Images 1692975719 64E8C26729C19
معرفی کسب و کار

کاهش هزینه‌های اصلاح مو با استفاده از این ۳ ترفندهایی کاربردی

شهریور ۱۸, ۱۴۰۲ 5۰190

سه راهکار برای کاهش هزینه‌‌های اصلاح مو در آرایشگاه را می‌دانید؟

آرایش و اصلاح موها از جمله تکنیک‌های کاربردی برای افزایش زیبایی چهره به‌شمار می‌رود. این تکنیک متناسب با جنس مو، میزان بلندی مو، مدل مو، مهارت آرایشگر و اعتبار آرایشگاه هزینه‌های مختلفی دارد. راهکارهای کاربردی و مطمئنی وجود دارند که شما می‌توانید به سادگی و بدون کوچک‌ترین افت کیفیت، از آن‌ها برای کاهش هزینه‌های اصلاح و آرایش موهایتان استفاده کنید. بر همین اساس در این مطلب به معرفی سه راهکار کاربردی برای این کار می‌پردازیم.

اگر علاقه به یادگیری آرایش بصورت رایگان دارید سعی شده در صفحه ” آموزش آرایشگری رایگان ” روش های ساده و رایگان آموزش را بهتون آموزش بدیم.

ترفند کاهش هزینه اصلاح مو

کاهش هزینه‌های اصلاح مو کیفیت را کاهش نمی‌دهد

یک عادت بد در همه ما وجود دارد که با شنیدن ارزان بودن قیمت چیزی، فکر می‌کنیم که حتما کیفیت آن هم پایین است. آرایشگری یک مهارت چندجانبه است که به دلیل تنوع بالا در ارائه خدمات و تعداد بالای مراکز آرایشی، می‌توان هزینه‌های انجام این کار را تا اندازه‌ای کاهش داد.

برای این که کم کردن هزینه‌های خدمات، کیفیت کوتاهی مو سر را کاهش ندهد، باید در مراکز معتبر نسبت به کوتاهی و اصلاح موها اقدام کرد. شما می‌توانید برای شناخت بهترین مجموعه‌های آرایشگری زنانه در کشور، از لیست منتشر شده در صفحه لیست سالن‌های زیبایی کشور سایت ایران آموزشگاه کمک بگیرید.

ترفند کاهش هزینه اصلاح مو

راهکارهای کاهش هزینه‌های اصلاح مو در آرایشگاه

برای انتخاب بهترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های کوتاهی مو در یک آرایشگاه، قدم اول شناخت و آشنایی شما با انواع مدل‌ها و تکنیک‌های کوتاهی مو است. این کار به انتخاب مناسب‌ترین مدل بر اساس فرم صورت به شما کمک می‌کند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی و شناخت انواع مدل‌های کوتاهی مو، آشنایی با ابزارهای کاربردی و دریافت اطلاعات برای انواع سرفصل‌های کوتاهی مو زنانه، به صفحه آموزش کوتاه کردن مو زنانه در سایت ایران آموزشگاه سری بزنید. در ادامه به سه راهکار مهم برای کاهش هزینه‌های اصلاح مو در آرایشگاه می‌پردازیم.

انتخاب مناسب‌ترین مدل مو؛ اولین و مهم‌ترین اصل

اولین گام برای کاهش هزینه‌های اصلاح و کوتاهی موی سر، انتخاب بهترین مدل مو متناسب با فرم چهره، جنس مو، رنگ پوست، نوع فصل و سلیقه شما است. اگر موهای بلندی دارید باید از مدل‌هایی استفاده کنید که کم‌تر به اصلاح نیاز داشته باشند. همچنین برای مدل‌های کوتاه نیز می‌توانید متناسب با فصل از استایل‌های جذاب تابستانه یا زمستانه استفاده کنید که هزینه‌های مراجعه شما به سالن‌های آرایشی را کاهش بدهند.

کاهش هزینه اصلاح مو

مدل‌های زیر مهم‌ترین مدل‌های موی بانوان هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید:

  • مدل موی بلانت
  • مدل موی پیکسی
  • مدل موی واب (باب موج‌دار)
  • مدل موی باب
  • مدل موی بیبی بنگ
  • مدل موی زنانه‌ چتری
  • مدل موی باب بلند
  • مدل موی Chanel
  • مدل موی شگ

دقت به ماندگاری مدل مو نسبت به فرم سر

نکته مهم دیگری که برای کاهش هزینه‌های اصلاح موی سر باید به آن توجه داشت، میزان ماندگاری آن مدل بر روی سر است. جنس موی افراد با یکدیگر تفاوت دارد. انتخاب بهترین مدل برای آن‌ها باید با توجه به حساسیت پوست سر آن‌ها و میزان ماندگاری آن مدل بر اساس خشک یا چرب بودن موی آن‌ها انجام شود. سعی کنید قبل از کوتاهی موی خود با مشاوران مجموعه‌های معتبر مشورت کنید و مدل انتخابی را متناسب با فرم سر و میزان ماندگاری آن مدل بر روی سر خود انتخاب کنید.

اگر علاقه دارید درباره میکاپ آرتیست های مطرح تهران اطلاعات بدست آورید پیشنهاد میکنیم صفحه ” بهترین میکاپ آرتیست تهران ” را مشاهده کنید.

هزینه اصلاح مو

استفاده از تخفیف‌های مناسبتی مجموعه‌های معتبر

یک روش موثر برای کاهش هزینه‌های اصلاح موی سر که بسیاری از افراد آن را جدی نمی‌گیرند، کوتاهی موها در زمان ارائه تخفیف‌های سالن‌های زیبایی است. بسیاری از مجموعه‌های معتبر برای جذب مشتری بیشتر یا برای اعیاد و مناسبت‌ها، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند.

شما برای کاهش هزینه‌های اصلاح و آرایش موهای خود می‌توانید در زمان ارائه تخفیف‌های این مراکز، نسبت به کوتاهی موهای خود اقدام کنید. این کار ممکن است کیفیت کار بالاتری نیز نسبت به زمان‌های عادی داشته باشد؛ زیرا ارائه تخفیف‌ها برای جذب مشتری است و خدمات با دقت بیشتری انجام می‌شوند.

پیدا کردن بهترین مراکز آرایشگری در کشور با کمک ایران آموزشگاه

برای این که هزینه‌های کاهش اصلاح موی سر خود را بدون افت کیفیت انجام دهید، باید این کار را به آرایشگران ماهر بسپارید. ایران آموزشگاه به‌عنوان یک کتگوری معتبر در زمینه معرفی انواع آموزشگاه‌های سراسر کشور و معرفی سالن‌های زیبایی معتبر کمک بزرگی برای شما به‌شمار می‌آید. این مجموعه طیف وسیعی از برترین سالن‌های کشور را در سایت خود لیست کرده است که شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایران آموزشگاه به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همینطور درباره نرخ اتحادیه اصلاح سر بانوان هم میتوانید وارد صفحه ” نرخ اتحادیه اصلاح سر زنانه ” شوید.

هزینه اصلاح مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×