معرفی بهترین ریمل های حجم دهنده بازار از دید لیمونا تصویر 1
آرایش و زیبایی

معرفی بهترین ریمل‌های حجم دهنده بازار از دید لیمونا

مهر ۱, ۱۴۰۲ 6۰213

همه ما می‌دانیم آرایش چشم‌ها نقش ویژه‌ای در آرایش کل صورت ایفا می‌کند از این رو اولویت خیلی‌ها برای خرید لوازم آرایشی ریمل است. آن ها می‌دانند به جای روش‌های پرهزینه و آسیب زای اکستنشن مژه و مژه مصنوعی جور همه آن ها را با خرید ریمل خوب می‌توانند جبران کنند و جذابیت و زیبایی خیره کننده‌ای به چشمانشان بدهند.

اما خود این ریمل‌ها هم دسته بندی‌های مختلفی دارد که با توجه به نوع برس و نوع کاربری آنها و ترکیبات ویژه آن انواع زیادی دارد. ناگفته نماند انتخاب بهترین ریمل در میان انبوه این همه تنوع و برندهای مختلف لوازم آرایشی کار چندان ساده‌ای نیست، از این رو ما قرار است در ادامه این مطلب بهترین ریمل‌های حجم دهنده بازار را به شما معرفی کنیم تا با دیدی باز اقدام به خرید لوازم آرایشی از جمله ریمل چشم کنید. پس اگر مایل به شناخت بهترین ریمل‌های حجم دهنده هستید تا پایان این نوشتار ما را همراهی کنید.

0E3164A5 7757 43Ab 8A42 7Ad0Ee0D0B40

انواع ریمل ها

همانطور که گفتیم ریمل‌ها با توجه به کاربرد و ترکیبات و نوع برس و رنگ آنها به چند دسته تقسیم می‌شوند.

انواع ریمل ها بر اساس ترکیبات

  1. ریمل پودری: با اضافه کردن چند قطره آب به این محصول می‌توان از آن استفاده کرد که البته ماندگاری کمی دارد و اصلاً برای مجالس و مهمانی‌ها مناسب نخواهد بود.
  2. ریمل کرمی : برای استفاده از این محصول نیاز به ابزار خاصی است که معمولاً برای حجیم نشان دادن مژه‌های حالت‌دار کاربردی و مناسب است.
  3. ریمل مایع : رایج‌ترین نوع ریمل همین ریمل‌های مایع است که خود به دو نوع ضد آب و محلول در آب تقسیم می‌شود.

از انواع ریمل مایع می‌توان به ریمل بلند کننده مژه ، ریمل حالت دهنده مژه و ریمل حجم دهنده مژه اشاره کرد.

ریمل‌های بلند کننده مژه همانطور که از اسمش پیداست برای مژه‌های کوتاه بسیار مناسب است که به دلیل داشتن موادی از جنس الیاف و چسبیدن به مژه‌های طبیعی ظاهر بلندتری به آنها خواهد داد. این نوع ریمل ها با برس‌های نازک و مخروطی مانند مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچند برس‌های S شکل علاوه بر بلند کنندگی مژه قابلیت حجم دهندگی نیز به مژه‌ها نیز می‌دهد.

ریمل‌های حالت دهنده یا فر کننده مژه حاوی پلیمر و رزین است که باعث فر و حالت دار شدن مژه‌ها می‌شود. گفتنی است برس این ریمل‌ها به صورت خمیده است که باید به ریشه مژه‌ها زده شود تا مژه‌های صاف را به صورت حالت‌دار و فر در آورد.

هنگام خرید ریمل باید بدانید که ریمل‌های حجم دهنده یا پرپشت کننده مژه که اتفاقاً موضوع اصلی مقاله ما نیز است معمولا از مواد غلیظ‌تری مانند سیلیکون یا موم ساخته شده‌اند که این امر باعث پرپشت شدن مژه‌ها می‌شود. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که مژه‌هایتان کم پشت و نازک است این نوع ریمل‌ها باب مژه‌های شماست اگر این تنک بودن مژه‌هایتان خیلی زیاد است و دوست دارید از یک ریمل قوی برای حجیم نشان دادن آن استفاده کنید باید گفت علاوه بر ترکیبات ریمل باید به نوع برس ریمل‌ هم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برس‌های ضخیم بهترین نوع برای ریمل‌های حجم دهنده مژه محسوب می‌شود. هر چند برس‌های S شکل، مارپیچی و یا ساعت شنی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این برس‌ها دو منظوره است و علاوه بر حجیم کردن به بلند کردن مژه‌ها نیز کمک می‌کند.

مزایای ریمل حجم دهنده

خیلی خلاصه بخواهیم از مزایای ریمل حجم دهنده بگوییم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پرپشت کردن مژه‌ها
  2. پر کردن فضای خالی میان مژه‌ها به دلیل داشتن خرده مژه در این نوع ریمل‌ها
  3. ایجاد جلوه یک دست و مرتب به مژه‌ها
  4. درشت و براق کردن چشم‌ها

معرفی ۵ برند معروف ریمل حجم دهنده مژه

تا به اینجای مقاله تمامی آیتم های یک ریمل استاندارد و با کیفیت را شناختید، اما شاید واقعاً هنوز در انتخاب یک برند ریمل با کیفیت اطلاعاتتان ناقص باشد. ما همچنان روی قولمان هستیم که چهار برند شناخته شده و با کیفیت ریمل را به شما معرفی کنیم. پس همچنان کنار ما باشید.

  1. ریمل حجم دهنده اسنس مدل I love Extreme Volume

باید گفت با خرید ریمل اسنس با ترکیبات خاصش طوری مژه‌ها را به صورت تک تک کاور می‌کند و حجم فوق العاده‌ای به آنها می‌دهد که قطعاً از نتیجه آن متعجب خواهید شد. عدم حساسیت و ماندگاری بالای چند ساعته آن در کنار عدم چسبندگی مژه‌ها آن را پایه ثابت آرایش خیلی از خانم‌ها کرده است.

39284781 2527 460A A090 8029Df39A444

  1. ریمل ایزادورا مدل Big Bold

 

کمتر کسی را می شناسیم که با مارک ایزادورا ناآشنا باشد. این ریمل یک برند آرایشی سوئدی است که بیش از ۴۰ سال است یکه تاز بازار است، از این رو توانسته است مشتریان وفادار بسیاری هم جذب کند. مدل Big Bold ریمل ایزادورا مناسب افرادی است که چشم‌های حساس دارند و یا از لنز استفاده می‌کنند. پخش یک دست مژه روی مژه‌های شما به چشمانتان یک ظاهر طبیعی و زیبایی خیره کننده‌ای می‌دهد که واقعاً نمی‌توانید به این راحتی‌ها از خرید آن دل بکنید.

4E32Cc9E Bebf 4883 8Ba0 A4B65Ef39064

  1. ریمل پرپشت کننده لانکوم مدل hypnose

رنگدانه‌های غلیظ مشکی موجود در این ریمل باعث تیره شدن مژه‌ها می‌شود که بالطبع باعث حجیم شدن مژه‌ها هم خواهد شد. برس مخروطی این محصول بی‌نظیر حتی از ریزترین مژه‌های گوشه‌های چشم هم غافل نمی‌شود و آنها را نیز حجیم و پرپشت می‌کند که این در نوع خود باعث که این خود باعث زیبایی چند برابر چشم‌ها می‌شود.

83Fddb93 2324 4Bfb Bc14 2F3468E36C20

خوب است بدانید وجود ویتامین B5 در ترکیبات این محصول کم نظیر باعث تقویت مژه‌ها می شود. علاوه بر تمامی مزایای آن، حجم دهندگی فوق العاده این ریمل چیزی حدود ۶۰۰ برابر برای مژه‌ها است. همچنین این ریمل فاقد سولفات پارابن و فتالات بوده که در کنار ضد آب و ضد حساس بودن آن بیش از هر ریمل دیگری آن را خاص و محبوب کرده است.

  1. ریمل بورژوا مدل Push Up Ultra Black

ریمل مدل Push Up Ultra Black مارک بورژوا به گونه ساخته شده است که علاوه بر خاصیت حجم دهندگی به مژه‌ها، باعث حالت دادن به آنها نیز می‌شود. وجود رنگدانه‌های مشکی بسیار قوی که در فرمول آن استفاده شده است، باعث ماندگاری بالای آن شده است. گفتنی است برس این ریمل به گونه ای طراحی شده که مانع چسبندگی مژه ها و همچنین باعث نرم و حالت دهی بهتر آن می شود.

چه نوع ریملی بخریم؟

همیشه گفته‌ایم که شما به عنوان فردی که قصد میکاپ چشم‌هایتان را دارید، به دلیل تماس نزدیکی که این ابزار آرایشی با چشم شما دارد مسلماً در صورت عدم مرغوبیت و نداشتن کیفیت لازم ممکن است خدای ناکرده باعث بروز حساسیت و مشکلات چشمی و التهاب چشمانتان شود.

مد نظر داشته باشید که در خرید لوازم آرایش به فرمول آن توجه زیادی داشته باشید که ترجیحا در ترکیبات آن فاقد مواد شیمیایی مضر باشد و پایه گیاهی داشته باشد. علاوه بر این فاکتور، ریمل خوب ریملی است که روی مژه‌ها سبک باشد و تحت هیچ شرایطی پخش نشود و یا به اصطلاح ضد آب باشد که باعث سیاهی در اطراف چشم نشود. از دیگر نکات قابل تامل در خرید ریمل فراموش نکنید سایز برس ریمل رابطه مستقیمی با میزان حجم دهندگی آن دارد، یعنی هرچه برس ریمل تپل‌تر و ضخیم‌تر باشد مژه‌های شما برجسته‌تر و پرپشت‌تر جلوه می‌کند.

پس بنابراین در خرید لوازم آرایشی به خصوص خرید ریمل وسواس به خرج دهید و حتی الامکان از مراکز معتبر تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×