1691413473 Tattoo Removal Saeedehnikmehr
معرفی کسب و کار

مقایسه ریموو تاتو ابرو، خط چشم، بدن و خط لب

شهریور ۲۷, ۱۴۰۲ 5۰167

امروزه با علاقمند شدن افراد و به خصوص جوانان به خدمات تاتو، این فرایند برای قسمت‌های مختلف بدن مانند ابرو، چشم، بدن و لب انجام می‌شود. اما گاهی برخی افراد، بعد از مدتی کوتاه از تاتو خود خسته شده یا پشیمان می‌شوند؛ از این‌ رو اقدام به پاک کردن یا ریموو آن می‌کنند.

قبل از هرچیزی باید آگاه باشید که خدمات ریموو تاتو برای قسمت‌های مختلف، متفاوت است و باید اطلاعات کافی در ارتباط با روش‌های لیزر و مواد حذف تاتو در اختیار داشته باشید. با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی روش‌های مختلف پاک کردن تاتو پرداخته و با مقایسه ریموو تاتو ابرو، خط چشم، بدن و خط لب، در انتخاب گزینه بهتر شما را یاری کنیم.

مقایسه ریموو تاتو ابرو، خط چشم، بدن و خط لب

ریموو تاتو به چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

پاک کردن یا ریموو تاتو به آسانی انجام نمی‌شود، زیرا مواد تاتو به زیر پوست نفوذ کرده و رنگ‌دانه‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند به طوری‌که با رویش مو یا شستشوی مداوم از بین نخواهند رفت. پس بهترین روش جهت ریموو تاتو، به‌کارگیری روش‌های علمی است که مهم‌ترین آن‌ها استفاده از لیزر و مواد پاک‌کنندهٔ تاتو است. این روش‌ها با این‌که مؤثرترین و کم‌عارضه‌ترین راه جهت ریموو محسوب می‌شوند؛ اما معایب و مزایای خاص خود را دارند که بعد از مقایسهٔ ریموو تاتو ابرو، خط چشم، بدن و خط لب، به بررسی میزان اثر لیزر و مواد پاک‌کننده می‌پردازیم.

راهنمای مقایسه ریموو تاتو ابرو، خط چشم، بدن و خط لب

اگرچه تاتو نوعی تزیین و هنر برای زیبا جلوه نشان دادن قسمت‌های مختلف بدن به‌شمار می‌رود، ولی ممکن است به دلیل تغییر سلیقه و نظر افراد، مجبور به حذف آن شوند. در حالت کلی ریموو نیازمند تعداد جلسات مختلف است که به سطح تاتو، ترکیب رنگ و جنس پوست بستگی دارد. نکتهٔ مشترک در مقایسهٔ ریموو تاتو ابرو، خط چشم، بدن و خط لب این است که عملیات برای هر نقطه‌ای که باشد، باید حتماً با دقت، مراقبت و زیرنظر پزشک متخصص انجام شود. در ادامه به بررسی و مقایسهٔ ریموو هر یک از این تاتوها، هم به روش لیزر و هم به روش حذف توسط مواد پاک‌کنندهٔ تتو می‌پردازیم:

  • مقایسه ریموو تاتو ابرو

گاهی ریموو تاتو ابرو به‌وسیلهٔ مواد پاک‌کنندهٔ مخصوص صورت می‌گیرد که در این روش مواد مخصوصی که جوهر تاتو را در خود حل می‌کند و بر پایهٔ اسید میوه است را بر روی ابرو گذاشته و سپس توسط دستگاهی به اسم قلم تاتو یا قلم میکرونیدلینگ به عمق پوست هدایت می‌کنند. مواد ریموور پس از رسیدن به جوهر آن را حل کرده و خارج می‌کند. در برخی موارد نیز ریموو تاتو ابرو با لیزر، توسط پزشک یا تکنسین‌ها در کلینیک پوست و مو انجام می‌شود. در این روش، اشعهٔ لیزر به عمق پوست نفوذ کرده و باعث نابودی جوهر تاتو می‌شود. جوهرهای نابودشده به‌وسیلهٔ سیستم ایمنی بدن دفع شده و پوست پاک می‌شود. شایان ذکر است تنها روش تأییدشده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا جهت حذف تاتو ابرو، استفاده از لیزر بوده که از سایر روش‌ها کم‌عارضه‌تر و نتیجهٔ آن مطلوب‌تر است.

ریموو تاتو ابرو

  • مقایسهٔ ریموو تاتو خط چشم

ریموو خط چشم بسیار خطرناک بوده و باید حتماً با روش‌های اصولی و توسط افراد ماهر انجام شود. برخی افراد برای حذف تاتو خط چشم خود، از روش اسکین‌ساز استفاده می‌کنند. این روش به‌وسیلهٔ دستگاه میکروپگمنت بر روی پلک لایه‌هایی را ایجاد کرده و تاتو را مخفی می‌کنند. به‌وسیلهٔ زخم‌های ایجادشده، جوهر به بیرون رانده می‌شود که پس از التیام به‌راحتی توسط دست جدا شده و هیچ‌گونه جوهری باقی نمی‌ماند. در این روش ممکن است علائمی مانند پوست‌پوست شدن نواحی دور چشم، التهاب و قرمزی رخ دهد که در صورت ادامه‌دار بودن، باید به پزشک مراجعه شود. ولی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه لیزر بسیاری از مشکلات را به سادگی حل کرده‌است. استفاده از لیزر برای ناحیهٔ چشم نیز توصیه می‌شود و کارآمدتر از روش‌های دیگر است، زیرا این دستگاه با کمترین آسیب به پوست و نواحی حساس دور چشم، تاتو را پاک می‌کند.

  • مقایسهٔ ریموو تاتو خط لب

در ادامهٔ مقایسهٔ ریموو تاتو ابرو، خط چشم، بدن و خط لب، به بررسی ناحیهٔ لب می‌رسیم که بسیار حساس و نازک است. ریموو خط لب نیز با دو روش مواد پاک‌کننده و لیزر امکان‌پذیر است. مواد پاک‌کننده از ترکیبات قوی ساخته شده‌اند که استفاده از آن‌ها مقداری ریسک‌پذیر است و باید حتماً جهت جلوگیری از آسیب به بافت لب، توسط افراد ماهر صورت گیرد؛ اما لیزر تأثیر منفی بر روی پوست لب نداشته و با عبور از پوست و درهم شکستن رنگ‌های تاتو آن را ریموو می‌کند. شایان ذکر است که لیزر خط لب هیچ‌گونه عارضه‌ای به دنبال نداشته و فرد تنها با چند جلسه لیزر، شاهد حذف تاتو خط لب خود خواهد بود.

  • مقایسهٔ ریموو تاتو بدن

جهت مقایسه ریموو تاتو بدن، باز هم به بررسی و مقایسهٔ دو روش استفاده از ریموورها و لیزر می‌پردازیم. حذف تاتو روی بدن توسط ریموورها در مقایسه با لیزر شرایط مناسب‌تری دارد، زیرا ریموور می‌تواند در یک یا نهایتاً چند جلسه، با هزینهٔ مناسب تاتو را از بین ببرد. لیزر تاتو بدن بستگی به اندازه، طرح و رنگ استفاده‌شده در آن دارد و تأثیر آن در درازمدت نمایان می‌شود. پس هزینهٔ زیادی در برداشته و گاهی عوارضی مانند سوختگی نیز ایجاد می‌کند. لذا توصیه می‌شود برای حذف طرح روی بدن، به ریموورهای ماهر مراجعه کنید.

ریموو تاتو بدن

جمع بندی

بعد از بررسی و مقایسهٔ روش‌های ریموو تاتو ابرو، خط چشم، بدن و خط لب و آشنا شدن با هر یک از آن‌ها، می‌توانید بهترین روش را جهت حذف آن انتخاب کنید. مهم‌ترین نکته جهت اقدام به پاک کردن تاتو، مراجعه به شخص یا پزشک ماهر و معتبر است، زیرا در صورت سپردن کار به افراد نابلد، عوارض جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت. سعیده نیک مهر یکی از برترین متخصصان در زمینه ریموو تاتو (ریموو تاتو ابرو، ریموو تاتو خط چشم، ریموو تاتو خط لب و ریموو تاتو بدن) است. با مراجعه به وب سایت سعیده نیک مهر به آدرس saeedehnikmehr.com، می‌توانید مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×