Images 1686826919 648Aefa762540
معرفی کسب و کار

ژل رویال چیست و چه کاربردی دارد؟

خرداد ۲۷, ۱۴۰۲ 6۰167

 اگر نمی‌دانید ژل رویال چیست و چه فوایدی دارد، تا انتهای این مطلب مارا همراهی کنید.

سال‌ها پیش برای درمان بیماری‌ها و مشکلات سلامتی، راهی جز استفاده از محصولات طبیعی وجود نداشت، به همین خاطر افراد خواص گیاهان دارویی و محصولات طبیعی را یاد گرفته بودند و از آن‌ها برای رفع مشکلات استفاده می‌کردند. پیشرفت علم رفته‌رفته استفاده از این گیاهان و محصولات را کاهش داده و داروهای شیمیایی را جایگزین آن‌ها کرد. با این حال بسیاری از افراد هنوز هم معتقدند که روش‌های سنتی کم‌ضررتر و مؤثرتر هستند. اگرچه نمی‌توان روش‌های درمانی نوین را کنار گذاشت؛ اما هنوز هم محصولات گیاهی و طبیعی مؤثری برای کنترل بیماری‌ها یا کمک به حفظ سلامتی وجود دارند که استفاده از آن‌ها توسط پزشکان نیز توصیه می‌شود. این محصولات نه تنها هیچ ضرری برای بدن ندارند، بلکه دنیایی از خواص و مزایا را به بدن می‌رسانند. به عنوان مثال، ژل رویال یکی از آن چیزهایی است که خواص متعددی داشته و برای بدن بسیار مفید است. اگر نمی‌دانید ژل رویال چیست و چه فوایدی دارد، تا انتهای این مطلب مارا همراهی کنید.

Images 1686826919 648Aefa762540

با ژل رویال و نحوهٔ تهیهٔ آن آشنا شوید

برای آن‌که بگوییم ژل رویال چیست، باید سفری به دل کندوهای عسل داشته باشیم؛ جایی که لاروها در حال رشد و تکامل هستند. ژل رویال درواقع یکی از محصولات تولیدشده توسط زنبورهاست که به غیر از عسل، در کندوها وجود دارد. این مادهٔ مغذی توسط زنبورهای کارگر جوان که بین ۳ تا ۱۱ روز سن دارند، در غدد حلقی کنار سر آن‌ها تولید و ترشح می‌شود. درنهایت این ماده در شاخون‌های کندو ذخیره می‌شود. در روزهای ابتدایی، همهٔ لاروها اعم از نر و کارگر و ملکه، از این مادهٔ مغذی تغذیه می‌کنند؛ اما پس از ۳ روز، این ژل تنها به زنبور ملکه تعلق خواهد داشت و تا آخر عمر از آن تغذیه می‌کند، به همین خاطر است که زنبور ملکه از دیگر زنبورها بزرگ‌تر است.

جالب است بدانید ژل رویال از شهد گل یا عسل تولید نمی‌شود؛ بلکه زنبور کارگر با مصرف گردهٔ گل و تغییراتی که در آن انجام می‌دهد، درنهایت ژل رویال با دنیایی از خواص را تولید می‌کند. پس از آن‌که خواص این محصول بی‌نظیر کشف شد، زنبورداران اقدام به جدا کردن ژل رویال از مابقی محتویات کندو کردند. برای این منظور، لاروها را درون شاخون‌ها قرار دادند تا زنبور کارگر تخلیهٔ ژل را در این قسمت انجام دهد. پس از پر شدن شاخون‌ها، زنبوردار ژل رویال را جمع‌آوری و تخلیه می‌کند.

Images 1686826919 648Aefa7696Ea

خواص متعدد ژل رویال برای بدن

حال که دانستید ژل رویال چیست، بیایید به فواید و خواص آن پرداخته و مهم‌ترین آثار آن بر بدن را بررسی کنیم. پیش از آن بد نیست بدانید این ژل رنگی میان سفید و زرد کم‌رنگ دارد و بوی تند آن نیز به‌راحتی به مشام می‌رسد. این ماده حالتی ژلاتینی و چسبنده دارد و طعم آن نیز ترش و شیرین است. تعدادی از فواید این ژل سلطنتی را در ادامه بیان کرده‌ایم:

  • یکی از مزایای ژل رویال طبق تحقیقات انجام‌شده، کاهش فشار خون است. اگر از فشار خون رنج می‌برید، ژل رویال می‌تواند به‌عنوان یک درمان کمکی، فشار خون شما را کاهش دهد. این مسئله به دلیل تأثیر ژل رویال بر دیوارهٔ عروق و کاهش مقاومت عروق محیطی (SVR) اتفاق می‌افتد.
  • ژل رویال با تأثیر بر میزان کلسترول و تری‌گلیسیرید، می‌تواند عملکرد قلبی و عروقی شما را بهبود ببخشد. تجمع مواد مضری نظیر کلسترول می‌توانند درنهایت سبب آترواسکلروز و سکتهٔ قلبی شوند. استفاده از ژل رویال، پیشگیری خوبی در برابر چنین عوارضی خواهد بود.
  • گفته می‌شود ژل رویال به دلیل دارا بودن ترکیبات شبه‌انسولین، می‌تواند قندخون ناشتا را در افراد دیابتیک تا ۲۰ درصد کاهش دهد. همچنین گفته می‌شود در این افراد حساسیت به انسولین بهبود پیدا می‌کند.
  • جالب است بدانید ژل رویال می‌تواند باروری را در مردان و زنان بهبود ببخشد.
  • اثرات دیگر ژل رویال، بر سیستم عصبی اعمال می‌شود. در بیماران مبتلا به پارکینسون و آلزایمر، مصرف ژل رویال می‌تواند مؤثر واقع شده و عملکرد آنان را بهبود ببخشد. شاید این موضوع را بتوان به تحریک ترمیم سلول‌های عصبی مرتبط دانست.
  • همچنین باید گفت ژل رویال تأییر به‌سزایی بر سیستم ایمنی بدن داشته و آن را تقویت می‌کند. اگر دچار آلرژی و حساسیت‌های مختلف هستید، می‌توانید از رویال ژل برای بهبود و کنترل آن‌ها استفاده کنید.

افزون بر موارد گفته‌شده، خواص متعدد دیگری نیز برای ژل رویال قید می‌شوند که شرح آن‌ها در این فرصت کوتاه امکان‌پذیر نیست. حال که می‌دانید ژل رویال چیست و از خواص آن نیز مطلع هستید، می‌بایست به نحوهٔ مصرف آن بپردازیم.

همه چیز در رابطه با مزایای ژل رویال برای ناباروری

Images 1686826919 648Aefa76C816

نحوهٔ مصرف ژل رویال چگونه است و آن را از کجا خریداری کنیم؟

پس از آن‌که ژل رویال از کندو برداشته می‌شود، تا ۶ ماه می‌توانید آن را درون یخچال در دمای ۳-۵ درجه نگه‌داری کنید. همچنین امکان نگه‌داری آن به مدت دو سال در فریزر وجود دارد. این ژل را می‌توان به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار داد. یکی از بهترین روش‌ها برای مصرف ژل رویال، استفاده به‌صورت زیرزبانی است. همچنین می‌توانید آن را به‌صورت خوراکی مصرف کرده و یا با عسل ترکیب کنید. همچنین کپسول‌های رویال ژل نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را بسته به نیاز، در روز میل کنید.

حال یکی از نکات مهم در استفاده از این ژل فوق‌العاده، تهیهٔ آن از مراجع معتبر است تا از کیفیت آن مطمئن باشید. اگر قصد خرید ژل رویال را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی «وارنبو» بزنید. برند وارنبو از سال ۱۳۹۳ تا به حال در تلاش است تا محصولات درجه یک و باکیفیتی را بر پایهٔ عسل تولید کرده و به بازار عرضه کند. این مجموعه علاوه‌بر ژل رویال اصل، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی بر پایهٔ عسل را با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کرده و در صورت لزوم، با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

از کجا ژل رویال اصل تهیه کنیم؟

Images 1686826919 648Aefa77000B

کلام آخر

شایان ذکر است که استفاده از هر گیاه دارویی یا محصول گیاهی، تنها در صورتی می‌تواند مؤثر باشد که از اصل آن استفاده کنید و به امید نتیجهٔ مطلوب، به سراغ انواع بی‌کیفیت نروید. امروزه تعداد زیادی از فروشندگان به فروش ژل رویال مشغول‌اند؛ اما بهتر است آن را از بهترین‌ها بخواهید. وارنبو با بهترین ژل رویال در خدمت شماست.

برند وارنبو در سال ۱۳۹۳، با هدف تولید محصولات آرایشی بهداشتی و دارویی، با منشا فراورده‌های زنبور عسل، این موجود اعجاب‌انگیز در حوزه زیبایی و سلامت، تاسیس شده است. این کمپانی با تکیه بر ۳۰ سال تجربه مطالعه و پژوهشِ علمیِ موسس آن در زمینه زنبور عسل و با تکیه بر محصولات ارگانیک از بهترین زنبورستان‌های سراسر ایران، خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را در سال ۱۳۹۵ راه اندازی کرد.

محصولات برند وارنبو با تحقیقات گسترده متخصصان حوزه پوست و مو در لابراتور تخصصی این برند و با استفاده از مواد برگفته از طبیعت و فرمولاسیون منحصر به فرد تولید می‌شوند. این تلفیق دانش و طبیعت سبب خلق ترکیباتی با اثردهی فوری و نتایج بادوام شده است.

Seo by rayabranding

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×