Images 1695232757 650B32F58565F
پزشکان

معرفی دندانپزشک های خوب برای کامپوزیت دندان در تهران

شهریور ۳۱, ۱۴۰۲ 7۰266

پر کردن دندان با کامپوزیت دندان، یک پر کردن و ترمیم دندان استاندارد است که رنگی شبیه رنگ طبیعی دندان اصلی شما را دارد. آنها همچنین به عنوان پرکننده های همرنگ دندان نیز شناخته می شوند.

Images_1695232757_650B32F58565F.jpg

کامپوزیت ها باعث بازیابی و عملکرد طبیعی دندان می شوند. از کامپوزیت ها برای ترمیم ترک های دندان، پوسیدگی در دندان های آسیب دیده و زیبایی دندان ها استفاده می شود. در وارد بسیاری نیز برای ترمیم و درمان پوسیدگی از کامپوزیت ها استفاده می شود. دندانپزشک شما محل پوسیدگی یا قسمت آسیب دیده دندان را برمی دارد و سپس یک پرکننده کامپوزیت را در جای آن قرار می دهد.

مراکز دندانپزشکی، دندانپزشک های عمومی و دندانپزشک های زیبایی بسیاری هستند که خدمات ترمیم و کامپوزیت دندان را ارائه می دهند. در صفحه کامپوزیت دندان در تهران تعدادی از این دندانپزشک ها معرفی شده اند.

البته انتخاب بهترین دندانپزشک با خود شماست و شما بعد از بررسی موارد مختلف مانند نظرات افراد مختلف درباره دندانپزشک، تخصص دندانپزشک و … باید خودتان دندانپزشک مورد نظرتان را انتخاب کنید.

استفاده از پرکننده های کامپوزیتی یک درمان بسیار ساده است که تقریباً ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد (البته ممکن است با توجه به وضعیت دندان به زمان بیشتری نیاز باشد). مانند یک روش معمول پر کردن دندان، دندانپزشک شما دندان های شما را بی حس می کند و هرگونه پوسیدگی یا قسمت های آسیب دیده دندان را پاک می کند و از بین می برد. سپس، آنها آن ناحیه را تمیز می کنند تا اطمینان حاصل شود که پر کردن کامپوزیت به درستی  انجام می شود.

برخی از مزایای کامپوزیت های دندانپزشکی

ظاهر طبیعی: کامپوزیت ها با مهارت و دقت دنداپزشک می توانند با دندان های طبیعی شما مطابقت بالایی داشته باشند و در نتیجه یک ترکیب یکپارچه ایجاد شود. این تضمین می‌کند که دندان‌های کامپوزیت شده شما به‌طور باورنکردنی طبیعی به نظر می‌رسند، بدون هیچ تفاوتی محسوسی.

موارد استفاده مختلف: کامپوزیت می تواند طیف وسیعی از مشکلات دندانی، از جمله دندان های ترک خورده، فاصله بین دندان ها، طول نامناسب دندان و حتی تغییر رنگ دندان را برطرف کند.

سریع و راحت: کامپوزیت را اغلب می توان تنها در یک جلسه دندانپزشکی تکمیل کرد و در وقت شما صرفه جویی کرد و نیاز به جلسات متعدد را کاهش داد. این روش نسبتاً سریع و ساده است و نتایج فوری را ارائه می دهد.

حداقل تغییر دندان: بر خلاف روکش ها، کامپوزیت به حداقل حذف مینای دندان نیاز دارد. این بدان معنی است که بیشتر از ساختار طبیعی دندان شما حفظ می شود و آن را به گزینه ای محافظه کارانه برای درمان دندان شما تبدیل می کند.

لیست دندانپزشکی های و دندانپزشکان در نقاط مختلف تهران را در سایت دندان پی مشاهده کنید: https://dandanp.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×