معرفی کسب و کار

جرثقیل سقفی بناگستر: پیشتاز در واردات و فروش انواع جرثقیل‌های بلغاری و چینی

بهمن ۲, ۱۴۰۲ 5۰85

قیمت وینچ جرثقیل سقفی بلغاری بسیار ارزان‌تر از قیمت بالابر‌های اروپایی است. به همین دلیل بیشتر متقاضیان ترجیح می‌دهند به جای صرف سرمایه و بودجه کلان جهت خرید جرثقیل اروپایی، بالابر بلغاری را خریداری کنند. البته قیمت کم به معین کیفیت و قدرت پایین نیست. بلکه تنها قیمت تمام شده این محصولات در کارخانه کمتر است.

جرثقیل‌های بلغاری و چینی جزء کاربردترین انواع جرثقیل‌هایی هستند که امروزه در صنایع مختلف پرطرفدار‌اند. این جرثقیل‌ها با مشخصات و ویژگی‌های خود توانسته‌اند سهم زیادی در تأمین بالابر و وینچ صنایع مختلف داشته باشند. اما خرید وینچ چینی و بلغاری از هر فروشنده‌ای درست نیست. زیرا متأسفانه امروزه نمونه‌های تقلبی زیادی در بازار وجود دارند که مشابه نمونه اصلی هستند.

فروش انواع جرثقیل‌های چینی باکیفیت

Images 1705841002 65Ad116A23Ae7

جرثقیل‌های سقفی چینی توسط شرکت‌های چینی تولید می‌شوند که در کشور چین اقامت دارند و دارای سطح کیفی بسیار خوبی هستند. موتور گیربکس چینی می‌تواند سنگین‌ترین بار‌ها را در صنایع و کارخانه‌های بزرگ جابجا نماید. زیرا وینچ بالابر چینی قدرت زیادی داشته و در انواع تک فاز و سه فاز نیز تولید می‌شوند. البته وینچ چینی را می‌توانید در انواع دستی نیز خریداری نمایید. این بالابر‌ها می‌توانند طیف وسیعی از بار‌ها را در متراژ‌های گوناگونی جابجا نمایند.

برای تولید جرثقیل سقفی چینی از مقاوم‌ترین و محکم‌ترین متریال‌ها بهره می‌برند. به همین دلیل بالابر چینی در برابر انواع عوامل محیطی بیرونی و آسیب‌زا کاملاً مقاوم است. جهت خرید وینچ چینی تنها کافیست با کارشناسان جرثقیل بناگستر در ارتباط باشید.

خرید موتور گیربکس بلغاری از شرکت جرثقیل بناگستر

خرید بالابر بلغاری برای کارخانه‌ها و صنایع سنگینی که نیاز به وینچ‌های مقاوم و قدرتمند دارند، بهترین گزینه است. زیرا بالابر‌های بلغاری به دوام و طول عمر بالا مشهور هستند. در واقع این محصولات بسیار دیرتر دچار خرابی شده و سالیان سال می‌توانند بدون هیچ مشکلی به کارکرد خود ادامه دهند.

قیمت وینچ جرثقیل سقفی بلغاری بسیار ارزان‌تر از قیمت بالابر‌های اروپایی است. به همین دلیل بیشتر متقاضیان ترجیح می‌دهند به جای صرف سرمایه و بودجه کلان جهت خرید جرثقیل اروپایی، بالابر بلغاری را خریداری کنند. البته قیمت کم به معین کیفیت و قدرت پایین نیست. بلکه تنها قیمت تمام شده این محصولات در کارخانه کمتر است.

طراحی و ساخت انواع جرثقیل‌های کارگاهی و کارخانه‌ای

شرکت جرثقیل بناگستر کار طراحی و ساخت انواع جرثقیل‌ها را در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف انجام می‌دهد. این شرکت از قدرتمندترین انواع موتور گیربکس‌های صنعتی جهت تولید جرثقیل‌ها بهره می‌برد. همچنین متریال مورد استفاده توسط این شرکت از فولاد بسیار مقاوم و ضخیم است. بنابراین می‌توانید خیالتان بابت کیفیت و قدرت بالای محصولات جرثقیل بناگستر راحت باشد. جرثقیل‌های کارگاهی برای جابجایی بار‌ها در وزن‌های کمتر و متراژ‌های محدودتر مناسب هستند. اما جرثقیل‌های کارخانه‌ای می‌توانند سنگین‌ترین بار‌ها را در متراژ‌های طولانی جابه جا کنند. میزان ایمنی هر دو مورد کاملاً بالا است.

تعمیر و سرویس جرثقیل سقفی چینی و بلغاری

Images 1705841002 65Ad116A2Cbf0

تمامی ماشین آلات صنعتی اعم از انواع وینچ و بالابر همیشه به سرویس و تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. سرویس کردن با تعمیر مقداری متفاوت است. سرویس کردن باید به صورت دوره‌ای برای تمامی بالابر‌ها انجام شده و عملکرد و کارکرد آن‌ها چک شود. در صورتی که ماشین ایراداتی داشته باشد، در سرویس‌های دوره‌ای رفع خواهد شد. در نتیجه دوام و طول عمر دستگاه بالا رفته و نیازی به تعمیر پیدا نمی‌کند.

اگر کارکرد دستگاه با مشکل مواجه شود آن وقت است که به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. تمامی امور مربوط به سرویس کردن و تعمیر انواع جرثقیل‌های چینی و بلغاری توسط شرکت بناگستر به متقاضیان عزیز ارائه می‌شود.

فروش اورجینال‌ترین لوازم جانبی و قطعات جرثقیل

ماشین آلات صنعتی دارای قطعات مختلفی هستند که هر کدام وظیفه خاصی را به عهده دارند. هر کدام از این قطعات در طول کارکرد خود ممکن است خراب شده و قابل تعمیر هم نباشند. در این صورت باید قطعه مورد نظر را با قطعه جدید تعویض کرد.

متأسفانه قطعات و لوازم جانبی مربوط به جرثقیل‌های چینی و بلغاری دارای نمونه‌های تقلبی فراوانی هستند. افراد سودجو قطعات تقلبی را با قیمت بالا به متقاضیان می‌فروشند. این قطعات نه تنها کارکرد خوبی ندارند، بلکه عملکرد کلی جرثقیل را نیز مختل خواهند کرد.

جرثقیل بناگستر اقدام به واردات و فروش انواع قطعات و لوازم جانبی وینچ‌های چینی و بلغاری می‌کند. می‌توانید تمامی قطعات مورد نیاز خود را از این مجموعه تأمین نمایید.

چرا وینچ بالابر را از جرثقیل بناگستر خریداری کنیم؟

شاید شما نیز فکر کنید که چرا اصلاً باید جرثقیل مورد نیاز خود را از شرکت جرثقیل بناگستر خریداری کنیم؟ کار مجموعه بناگستر تنها فروش محصول به متقاضیان نیز. بلکه فروش برای این مجموعه آغاز یک تعهد طولانی و پابرجاست! مجموعه جرثقیل بناگستر تمامی ماشین آلات صنعتی را همراه با ضمانت نامه کتبی و رسمی و همچنین خدمات پس از فروش معتبر ارائه می‌دهد. بنابراین اصلاً نیازی نیست بابت کیفیت و میزان خدمات جرثقیلی که خریداری کرده‌اید، نگران باشید.

کیفیت بالا و عملکرد مناسب و قدرتمند جرثقیل‌های بناگستر

جرثقیل‌هایی که توسط مجموعه جرثقیل بناگستر به خریداران ارائه می‌شوند، بیشتر کیفیت و بهترین عملکرد را دارند. زیرا این جرثقیل‌ها دارای بهترین الکتروموتور بوده و می‌توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

البته تنها داشتن موتور گیربکس قوی شرط نیست. بلکه تمامی قطعات جرثقیل باید از متریال باکیفیت ساخته شده باشند. خوشبختانه می‌توانید به عملکرد جرثقیل‌های چینی و بلغاری مجموعه جرثقیل بناگستر اعتماد لازم را بکنید.

تنوع در محصولات: فروش انواع جرثقیل‌ها در ظرفیت‌های مختلف

Images 1705841002 65Ad116A330F5

یکی از بهترین مزایای خرید جرثقیل از مجموعه جرثقیل بناگستر، تنوع بالا در محصولات آنهاست. می‌توانید انواع برند‌های چینی، بلغاری و اروپایی را در میان محصولات این شرکت ببینید. همچنین تمامی جرثقیل‌های چینی و بلغاری در مدل‌های دستی، برقی و اتومات و در تناژ‌های مختلف ارائه می‌شوند. بنابراین مهم نیست جرثقیل را برای کارگاه کوچک خود می‌خواهید یا برای کارخانه‌های بزرگ صنعتی. زیرا در هر صورت جرثقیل بناگستر گزینه مناسبی را برای شما در اختیار دارد.

تیم فنی متخصص و با تجربه شرکت جرثقیل بناگستر

مجموعه جرثقیل بناگستر مجهز به تیم فنی متخصص و باتجربه در زمینه تعمیر و سرویس انواع جرثقیل‌های وارداتی است. بنابراین نیازی نیست بابت سرویس دوره جرثقیل خود نگران باشید. زیرا تیم فنی متخصص بناگستر صفر تا صد ان را برای شما انجام خواهد شد.

همچنین خدمات تعمیر انواع وینچ‌های چینی، بلغاری و اروپایی توسط این تیم فنی ارائه می‌شود. جهت استفاده از خدمات تیم فنی جرثقیل بناگستر تنها کافیست با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

فروش انواع جرثقیل با قیمت بسیار مناسب و ارزان

یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها هنگام خرید انواع وینچ و بالابر چینی و بلغاری، قیمت خرید آن هاست. متأسفانه برخی از شرکت‌ها قیمت‌های گزاف جهت خرید موتور گیربکس چینی و بلغاری ارائه می‌دهد. این کار موجب هدر رفتن سرمایه خریدار خواهد شد. مجموعه جرثقیل بناگستر مفتخر است اعلام کند که تمامی محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت‌ها با فروش می‌رساند. در نتیجه می‌توانید به این مجموعه اعتماد کرده و با بودجه‌ای مناسب، بهترین محصول را خریداری نمایید. قیمت انواع بالابر چینی و وینچ بلغاری بستگی به مدل و تناژ آن دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن‌ها در نظر گرفت.

جمع‌بندی

در این مقاله  به معرفی انواع جرثقیل‌های خارجی وارداتی توسط شرکت بناگستر پرداختیم. تمامی بالابر‌های چینی و بلغاری در نهایت کیفیت و عملکرد ساخته و عرضه می‌شوند. می‌توانید انواع جرثقیل‌ها را از شرکت بناگستر با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید انواع وینچ تنها کافیست با کارشناسان فروش بناگستر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×