Screenshot 20231021 161732
معرفی کسب و کار

واردات عمده تاس

مهر ۲۹, ۱۴۰۲ 4۰186

تاس ها در واقع مکعب‌هایی هستند که بر روی هر ضلع آن‌ها نقاط بر اساس شماره‌ های یک تا شش حک‌ شده است که به هرکدام از این نقاط پیپ می‌گویند. تاس جز جدا نشدنی بسیاری از بازی‌های مبتنی بر شانسی می ‌باشد و برای تولید اعداد تصادفی که نیاز به تعیین نوبت و یا عددهای رندوم باشد از تاس استفاده می شود. تاس ها را می توان با دست یا توسط ظروفی به اسم جام تاس روی سطح صاف پرتاب کرد.

امروزه تاس ها در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف مات و شفاف و حتی مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می شوند. از مدل‌های مختلف تاس می‌توانیم به تاس های چند وجهی یا مکعبی اشاره کنیم که ممکن است به‌جای نقاط، از اعداد یا نمادهای گوناگون استفاده شود. امروزه برندهای مختلفی در جهان تاس های دست ساز مطابق با طرح مد نظر شما را با متریال مختلف تولید و به فروش می رسانند.

اما اگر درباره تاریخچه این محصولات سؤال شود می توانیم این گونه بگوییم که عده‌ای تاریخچه پیدایش تاس را در ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می دانستند که در بازی به نام سنت وجود داشت. این بازی از یک تخته و تعدادی مهره تشکیل‌شده بود و با انداختن تاس در جریان بود. در این دوره اکثر تاس ها از جنس استخوان و عاج حیوانات بودند و برخی دیگر از عقیق، برنز، کهربا، مرمر و موارد دیگر ساخته می‌شدند. اگرچه امروزه با پیشرفت صنایع و تکنولوژِی تولید متریال ساده ‌تری را جایگزین کرده اند.

اما در ادامه به بررسی چند بازی که همراه با تاس هستند می پردازیم. بازی های زیادی امروزه همراه با تاس هستند که دراین ‌بین بازی‌های قدیمی ایرانی هم به چشم می‌خورد.

تعدادی از بازی های همراه با تاس

تاس

منچ و مارپله

منچ و مارپله به صورت دو بازی جداگانه روی یک صفحه و توسط ۲ الی ۴ نفر بازی می شود. بازی منچ با ۱۶ مهره به صورت ۴ رنگ متفاوت بازی می شود که بازیکنان به نوبت با انداختن تاس، مهره های خود را به حرکت در می آورد. مارپله اما کمی قضیه متفاوتی دارد در این بازی یک صفحه ۱۰۰ عددی وجود دارد که در بین این خانه ها مار و نردبان وجود دارد. در اینجا هم بازیکنان با انداختن تاس، مهره های خود را حرکت داده و هر بازیکن که زودتر به عدد ۱۰۰ برسد برنده است.

تاس بازی تخته نرد

قدیمی‌ترین بازی خاورمیانه و خاوردور است و سبک‌های متفاوتی در اجرای بازی دارد. این بازی شامل یک صفحه ۲۴ خانه ای می باشد که به ۴ قسمت تقسیم شده است. قسمت وسط تخته نرد بار نامیده می‌شود و مهره‌های بیرون رفته در آنجا قرار می‌گیرند. در این بازی هر بازیکن به نوبت تاس میریزد و مهره های خود را حرکت می دهد. بازیکنی که زودتر تمام مهر هایش را خارج کند برنده بازی می شود.

راکت تاس

یکی از بازی‌های معروف با تاس است که هم‌ زمان با دوتاس انجام می شود. هدف اصلی این بازی این است که حدس بزنید مجموع دوتاس از چه عددی بالاتر و پایین‌تر است.

باگل

بازی باگل با صفحه مشبک ۴×۴ انجام می شود که داخلش ۱۶ تاس مکعبی دارد. بازیکنان با تکان دادن این صفحه تاس های داخل مکعب را تکان داده تا هرکدام یک عدد را نشان دهد. سپس هر بازیکن ۳ دقیقه وقت دارد تا بتواند با استفاده از حروف روی مکعب متوالی کامه ۳ حرفی معناداری بسازد. بعد از تمام شدن تایم مرحله امتیازدهی شروع می ‌شود و هر بازیکن کلمات نوشته‌شده را می خواند و در صورت تکراری نبودن با سایر بازیکنان امتیاز کامل می گیرد.

تاس ها را از قدیم به شکل مکعبی که هر کدام از وجه های آن یک عدد را نشان می دهد می شناسیم اما همه تاس ها این گونه نبودند و تاس های چندضلعی هم وجود دارند که برای بازی های خاصی استفاده می شوند. یکی از برندهای مطرح در زمینه ساخت تاس های چند ضلعی برند d&d است که در ادامه این برند رو مورد بررسی قرار می دهیم.

تاس d&d یا Dangeons & dragons

تاس های چند وجهی از زمان افلاطون و ۴۰۰ سال قبل از میلاد شناخته شده است اگرچه استفاده از تاس چندوجهی در اواخر ۱۹۶۰ رایج شد. از آن زمان بازی های زیادی حول محور کارکرد این تاس ها طراحی شدند که در این بین یکی ازمعروف ترین نوع این تاس های d&d بودند. برند d&d از سال ۱۹۶۳ کار خود را شروع و ۶ مدل تاس را روانه بازار کرد. هرکدام از این تاس ها هدف خاصی را در بازی دنبال می کنند که یکی از معروف ترین آن ها هگز است. انواع دیگر تاس d&d d6-d4-d8-d10-d12-d20 هستند که هرکدام در بازی ها هدف خاصی دنبال می کنند. در تاس d&d حرف d از اول کلمه dice گرفته شده است و عدد بعد از d نشان دهنده اضلاع تاس هستند. به عنوان مثال یک تاس d10، ۱۰ وجه دارد.

خرید عمده تاس

خرید تاس چینی از هدهد

بازی های زیادی هستند که در آن ها باید از تاس استفاده شود و تولیدکنندگان این محصولات هم به دنبال خرید تاس به صورت عمده هستند. مهم‌ترین دغدغه خریداران در بحث خرید عمده تاس، کیفیت و اصالت کالا است. سوابق کاری یک وارد کننده، سفارش گیری و خوش قولی در ارسال محصولات، کیفیت و استفاده از دانش متخصصان در بحث کنترل کیفی و در نهایت قیمت مناسب تمام شده محصول، موضوعات مهمی است که یک خریدار عموماً در نظر می‌گیرد.

نکات مهم در خرید تاس

  • متریال با کیفیت در ساخت
  • ایمنی
  • اطمینان از دوام اصالت کالا
  • قیمت تمام شده مناسب

هدهد با بیش از ۱۳ سال سابقه در بحث واردات اسباب بازی از چین و فروش تاس با بهره گیری از دانش فنی و کادر متخصص توانسته محصولات جذابی در سبد فروش خود داشته باشد و در طی این سال ها به لطف مشتریان عزیز این مجموعه پیشرو در این صنعت بوده و همیشه در تلاش برای پیشرفت بوده است.

این مجموعه انتخاب محصولات وارداتی خود را از نظر استفاده از بهترین متریال روز در طرح ها و رنگ های جذاب و همچنین مهم ترین نکنه یعنی ایمنی و اصالت کالا انتخاب می کند. تاس چینی ما قبل از ورود به بازار توسط واحد کنترل کیفیت تست شده تا خیال مصرف کنندگان راحت باشد. خرید مطمئن با قیمت عمده به صورت مستقیم از تولید کننده تجربه لذت بخشی را برای شما رقم می زند. شما می توانید برای دریافت لیست قیمت تاس چینی از سایت ما دیدن فرمایید یا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

همچنین این مجموعه در ماه بیش از ۵ اسباب بازی چینی جدید را تست و عرضه می‌کند که این امر باعث شده محصولات این شرکت از تنوع بسیار بالایی برخوردار باشد. هدهد به واسطه بهره گیری از نیروی متخصص خود در بحث واردات توانسته این کار را به سهولت هرچه تمام تر انجام دهد. همچنین محصولات وارداتی این کمپانی همواره در بالاترین سطح طراحی های نوین دنیا در حال تولید و عرضه هستند. رویکرد این مجموعه واردات اسباب بازی چینی و تاس چینی با کیفیت و ایمن در عین حال با قیمت تمام شده بسیار پایین است. تولیدکنندگان عزیز می توانند برای دریافت لیست قیمت تاس چینی با ما در ارتباط باشند.

منبع: https://hodhodtoybox.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×