است این خدمات توسط مراکز دندانپزشکی تخصصی کودکان یا دندانپزشک متخصص کودکان انجام شود که این خدمات را به صورت تخصصی و با کیفیت بالا ارائه می دهند.

Images_1694949557_6506E0B55B77D.jpg

یکی از این دندانپزشکی ها، دندانپزشکی کودکان پرنس می باشد که انواع خدمات دندانپزشکی اطفال (دندان های شیری و دائمی) را در محیط کودکانه و سرگرم کننده برای کودکان ارائه می دهند.

آدرس و شماره تلفن دندانپزشکی پرنس در تهران

آدرس : دیباجی جنوبی، محله کامرانیه، خیابان برادران جوزی، ساختمان پزشکان کامرانیه، پلاک شماره ۳۲، طبقه ۲، واحد ۶

شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۵۸۰۳۸۶ – ۰۲۱۲۲۵۸۰۴۶۳

آدرس سایت دندانپزشکی پرنس: http://princedental.ir

مسیریابی از طریق نقشه گوگل

چند توصیه دندانپزشکی

مصرف زیاد غذاها و نوشیدنی های شیرین می تواند احتمال پوسیدگی دندان ها را افزایش دهد. به تغذیه و رژیم غذایی صحیح و سالم کودکان اهمیت داده و سعی گنید خوراکی هایی را میل کنند که به سلامت بدن و دندان هایشان مفید هستند.

به گفته بسیاری از دندانپزشکان کودکان باید دو بار در روز مسواک بزنند و حداقل روزی یکبار نخ دندان بکشند.

ویزیت های و چکاپ های دندانپزشی کودکان را در نظر داشته باشید. به گفته بسیاری از دندانپزشکان وضعیت سلامت دندان های کودکان باید سالانه دو بار مورد بررسی قرار گیرد، تا اگر مشکل یا پوسیدگی مشاهده شد، درمان لازم در زمان مناسب انجام شود.

فیشور سیلانت ها می توانند برای جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان استفاده شوند و معمولاً برای دندان های آسیاب استفاده می شوند. این کار با پر کردن حفره‌ها و شکاف‌های دندان‌های مولر که احتمال وقوع پوسیدگی دندانی در آن‌ها وجود دارد، انجام می‌شود. این خدمت پیشگیرانه دندانپزشکی به ایجاد سطح صاف‌تری برای مسواک زدن بهتر و احتمال کمتری برای گیر کردن غذا در این نواحی کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×