Codetakhfif
معرفی کسب و کار

آشنایی با کد تخفیف اسنپ فود و نحوه دریافت آن

مهر ۲, ۱۴۰۲ 4۰275

اسنپ فود، محبوب‌ترین پلتفرم‌ سفارش آنلاین غذا در ایران است که امکان خرید اینترنتی غذا را از هر کجا و در هر زمانی فراهم می‌کند. در این پلتفرم علاوه بر امکان سفارش آنلاین غذا، می‌توانید از خریدهای دیگری مانند سوپرمارکتی، سفارش آنلاین شیرینی و کیک، سفارش آنلاین گل و هدیه، محصولات داروخانه و پت شاپ را نیز انجام دهید.

اسنپ فود در کنار اپلیکیشن اختصاصی خود، درون سوپر اپلیکیشن اسنپ و ایرانسل من نیز قابل دسترس می‌باشد تا بیش از رقبای خود کار کاربرانش را ساده کند. دسته بندی‌های منظم، فروشگاه و رستوران‌های متنوع، ارسال سریع و پیک اختصاصی از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توان به آنها اشاره کرد. اما مهم‌ترین دلیل محبوبیت اسنپ فود، کدها تخفیف بی نظیری است که برای کاربرانش در نظر گرفته، در ادامه به بررسی کد تخفیف اسنپ فود و نحوه دریافت آن خواهیم پرداخت.

نحوه دریافت کد تخفیف اسنپ فود

برای دریافت کدهای تخفیف اسنپ فود، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. عضویت در اسنپ کلاب: با عضویت در اسنپ کلاب، می‌توانید از امتیازات خود برای دریافت کدهای تخفیف ویژه استفاده کنید. (در این روش ممکن است اسنپ فود امکان دریافت کد جدید را برایتان غیر فعال کرده باشد)
  2. دریافت کد تخفیف از سایت‌های تخفیف گروهی: بهترین گزینه برای دریافت کد تخفیف جدید اسنپ فود، مراجعه به سایت‌های تخفیف گروهی است که در این بین می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن موبایل آفرتو مراجعه کنید. آفرتو معتبرترین و بروزترین مرجع کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است.

نحوه دریافت کد تخفیف اسنپ فود

  1. دریافت کد از طریق پیامک برای خرید غیر اول: اسنپفود بصورت دوره‌ای و بر اساس سوابق خرید کاربران، برای آنها کدهای جدیدی ارسال می‌کند که تنها ویژه کاربران قدیمی و خرید غیر اول است.

انواع کدهای تخفیف اسنپ فود

پیش از هر چیز باید بدانید که بر اساس تعداد دفعات خرید و غذا یا محصول مورد نظر، کدهای مختلفی برای کاربران اسنپ فود تعریف شده که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. برخی از این کدها عبارت‌اند از:

کد تخفیف اسنپ فود سفارش اول

اگر تا کنون از این پلتفرم خرید نکرده‌اید باید بدانید که یک کد تخفیف ویژه ۵۰ درصدی برای اولین سفارش شما در نظر گرفته شده. چی بهتر از اینکه اولین خرید خود را با نصف قیمت تجربه کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید؟

کد تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول

علاوه بر کاربران جدید، مشتریان قدیمی این پلتفرم نیز از تخفیف‌های ویژه اسنپ فود بی نصیب نمی‌مانند. اگر سابقه خرید خوبی دارید احتمالا هر ماه یک یا چند کوپن تخفیف خرید غیر اول اسنپ فود برایتان پیامک خواهد شد. با این کدها از ۳۰ الی ۱۲۰ هزار تومان تخفیف دریافت خواهید کرد.

کدهای تخفیف اسنپ فود

کد تخفیف پروتئین اسنپ فود

خرید حضوری مواد پروتئینی را فراموش کنید و با کد تخفیف پروتئین اسنپ فود اولین خرید گوشت، مرغ و ماهی خود را با تخفیف تا سقف ۵۰ درصد انجام دهید تا علاوه بر دریافت همان کیفیت و پرداخت هزینه کمتر، سفارشتان را درب منزل دریافت کنید. با اسنپ‌فود به تمامی قصابی‌ها و سوپر پروتئین‌های اطرافتان دسترسی خواهید داشت.

خرید سوپر مارکتی اسنپ فود

تفاوتی ندارد که قصد خرید چه کالایی را دارید، اسنپ فود و تمام زیر مجموعه‌های آن آماده خدمت رسانی به شما هستند. نحوه دریافت کدهای تخفیف آنها نیز بطور کامل یکسان است. یکی از بخش‌های محبوب در اسنپ‌فود بخش سوپرمارکت است که توسط اسنپ اکسپرس مدیریت می‌شود و بدون اغراق می‌توان آن را بزرگترین سوپرمارکت ایران دانست. اگر قصد خرید سوپرمارکتی از این بخش را دارید کافی است کد تخفیف اسنپ اکسپرس را برای اولین خرید خود استفاده کنید.

لیستی از کدهای تخفیف اسنپ فود و شرایط استفاده از آن‌ها:

نوع کدووچرمقدار تخفیفشرایط استفاده
کد تخفیف خرید اول اسنپ فودCRMFE1IP41۶۰ هزا تومانحداقل خرید ۱۲۰ هزار تومان
کد تخفیف سوپرمارکت اسنپOFFERTO50۵۰ هزار تومانحداقل خرید ۱۰۰ داخل اپ
کد تخفیف شیرینی اسنپ فودCFPMT3ZKTY۴۵ هزار تومانخرید اول روی ۹۰ هزار تومان
کد تخفیف پروتئین اسنپ فودprotein۳۰ هزار تومانخرید اول روی ۹۰ هزار تومان
کد تخفیف نان اسنپ فودnaan۱۰ هزار تومانحداقل خرید ۲۰ داخل اپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×