اصلاح ابرو
معرفی کسب و کار

صفر تا صد اصلاح ابروها بعد از کاشت (زمان مناسب و روش اصلاح)

خرداد ۳۱, ۱۴۰۲ 5۰165

ابروهای پرپشت نقش مهمی در زیبایی چهره ما دارند. امروزه یکی از روش هایی که می توانید برای پرپشت شدن ابروهای خود انجام دهید، استفاده از کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت ابرو است. کاشت ابرو باعث می شود که ابروهای طبیعی و پرپشتی داشته باشید. برخی افراد تصور می کنند، کاشت ابرو کار ساده ای است، اما این کار نیاز به متخصص حوزه خود دارد. اصلاح ابرو پس از کاشت می تواند دغدغه مهمی برای افراد باشد؛  در این مطلب قصد داریم، روش های اصلاح ابرو بعد از کاشت را معرفی کنیم. با ما تا انتهای این سوال پرتکرار همراه باشید.

روش‌های پیشنهادی برای اصلاح ابرو پس از کاشت

برای اصلاح کردن ابرو بعد از کاشت چندین روش وجود دارد که در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

لیزر موهای صورت

قیچی کردن

قیچی کردن ابرو، می تواند یکی از بهترین روش های اصلاح ابرو بعد از کاشت باشد. برای قیچی کردن لازم است، ابروها را با شانه ابرو به سمت بالا شانه کنید. بعد از شانه کردن ابروها، می توانید قسمت های اضافه ابرو را کوتاه کنید. شانه کردن باعث مرتب شدن ابروها می شود. حتما این نکته را در نظر داشته باشید که ابروهای خود را زیاد کوتاه نکنید.

استفاده از وکس

استفاده از تیغ

یکی دیگر از روش های اصلاح ابرو پس از کاشت، استفاده از تیغ است. این روش بر خلاف روش موچین، موهای ابرو را از ریشه جدا نمی کند و ابرو به صورت سطحی اصلاح می شود. زمانی که قصد دارید از این روش استفاده کنید، حتما دقت لازم را داشته باشید. اگر به ابروهای خود زیاد فشار بیاورید، ممکن است آن ها بعد از مدتی شروع به ریزش کنند.

استفاده از موچین نیز می تواند، یکی دیگر از روش های اصلاح ابروها باشد. در این روش بهتر است، از یک آینه برای مشاهده ابروهای خود استفاده کنید. در اصلاح ابرو با موچین، این نکته را در نظر داشته باشید که آن ها را بیش از حد اصلاح نکنید. بسیاری از افراد معتقد هستند که اصلاح ابرو بعد از کاشت با موچین کار اشتباهی است، زیرا امکان رشد مجدد ابروها، می تواند بسیار پایین باشد.

 استفاده از وکس

اگر می خواهید موهای زائد اطراف ابروها را اصلاح کنید، استفاده از وکس می تواند، بهترین روش برای اصلاح ابرو بعد از کاشت باشد.  زمانی که از وکس استفاده می کنید، ممکن است مقداری از وکس به ابروهای شما بچسبد، در این صورت حتما دقت لازم را داشته باشید. اگر وکس به ابروهای شما بچسبد، هنگام جدا کردن وکس از ابرو، بخشی از ابروهای شما جدا می شوند. برخی از افراد ممکن است، هیچ تجربه ای در استفاده از وکس نداشته باشند. پیشنهاد ما به این گونه افراد این است که از فرد ماهر در این زمینه کمک بگیرند.

بند

استفاده از بند یکی دیگر از روش های اصلاح ابرو پس از کاشت است. در گذشته از این روش بیشتر استفاده می کردند. اصلاح ابرو با بند در هفته های اول ممکن است، باعث ریزش ابروها شود. پیشنهاد ما به شما این است، به جای استفاده از بند، از تیغ یا وکس استفاده کنید.

لیزر موهای صورت

امروزه برای اصلاح ابرو از روش لیزر استفاده می کنند. این روش، می تواند آسان باشد و همچنین عوارض کمتری دارد. حتما به این نکته توجه کنید، هنگام لیزر کردن، به موهای کاشت شده ابروهایتان آسیبی وارد نشود. اگر در روش لیزر به این نکته توجه نکنید، باعث ریزش ابروهایتان می شوید. ابروهای کاشت شده در مرحله اول بسیار حساس هستند و احتمال آسیب پذیری آن ها بیشتر است.

زمان اصلاح ابرو پس از کاشت ابرو

ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که اصلاح ابرو را چه زمانی می توان انجام داد؟ اصلاح ابرو بهتر است، بعد از گذر هفته های اول و دوم باشد. اگر در هفته های اول ابروهای خود را اصلاح کنید، ممکن است به آن ها آسیب وارد شود. ابروهایی که تازه کاشت می شوند، بسیار حساس هستند و نباید آن ها را سریع اصلاح کرد. اگر ابروها را در هفته های اول اصلاح کنید، ممکن است ابروهایتان ریزش پیدا کنند. بهترین زمان برای اصلاح ابرو بنابر گفته پزشکان، می تواند بین ۱۰ الی ۳۰ روز بعد از کاشت باشد.

بعد از گذشت یک ماه، می توانید ابروهای خود را اصلاح کنید. در بخش بالا تمامی روش هایی که می توان، ابروها را اصلاح کرد، گفته شده است. بهترین روش برای اصلاح ابرو بعد از کاشت، روش استفاده از قیچی است. همان طور که گفتیم در این روش شما به یک قیچی مناسب و شانه ابرو نیاز دارید تا بتوانید ابروهای خود را کوتاه کنید.

 

نباید های اصلاح ابرو پس از کاشت

پس از کاشت ابرو، چندین نکات وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. با رعایت این نکات، می توانید ابروهای خود را به روش، درست اصلاح کنید.

بلافاصله اصلاح نکنید (حداقل یک هفته بعد)

زمانی که شما کاشت ابرو انجام می دهید، لازم است تا یک هفته به ابروهای خود دست نزنید. ابروهای شما پس از کاشت به دلیل حساس بودن، باید به روش درست اصلاح شوند. در هفته های اول بهتر است به هیچ عنوان ابروهای خود را اصلاح نکنید و  همچنین در معرض نور خورشید قرار نگیرید. بعد از گذشت دو هفته، می توانید ابروهای خود را اصلاح کنید. در زمان اصلاح، حتما دقت لازم را داشته باشید تا به ابروهای خود آسیب نزنید. اگر ابروها آسیب ببینند، بعد از مدتی شروع به ریزش می کنند.

از موچین استفاده نکنید

نکته دیگری که در اصلاح ابرو بعد از کاشت وجود دارد، این است که از موچین کمتر استفاده کنید. اگر می توانید از روش های دیگر استفاده کنید، بهتر است استفاده از موچین را به حداقل برسانید. اصلاح با موچین، باعث می شود که ابروها از ریشه جدا شوند. جدا شدن ابرو از ریشه، باعث پایین آمدن رشد آن ها می شود. پس توصیه می کنیم برای اصلاح ابرو پس از کاشت به جای استفاده از موچین روش های دیگری را امتحان کنید.

ابروهای خود را پس از اصلاح نشویید

پس از کاشت بهتر است، شستشوی ابرو بعد از سه روز انجام شود. زمانی که می خواهید ابروهای خود را شستشو دهید، بهتر است این کار به طور ملایم انجام شود. ابروهایی که تازه کاشت می شوند، آسیب پذیر هستند. پس لازم است در شستشوی آن ها دقت کنید. برای شستن ابروها بهتر است از آب ملایم استفاده کنید. بعد از این که شستشو را انجام دادید، برای خشک کردن از حوله نرم به صورت آرام استفاده کنید. حتما توجه داشته باشید که هنگام خشک کردن، بر روی ابروهای خود فشار نیاورید.

زیبایی چهره با اصلاح ابرو پس از کاشت ابرو

داشتن ابروهای پرپشت، زیبایی صورت را چندین برابر می کند. وجود ابروهای زیبا، حتی می تواند در زیبایی چشم ها نیز تاثیر بگذارد. در اصلاح ابرو باید قالب ابرو را در نظر بگیرید. اگر به این مورد خوب دقت کنید، می توانید ابروهای خود را به روش درست اصلاح کنید. در اصلاح ابرو حتما این نکته را در نظر بگیرید که به پیوند ابروهایتان آسیب وارد نشود. اصلاح ابرو بعد از کاشت در زیبایی چهره شما تاثیر فوق العاده ای دارد.

اگر شما بعد از کاشت، ابروهای خود را اصلاح نکنید، آن ها بلند می شوند و نامرتب به نظر می رسند. ابروهایی که کاشت می شوند، بعد از مدتی شروع به رشد کردن می کنند و ممکن است قالب ابرو به هم بریزد. نامرتب بودن ابروها در زیبایی چهره شما تاثیر می گذارد. پس بهتر است، ابروهای خود را بعد از کاشت به روش صحیح مرتب کنید. اصلاح کردن ابرو باعث می شود که کاشت ابروی شما طبیعی تر به نظر برسد.

جمع بندی

در این مطلب در مورد اصلاح ابرو پس از کاشت صحبت کردیم. تمامی روش هایی که می توان بعد از کاشت، ابروهای خود را اصلاح کرد را معرفی کردیم. از بین روش های گفته شده، استفاده از قیچی و تیغ می تواند برای اصلاح ابرو پس از کاشت مناسب باشد. زمانی که اقدام به کاشت ابرو می کنید، باید تمامی نکات بعد از کاشت را در نظر بگیرید. پس از کاشت ابرو، بهتر است به مدت دو هفته به ابروهای خود دست نزنید و هنگام شستشو دقت لازم را داشته باشید. برای کاشت ابروها، پیشنهاد می کنیم که به یک کلینیک معتبر و متخصص مراجعه کنید مانند کلینیک دیناز تا کاشت ابروهایتان به نحو احسن انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×